• Business

    Κλουκίνας-Λάππας: Ξεπέρασαν και το 2019 οι συνολικές πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο

    • NewsRoom
    Βιολέττα Λάππα

    Βιολέττα Λάππα, CEO & Αντιπρόεδρος Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας


    Οι συνολικές πωλήσεις του Α΄ εξαμήνου της Εταιρείας, μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου κατέγραψαν αύξηση 17,21% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020, ενώ ξεπέρασαν και κατά 4,71% και το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.

    Ο κύκλος εργασιών της μητρικής Εταιρείας ανήλθε σε 11.414.497 ευρώ έναντι 9.738.838 ευρώ.

    Τα αποτελέσματα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε εταιρικό επίπεδο σε  2.917.627 ευρώ έναντι των 1.944.681 ευρώ του Α’ εξάμηνου του 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 50,03%. Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε 1.329.901 ευρώ , έναντι 191.850 ευρώ.

    Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε κέρδη 1.013.656 ευρώ έναντι ζημιών 316.485 ευρώ που είχαν καταγραφεί το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

    Σε επίπεδο Ομίλου ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 12.668.646 ευρώ έναντι 10.486.601 ευρώ αυξημένος κατά 20,81% σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2020.

    Τα αποτελέσματα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 3.406.171 ευρώ έναντι 2.331.709 ευρώ το Α’ εξάμηνο του 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 46,08%.

    Τα αποτελέσματα προ φόρων ανέρχονται σε κέρδη 1.320.905 ευρώ , έναντι ζημιών 24.685 ευρώ.

    Τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε κέρδη 961.739 ευρώ έναντι ζημιών 521.295 ευρώ που είχαν καταγραφεί το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

    Όσον αφορά στην γεωγραφική ανάλυση, οι πωλήσεις τoυ εμπορικού τομέα στην Ελλάδα ανήλθαν σε 10.667.686 ευρώ έναντι 9.273.781 ευρώ αυξημένες κατά 15,03% σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2020.

    Σημαντική ανάκαμψη πωλήσεων σημειώθηκε και στις αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος, καθώς οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν το 11,83% του συνόλου των πωλήσεων, σημείωσαν αύξηση 71,75% και διαμορφώθηκαν στις 1.431.749 ευρώ από 833.621 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

    Όσον αφορά τον Ενεργειακό Τομέα:

    Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 569.211 ευρώ έναντι 379.199 ευρώ αυξημένος κατά 50,11%.

    Η Διοίκηση της Εταιρείας εκτιμά ότι οι πωλήσεις για το Β’ εξάμηνο θα επηρεαστούν θετικά από την ανακαίνιση του καταστήματος MOTHERCARE στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens και από την συνένωσή του με το νέο όμορο κατάστημα EARLY LEARNNG CENTRE το οποίο λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο 2021 καθώς και από τη λειτουργία του νέου καταστήματος της Εταιρείας στο SMART PARK στα Σπάτα που προγραμματίζεται τον Νοέμβριο του 2021.

    Το θετικό αποτέλεσμα των πωλήσεων του Α’ εξαμήνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και τη συνεχή επένδυση της Εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την προώθηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων δημιουργούν στη διοίκηση του Ομίλου αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021.

    Διαβάστε επίσης:

    Ιατρικό Αθηνών: Κοινό ομολογιακό δάνειο 100,2 εκατ. ευρώ μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης σε Εθνική, Eurobank και Alpha

    Lavipharm: Στα 19,6 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν οι ενοποιημένες πωλήσεις στο εξάμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ