• Business

    John Fredriksen: Ανάπτυξη βλέπουν για τη Frontline οι αναλυτές

    John Fredriksen ναυτιλία

    John Fredriksen


    H ναυτιλιακή εταιρία Frontline συμφερόντων του γνωστού Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen, αναμένεται να παραμείνει σε τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας παρά τις δυσκολίες της αγοράς δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου, αναφέρουν οι αναλυτές της Arctic Securities.

    Η εταιρία έχει εξετάσει ενδεχόμενο εξαγοράς δύο νεότευκτων VLCCs της Metrostar, ωστόσο εξακολουθεί να στοχεύει στην ανάπτυξη με χαμηλότερες τιμές, αναφέρει ο αναλυτής Erik Nikolai Stavseth.

    “Η εκτίμηση μας είναι ότι και στην περίπτωση που η αγορά μεταφορών εμπορευμάτων παραμείνει σε ύφεση, η ανάπτυξη για τη Frontline θα έρθει μέσα από την ανανέωση” σημειώνει ο Stavseth.

    H εταιρία έχει έξι πλοία τύπου VLCCs και τέσσερα suezmaxes, κατασκευής 15 ετών και άνω, τα οποία ναυλώνει στην Ship Finance International. Επιπλέον πέντε Vs που ναυλώνει στις θυγατρικές της, ηλικίας 14 ετών.

    Οι αναλυτές της Arctic Securities επισημαίνουν ότι η εταιρία αναμένεται να ανανεώσει το στόλο της. Ήδη κάποια 15 ετών VLs απομακρύνθηκαν το 2016 και αυτό αποτυπώνει τη δυναμικότητα της εταιρίας, την ώρα που η αγορά εξακολουθεί να είναι διστακτική με τις νέες παραγγελίες.

    Παρά τη αδυναμία της ναυτιλιακής αγοράς, η Frontline αναμένεται να ανακοινώσει κέρδη 199 εκατ. δολαρίων αυτή τη χρονιά, σε συνέχεια κερδών 169 εκατ. δολαρίων και 179 εκατ. δολαρίων τα δύο προηγούμενα χρόνια.

    Αναφορικά με τη διετία 2017/2018 και αν ακόμη υπάρξουν συμφωνίες στις προβλεπόμενες χαμηλότερες τιμές όπως στα 25.000 ημερησίως, η Frontline θα εξακολουθεί να έχει θετικές ταμειακές ροές.

    Υπενθυμίζεται ότι η Frontline είχε επιβεβαιώσει νωρίτερα τον Ιούνιο ότι εξαγόρασε δύο VLCC από τη Metrostar έναντι 84 εκ. δολαρίων έκαστο, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το Σεπτέμβριο και το Νοέμβριο του 2016. Παράλληλα,  η συμφωνία της εξαγοράς συμπεριελάμβανε μια option για την εξαγορά άλλων δύο όμοιων VLCC, τα οποία η εταιρεία του κ. Fredriksen θα παραλάμβανε τον Ιανουάριο και το Μάρτιο του 2017. Και τα δύο θα κόστιζαν 85 εκ. δολάρια το καθένα.

    Ωστόσο, λόγω της μείωσης της τιμής μεταπώλησης για τα πλοία τύπου VLCC πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι ο εφοπλιστής δεν θα κάνει χρήση του option για την εξαγορά των δύο επιπλέον πλοίων. Από την άλλη οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι πιθανόν να επαναδιαπραγματευτεί την τιμή αγοράς πριν λάβει τις αποφάσεις του.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/nikolaos-vafias-me-afti-tin-kinisi-tha-vgali-chrimata-en-meso-krisis/68845

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ