Η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη, γνωστή για τη μακρά πορεία της ως επικεφαλής της ιστορικής οικογενειακής επιχείρησης Καλλιμάνης, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στο χώρο της διατροφής με τη δημιουργία της Wortheat, μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στην παραγωγή και διάθεση έτοιμων γευμάτων με επίκεντρο την υγιεινή διατροφή.

Οπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η Wortheat στοχεύει να καλύψει τη νέα ανάγκη της ελληνικής αγοράς για έτοιμα γεύματα υψηλής διατροφικής αξίας, με ποιοτικές πρώτες ύλες και ολιστική φιλοσοφία ευζωίας, προσαρμοσμένα στον απαιτητικό ρυθμό ζωής του σύγχρονου καταναλωτή. Με σύνθημα «Γεύση /Θρέψη /Ευζωία», τα γεύματα ψυγείου της εταιρείας είναι σχεδιασμένα ώστε να υποστηρίζουν την ενέργεια, τη διαύγεια και τη θετική διάθεση του εργαζόμενου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

1

Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό εγχείρημα που αναδεικνύει τη νέο-ελληνική δημιουργική κουζίνα, συνδυάζοντας ελληνικές πρώτες ύλες, Π.Ο.Π. και βιολογικά συστατικά, superfoods και σύγχρονες μεθόδους παρασκευής, ώστε να προσφέρει γεύματα με ξεχωριστή ταυτότητα χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά, πλούσια σε πρωτεΐνες, χαμηλά σε λιπαρά και με ισορροπημένες θερμίδες. Στόχος της εταιρείας είναι να αλλάξει τη σχέση του καταναλωτή με το έτοιμο φαγητό, παρέχοντας μια εύκολη, ποιοτική και απολαυστική λύση για την καθημερινή διατροφή, στο σπίτι ή στο γραφείο.

Η στρατηγική τοποθέτηση της Wortheat επικεντρώνεται σε δύο πυλώνες: στον τελικό καταναλωτή, που αναζητά γεύματα υγιεινά και θρεπτικά χωρίς να θυσιάζει τη γεύση, αλλά και στις επιχειρήσεις, που επιδιώκουν να επενδύσουν στην ευημερία και παραγωγικότητα των εργαζομένων τους, εντάσσοντας την υγιεινή διατροφή ως στοιχείο του εργασιακού περιβάλλοντος.

Με έμφαση στη βιωσιμότητα, την επιστήμη της διατροφής και τη γαστρονομική καινοτομία, η εταιρεία θέτει τις βάσεις για στρατηγικές συνεργασίες και ανάπτυξη, τόσο σε B2B όσο και σε B2C επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με εταιρικούς πελάτες και επιλεγμένα σημεία πώλησης delicatessen στην Αττική και διαθέτει φυσικό κατάστημα στο Μαρούσι.

Η Κωνσταντίνα Καλλιμάνη, με ισχυρό υπόβαθρο στο χώρο των τροφίμων, δηλώνει ότι το εγχείρημα της Wortheat αποτελεί για εκείνη μια προσωπική δέσμευση: «Το όραμά μου είναι να γίνει η Wortheat σημείο αναφοράς στην υγιεινή διατροφή στην Ελλάδα, προάγοντας την υγεία και την ευζωία στο γραφείο και στο σπίτι».

Αναφερόμενη στις τάσεις της αγοράς, σημειώνει: «Η αγορά των έτοιμων γευμάτων στην Ελλάδα αναπτύσσεται ραγδαία, με τους καταναλωτές να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα υγείας, ποιότητας, γεύσης και βιωσιμότητας. Η Wortheat έρχεται να καλύψει αυτή τη νέα τάση, συνεργαζόμενη με μικρούς Έλληνες παραγωγούς και με την επιμέλεια διακεκριμένων Ελλήνων chef και διατροφολόγων».

Διαβάστε επίσης

Παρέμβαση Πιτσιλή για τις μεταβιβάσεις ακινήτων – Μειώνεται σε έως 5% η παρακράτηση στην ενημερότητα για χρέη σε αναστολή είσπραξης

Κεραμέως: Ρεκόρ όλων των εποχών στις νέες θέσεις εργασίας τον Απρίλιο

AXIA για ΓEK ΤΕΡΝΑ: Ισχυρή εκκίνηση στο 2025 με ώθηση από παραχωρήσεις και αυξημένα περιθώρια στις κατασκευές