• Business

    Οι τελευταίες κινήσεις Ελλήνων εφοπλιστών. Ποιο πλοίο ναύλωσε ο Παληός και σε ποια τιμή

    Ο εφοπλιστής Σίμος Παληός, της Diana Shipping.


    Η ναυτιλιακή Diana Shipping προχώρησε στη σύναψη συμβολαίου ναύλωσης του πλοίου της Medusa, με την εταιρία Quadra Commodities, που έχει έδρα τη Γενεύη. To πλοίο είναι χωρητικότητας 82.194 dwt και κατασκευάστηκε το 2010. Το ακαθάριστο ποσό ναύλωσης ανέρχεται στα 6.300 δολάρια ημερησίως, μείον ποσοστό 5% που αντιστοιχεί στην προμήθεια.

    Η ναύλωση, που ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016, θα διαρκέσει το λιγότερο μέχρι τις 15 Μαρτίου 2017 και το περισσότερο μέχρι τις 30 Ιουλίου 2017.

    Diana-Shipping

    Αυτή η συνεργασία αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 2,15 εκατ. δολαρίων για τη minimum διάρκεια ναύλωσης του πλοίου.

    Σημειώνεται ότι το Medusa είχε ναυλωθεί τον περασμένο Ιούνιο έναντι 7.450 δολαρίων την ημέρα.

    Ο Λυκιαρδόπουλος πούλησε πλοίο σε υψηλή τιμή

    Σύμφωνα με το tradewindsnews.com, ο Έλληνας εφοπλιστής Λυκιαρδόπουλος, πούλησε ένα δεξαμενόπλοιο 14 ετών σε ναυτιλιακή με έδρα τη Άπω Ανατολή.

    Πηγές αναφέρουν ότι το χωρητικότητας 105.000 dtw πλοίο Stresa, κατασκευής 2002 αγοράστηκε στην τιμή των 19,5 εκατ. δολαρίων, ενώ σύμφωνα με το VesselsValue η αξία του κυμαίνεται στα 17,8 εκατ. δολάρια.

    Το δεξαμενόπλοιο ήταν ναυλωμένο για δύο χρόνια στην τιμή των 25.850 δολαρίων ημερησίως.

    Πέρυσι ο Έλληνας εφοπλιστής πούλησε δύο panamax και ένα supramax, με τις ημερομηνίες κατασκευής και των τριών να κυμαίνονται μεταξύ 2000 και 2002.

    Ο Λυκιαρδόπουλος έχει στην κατοχή του 12 πλοία μεταφοράς και 11 δεξαμενόπλοια, ενώ έχει παραγγείλει ακόμη τρία kamsarmax και ένα VLCC.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/article-navios-ke-eagle-bulk-dio-deal-pou-diaferoun-oso-mera-ti-nichta/36753



    ΣΧΟΛΙΑ