• Business

    J. Fredriksen: Ζημίες για τη Golden Ocean και αναβολή πληρωμών για τις νέες παραγγελίες

    John Fredriksen

    John ,Ceiliie και Kathrine Fredriksen.


    Σε συζητήσεις με ναυπηγεία βρίσκεται η ναυτιλιακή Golden Ocean, συμφερόντων του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen, καθώς σχεδιάζει να αναβάλλει τις πληρωμές των δόσεων του ναυπηγικού της προγράμματος που είχαν προγραμματιστεί για το τρέχον έτος, μετά τις ζημιές που κατέγραψε στα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2016.

    Συγκεκριμένα, το ναυπηγικό πρόγραμμα ύψους 349,9 εκατ. δολαρίων της εταιρείας περιλαμβάνει 11 νεότευκτα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize – τα πέντε από αυτά αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, ενώ τα υπόλοιπα 6 είναι προγραμματισμένα για το 2017.

    Για το 2016, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Όσλο ναυτιλιακή του Fredriksen επρόκειτο να καταβάλλει δόσεις ύψους 150,6 εκατ. δολαρίων που εκκρεμούν από το σύνολο του προγράμματος νεότευκτων.

    Ζημίες για το τρίτο τρίμηνο του 2016

    Οι ζημίες της Golden Ocean για το τρίτο τρίμηνο του 2016 διαμορφώθηκαν στα 26,7 εκατ. δολάρια – έναντι ζημιών ύψους 39,2 εκατ. δολαρίων που είχε εμφανίσει το δεύτερο τρίμηνο του έτους – ενώ, οι ζημιές ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,25 δολάρια.

    Οι αναλυτές Herman Hildan και Frode Morkedal της Clarksons Platou Securities ωστόσο είχαν προβλέψει μεγαλύτερες απώλειες από αυτές που τελικά εμφάνισε η εταιρεία του Fredriksen, γεγονός που ερμηνεύτηκε ως θετικό σημάδι για την πορεία της αγοράς ξηρού φορτίου γενικότερα, από τη στιγμή που και οι ναύλοι των πλοίων τύπου panamax παρουσίασαν βελτίωση.

    Επιπλέον, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε 12,7 εκατ. δολάρια σε μετρητά, χρήματα που προήλθαν από την ολοκλήρωση της πώλησης του πλοίου Front Mediterranean, ένα από τα τέσσερα φορτηγά πλοία τύπου capesize που πούλησε τον Απρίλιο του 2016.

    Η Birgitte Ringstad Vartdal, η διευθύνουσα σύμβουλος της Golden Ocean σχολίασε σχετικά ότι “Η εταιρεία έκανε σημαντικά βήματα για να ενισχύσει τον ισολογισμό της, ενώ αναμένουμε ότι οι βελτιωμένες τιμές των ναύλων στα πλοία τύπου capesize της εταιρείας μας θα ενισχύσουν παράλληλα και τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Στην TEN τα 2 δεξαμενόπλοια της BP

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η ομίχλη στα Δαρδανέλια ανεβάζει απότομα την αγορά των suezmax

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Κ. Αναστασιάδης (Celestyal Cruises) στο mononews: Ο Πειραιάς διεκδικεί μια ισχυρή θέση στην κρουαζιέρα της Μεσογείου



    ΣΧΟΛΙΑ