ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γεγονός που σημαίνει ότι το έργο θα χρηματοδοτηθεί με 293 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής.
«Είμαι υπερήφανη για τη συμβολή των κεφαλαίων του Ταμείου Συνοχής σε αυτό το σημαντικό έργο υποδομής. Θα βελτιώσει σημαντικά την οδική ασφάλεια στην Αχαΐα και την Ηλεία. Η ολοκλήρωση του δικτύου αυτοκινητοδρόμων γύρω από την Πάτρα και το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδα, θα προσφέρει νέες οικονομικές δυνατότητες στην περιοχή, όπως και καλύτερες μεταφορική διασύνδεση, όχι μόνο εντός Ελλάδας αλλά και με τα γειτονικά κράτη-μέλη» δήλωσε η Επίτροπος για την περιφερειακή πολιτική Corina Cretu.
Το έργο προϋπολογισμού της τάξης των 355 εκατ. ευρώ υπήρξε μία από τις πρώτες προτεραιότητες του Χρήστου Σπίρτζη ως υπουργού Υποδομών, το 2015, ο οποίος ματαίωσε τον προγραμματισμένο, για τις 31 Μαρτίου του ίδιου έτους, διαγωνισμό.
Στόχος ήταν η τμηματική επαναδημοπράτησή του ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στη διαδικασία μικρότερες κατασκευαστικές εταιρείες. Τρία χρόνια μετά η υλοποίηση του αυτοκινητοδρόμου μήκους 75 χλμ. φαίνεται να “ξεπαγώνει”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σπίρτζης: Στόχος η κατάργηση όλων των σταθμών διοδίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θετικός σε νέες διορθωτικές αλλαγές στον νόμο για τα δημόσια έργα και προμήθειες ο Χρ. Σπίρτζης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σιδηρόδρομος: Από τις αλλεπάλληλες ακινητοποιήσεις αμαξοστοιχιών και τις βλάβες, στις ράγες του εκσυγχρονισμού
- Ο… αυτόκλητος «mister 550.000 ευρώ», οι νέες business των εργολάβων, οι άσχετοι Τσέχοι που «χτυπούν» την Aegean, η «καρφάρα» του Κ.Μ. και όλα όσα έγιναν στο Προεδρικό Μέγαρο
- «Πράσινο» στο πρώτο θέρετρο ιστιοπλοϊκού τουρισμού στο Ιόνιο – Οι λεπτομέρειες του Project Anemos
- Βάσεις 2025: Ποιες σχολές εκτοξεύτηκαν, ποιες έμειναν στάσιμες και τα τμήματα με άδεια αμφιθέατρα
