Business

Υπ. Υποδομών: Υποβλήθηκαν οι δεσμευτικές προσφορές για FlyOver και Καλαμάτα-Μεθώνη – Ποιοι τα διεκδικούν

  • NewsRoom
Υπ. Υποδομών: Υποβλήθηκαν οι δεσμευτικές προσφορές για FlyOver και Καλαμάτα-Μεθώνη

Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής


Υποβλήθηκαν την Πέμπτη οι δεσμευτικές προσφορές για τα πρώτα δύο οδικά έργα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που υλοποιούνται μέσω ΣΔΙΤ, ο αυτοκινητόδρομος «Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός» (FlyOver), προϋπολογισμού 373 εκατομμυρίων ευρώ, στη Θεσσαλονίκη και ο οδικός άξονας «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη», προϋπολογισμού 251 εκατομμυρίων ευρώ, στην Πελοπόννησο.

Οι Ιντρακάτ, ΑΚΤΩΡ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καθώς και η κοινοπραξία Μυτιληναίος – ΑΒΑΞ  διεκδικούν το ΣΔΙΤ του FlyOver, ενώ για τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη δεσμευτικές προσφορές κατέθεσαν οι κοινοπραξίες των ΑΒΑΞ-Μυτιληναίος και  και  ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Πιο αναλυτικά σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπ. Υποδομών:

FLYOVER:

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για τη «Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης» (FlyOver) υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές οι ακόλουθοι οικονομικοί φορείς:

INTRAKAT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.

ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

Το έργο αφορά στην κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερεις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

«ΚΑΛΑΜΑΤΑ–ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ-ΠΥΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ»:

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για το «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές τα ακόλουθα σχήματα:

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ, τη προσαρμογή και βελτίωση 14 χλμ κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 41,4 χλμ, την κατασκευή 12 γεφυρών και πολλών συνοδών τεχνικών έργων (ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κα.). Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

Διαβάστε επίσης

Καραμανλής: Εντός 30 ημερών οι ανακοινώσεις για τα σιδηροδρομικά έργα – Τρέχουν ΣΔΙΤ αξίας 5 δισ. ευρώ

Γιώργος Καραγιάννης: Το 2021 ήταν μια πολύ δημιουργική χρονιά, καθώς δημοπρατήσαμε έργα άνω των 6 δισ. ευρώ

ΕΥΔΑΠ: Πράσινο φως από τους μετόχους για τις νέες συμβάσεις και τη συμμετοχή σε ΣΔΙΤ

 



ΣΧΟΛΙΑ