• Business

    JYSK: Διευρύνει το δίκτυό της στην Ελλάδα με νέο κατάστημα

    • NewsRoom

    Lars Larsen, JYSK


    Συνεχή επέκταση πραγματοποιεί η δανέζικη εταιρεία JYSK στη χώρα μας, πραγματοποιώντας, το τελευταίο διάστημα, διεύρυνση του πλήθους των καταστημάτων της.

    Πιο συγκεκριμένα, την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου, πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του το εικοστό τρίτο κατάστημα της εταιρείας στη χώρα μας, στην περιοχή του Πειραιά. Η διεθνής αλυσίδα, με είδη σπιτιού και ύπνου (Scandinavian Sleeping & Living), άνοιξε το πρώτο της ελληνικό κατάστημα στην Αθήνα το Σεπτέμβριο του 2015 και έκτοτε ακολούθησαν αρκετά ακόμη καταστήματα σε όλη τη χώρα, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης

    Η εταιρεία ακολουθεί πιστά το πενταετές πλάνο που έχει εκδώσει και στοχεύει σε μια ανάπτυξη του δικτύου της στη χώρα μας, που θα αγγίζει τα 40 καταστήματα συνολικά.

    Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη της, Lars Larsen, στην ελληνική αγορά, τη δυναμική της, αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξής της. Αναφέρεται, επίσης, η αδιάκοπη προσπάθεια της διοίκησης της εταιρείας να παραμείνει πιστή στην τήρηση του οράματος του κύριου Larsen, σχετικά με το πενταετές πλάνο ανάπτυξης, έως το τέλος του 2020, για το οποίο και ο ίδιος είχε δεσμευτεί, σε ομιλία του, στα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος, στην Αθήνα.

    Η στρτηγική της JYSK

    Για τη στρατηγική της εταιρείας μίλησε και ο retail manager της JYSK, Γιώργος Τσιρώνης, λέγοντας «Η JYSK είναι μια δανέζικη εταιρεία με απόλυτο προσανατολισμό στον πελάτη και την σωστή εξυπηρέτηση του. Στις αρχές αυτές βασίζεται και η στρατηγική της σχετικά με την εύρεση και υλοποίηση των νέων καταστημάτων της, με στόχο την εύκολη πρόσβαση των πελατών χωρίς να χρειάζεται να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα. Με το κατάστημα του Πειραιά αποκτούμε ένα σημείο πώλησης σε μια πολύ μεγάλη και σημαντική περιοχή και ευελπιστούμε ότι θα δώσουμε την ευκαιρία στους κατοίκους του Πειραιά να γνωρίσουν καλύτερα τη JYSK και την εμπορική της πρόταση».

    Διευκρινίζεται ότι η αναζήτηση κατάλληλων σημείων για να φιλοξενήσουν τα μελλοντικά της καταστήματα, είναι μια διαρκής διαδικασία για την εταιρεία, που δείχνει μεγάλη σημασία στο σκέλος αυτό.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συνεχίζει την επέκτασή της στην Ελλάδα η δανέζικη JYSK

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: JYSK: Το σκανδιναβικό design φτάνει στις Σέρρες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το δανέζικο πείραμα των αρνητικών επιτοκίων ίσως φτάσει τα δέκα χρόνια



    ΣΧΟΛΙΑ