• Business

    Kering: Η ιδιοκτήτρια της Gucci επεκτείνεται στα πολυτελή αρώματα, εξαγοράζοντας την Creed

    • Bloomberg
    Ο Francois-Henri Pinault επικεφαλής του ομίλου Kering, με την σύζυγο του Salma Hayek

    Ο Francois-Henri Pinault επικεφαλής του ομίλου Kering, με την σύζυγο του Salma Hayek


    Η Kering SA, ιδιοκτήτρια της Gucci, προσθέσει στο χαρτοφυλάκιο της την αρωματοποιία Creed, καθώς επεκτείνεται στην αγορά αρωμάτων υψηλής ποιότητας.

    Η μονάδα ομορφιάς της Kering θα προχωρήσει στην εξαγορά του 100% της Creed με μετρητά, από funds που ελέγχονται από την BlackRock και τον σημερινό πρόεδρο της Javier Ferran, ανέφερε ο όμιλος που εδρεύει στο Παρίσι.

    Ωστόσο, δεν αποκαλύφθηκαν λεπτομέρειες και οι όροι της συμφωνίας.

    Η μετοχή της Kering σημείωσε άνοδο 1,5% στο ξεκίνημα των συναλλαγών στο Παρίσι την Τρίτη.

    Ετήσια έσοδα 250 εκατ. ευρώ

    Η Creed ιδρύθηκε το 1760 από τον James Henry Creed με στόχο να εξυπηρετεί τις ευρωπαϊκές βασιλικές οικογένειες. Η οικογένεια του εξακολουθεί να έχει συμμετοχή στην εταιρεία.

    Ο γαλλικός όμιλος είπε ότι σχεδιάζει να «ξεκλειδώσει» τις δυνατότητες της Creed, ιδιαίτερα στην Κίνα και στο λιανικό εμπόριο των ταξιδιωτών, διευρύνοντας παράλληλα το χαρτοφυλάκιο των γυναικείων αρωμάτων.

    Η Creed, γνωστή για το ανδρικό της άρωμα Aventus, εμφάνισε ετήσια έσοδα άνω των 250 εκατομμυρίων ευρώ (272 εκατομμύρια δολάρια) το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου.

    Η εξαγορά πραγματοποιείται αφότου η Kering όρισε τη Raffaella Cornaggia επικεφαλής της μονάδας ομορφιάς της τον Φεβρουάριο, καθώς η εταιρεία στοχεύει να αναπτυχθεί σε ένα τμήμα όπου οι ανταγωνιστές της Hermes International και LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE έχουν υψηλές επιδόσεις.

    Μετρητά για εξαγορές

    Η Kering έχει συγκεντρώσει αρκετά μετρητά για πιθανές εξαγορές, εξασφαλίζοντας σημαντικά έσοδα από την πώληση του μεριδίου της στην Puma.

    Μάλιστα πέρυσι είχε συνομιλίες για να αγοράσει την Tom Ford, γνωστή για τη σειρά αρωμάτων της, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg. Ωστόσο, το γνωστό brand απέκτησε τελικά η Estee Lauder.

    Σχέδιο ανάκαμψης της Gucci

    Η Kering προσπαθεί τώρα να τονώσει το μεγαλύτερο brand της, την Gucci.

    Τον Απρίλιο, αποκάλυψε ότι οι πωλήσεις της Gucci αυξήθηκαν οριακά το πρώτο τρίμηνο, καθώς δεν κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές για τα προϊόντας της όπως οι  ζώνες Double G και οι γούνινες παντόφλες Princetown.

    Οι επιδόσεις της Kering φάνηκαν ιδιαίτερα χαμηλές σε σύγκριση με αυτές των ανταγωνιστών της LVMH και Hermes, οι οποίοι αμφότεροι σημείωσαν διψήφια αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος Francois-Henri Pinault, είπε ότι το brand άρχισε να παρουσιάζει «σταδιακή βελτίωση στη δραστηριότητα του μήνα με τον μήνα».

    Σε μια προσπάθεια ανανέωσης της Gucci, η εταιρεία όρισε νέο δημιουργικό διευθυντή τον Sabato De Sarno, πρώην συνεργάτη της Valentino. Θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή τον Σεπτέμβριο στο Μιλάνο.

    Η Kering έχει δηλώσει προηγουμένως ότι προσπαθεί να ενισχύσει το τμήμα ομορφιάς της, αλλά τα δικαιώματα ορισμένων brands βρίσκονται στα χέρια των ανταγωνιστών και θα περιμένει να λήξουν οι συμβάσεις.

    Στο μεταξύ, θα δημιουργήσει αρώματα για τις Bottega Veneta, Balenciaga και Alexander McQueen – όλα brands που κατέχει – είπε ο Pinault.

    Διαβάστε ακόμη:

    Gucci: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο για την ναυαρχίδα του ομίλου Kering

    Φρανσουά Πινό: Τα σχέδια για τη Gucci, τα σκάνδαλα και ο αγώνας δρόμου με τη LVMH

    Μετά τον Έλον Μασκ και τον Τζέιμι Ντίμον και ο Mr Louis Vuitton στην Κίνα



    ΣΧΟΛΙΑ