array(0) {
}
        
    
Menu
0.82%
Τζίρος: 154.36 εκατ.

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση Χατζηδάκη και Τσιάρα με τους αγρότες της Κρήτης

Business

ΙΚΕΑ: Στρατηγικό πλάνο επέκτασης με φυσικά καταστήματα, νέα concepts και η επένδυση-ορόσημο στο Ελληνικό

IKEA, Ηράκλειο, Κρήτη

Εδώ και 25 χρόνια, ο Όμιλος Fourlis έχει αναδιαμορφώσει τον χάρτη του οικιακού εξοπλισμού στην Ελλάδα μέσα από τη συνεργασία του με την ΙΚΕΑ. Εισήγαγε ένα μοντέλο εξυπηρέτησης και αγοραστικής εμπειρίας που τότε ήταν άγνωστο στην εγχώρια αγορά.

Σήμερα, η ΙΚΕΑ αποτελεί τη «ναυαρχίδα» του Ομίλου και ένα από τα πιο αγαπημένα brands των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι την εμπιστεύονται όχι μόνο τις προσιτές τιμές, αλλά και για τον ολοκληρωμένο τρόπο ζωής που προτείνει, συνδυάζοντας λειτουργικότητα, αισθητική και έξυπνες λύσεις για κάθε σπίτι.

1

Ο Όμιλος Fourlis έχει αναπτύξει ένα εκτεταμένο και πολυεπίπεδο δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, καθώς και τρία ηλεκτρονικά καταστήματα που εξυπηρετούν και τις τρεις χώρες. Με μεγάλα και μεσαίου μεγέθους καταστήματα και μικρότερα καταστήματα «νέας γενιάς», η ΙΚΕΑ έχει καταφέρει να βρίσκεται κοντά σε εκατομμύρια πελάτες, προσφέροντας ευρεία κάλυψη και ευκολία πρόσβασης.

Η στρατηγική ανάπτυξης και τα νέα καταστήματα

Τα έτη 2024 και 2025 αποτέλεσαν χρονιές σημαντικών επεκτάσεων. Το ανανεωμένο concept στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, το κατάστημα της Πάτρας με συνολική επιφάνεια 7.000 τ.μ. και το μεγάλο κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, επιφάνειας 10.000 τ.μ., ενίσχυσαν σημαντικά την παρουσία της ΙΚΕΑ. Το κατάστημα του Ηρακλείου, που άνοιξε τον περασμένο Απρίλιο στο Top Parks Heraklion της Trade Estates, αντικατέστησε το προηγούμενο Pickup & Order Point και πλέον προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ, με διευρυμένη γκάμα προϊόντων και αναβαθμισμένες υπηρεσίες.

Στρατηγικό ορόσημο στην πορεία ανάπτυξης αποτελεί το νέο κατάστημα που προγραμματίζεται να ανοίξει στο The Ellinikon το 2028, το οποίο αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της ΙΚΕΑ στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, συνεχίζεται η ανάπτυξη καταστημάτων «νέας γενιάς», μικρότερων σε μέγεθος αλλά εύκολα προσβάσιμων, σχεδιασμένων για να βρίσκονται ακόμη πιο κοντά στον καταναλωτή.

Στη Βουλγαρία, ο Όμιλος ενίσχυσε επιπλέον τη θέση του με τη δημιουργία νέου κέντρου Σχεδιασμού και Παραγγελιών στο Pernik Plaza, ένα κατάστημα επιφάνειας 500 τ.μ. που υποστηρίζει την τοπική αγορά και επεκτείνει την προσβασιμότητα των υπηρεσιών της ΙΚΕΑ.

Ο Όμιλος Fourlis παραμένει προσηλωμένος στη στρατηγική ανάπτυξης της ΙΚΕΑ, εστιάζοντας στην ισχυρή omnichannel παρουσία, στη βελτιστοποίηση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, στις ευκαιρίες για περαιτέρω γεωγραφική επέκταση, καθώς και στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιοποίησης. Παράλληλα, διατηρεί τη δέσμευσή του για υψηλή τεχνολογία στον οικιακό εξοπλισμό και για υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών.

 

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Trade Logistics: Η «ραχοκοκαλιά» της εφοδιαστικής αλυσίδας του Ομίλου Fourlis
Foot Locker: Η νέα δύναμη του Ομίλου Fourlis στον κλάδο athleisure στη Nοτιοανατολική Ευρώπη
Intersport: Ηγετική δύναμη στο sport performance στη Νοτιοανατολική Ευρώπη – Το πλάνο ανάπτυξης
Όμιλος Fourlis: 75 χρόνια πορείας και ηγετικής θέσης στο retail της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Η ΙΚΕΑ αναδεικνύεται πρωταγωνίστρια του digital marketing με 14 διακρίσεις σε δύο κορυφαίους θεσμούς
75 χρόνια Όμιλος Fourlis: Γράφοντας την επόμενη πράξη
Park Rise: Στην τελική ευθεία η επιλογή αναδόχου για το οικιστικό συγκρότημα στο Ελληνικό  
Νέο συμβόλαιο για την ΤΕΚΑΛ στο Ελληνικό: Έργο 40 εκατ. ευρώ για τα The Cove Residences
Lamda: Deal με την Cosmote Telekom για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στο The Ellinikon – mononewsTV
Κωστέας – Γείτονας: Πράσινο φως για το πρώτο ιδιωτικό σχολείο στο Ελληνικό