• Business

    Οι εφοπλιστές Γιάννης Καϋμενάκης και Δημήτρης Μπάκος συζητούν τη χρηματοδότησή τους από τις τράπεζες για την Ελλάκτωρ

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Γιάννης Καϋμενάκης


    Όσο περνούν οι μέρες φουντώνει η σεναριολογία για τις εξελίξεις στην Ελλάκτωρ με τις τελευταίες πληροφορίες από τραπεζικούς κύκλους να αναφέρουν ότι η πλευρά των εφοπλιστών Γιάννη Καϋμενάκη και Δημήτρη Μπάκου βρίσκεται σε συζητήσεις με τράπεζες για τη χρηματοδότηση (τμήματος) της συμφωνίας εξαγοράς ποσοστού του κατασκευαστικού ομίλου.

    Επισήμως καμία από τις ενδιαφερόμενες πλευρές δεν έχει κάνει  σχετική αναφορά και με ενδιαφέρον αναμένεται αν την Παρασκευή, ενόψει της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων 9μήνου, θα ανοίξουν τα χαρτιά τους και τη διαδικασία των μετοχικών αλλαγών οι Αναστάσιος και Δημήτρης Καλλιτσάντσης.

    Αν αυτό συμβεί θα σημαίνει βεβαίως ότι η όποια συμφωνία έχει κλείσει.

    Την ίδια στιγμή από το στρατόπεδο της ολλανδικής Reggeborgh τηρείται σιωπή στη λογική ότι «δεν υπάρχει τίποτα νεότερο». Την προηγούμενη εβδομάδα η λακωνική απάντηση ήταν ότι οι δύο πλευρές συζητούν τις τελευταίες λεπτομέρειες της συμφωνίας.

    Το σενάριο που φέρει τους δύο εφοπλιστές Γιάννη Καϋμενάκη και Δημήτρη Μπάκο να εισέρχονται στο μετοχικό κεφάλαιο της Ελλάκτωρ αναφέρει ότι ήδη υπάρχει συμφωνία με τον Αναστάσιο Καλλιτσάντση και την αμερικάνικη Farallon για εξαγορά τμήματος των μετοχών που του κατασκευαστικού ομίλου και αύξηση κεφαλαίου προς ενίσχυση της ρευστότητας.

    Τραπεζική πηγή υπο τον όρο της ανωνυμίας αναφέρει στο mononews.gr οτι “Οι δυο εφοπλιστές συζητούν με τις τράπεζες την χρηματοδότησή τους για την υπόθεση Ελλάκτωρ”.

    Η ίδια πηγή αρνήθηκε να αποκαλύψει το ύψος των ποσών, αναφέρει πάντως οτι η οικονομική επιφάνεια των δύο είναι σημαντική.

    Akron Trade & Transport ονομάζεται η εταιρεία τους η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της μεταφοράς καυσίμων (κυρίως σε Κίνα, Ινδία), με έδρα τη Φουτζέιρα.

    Εκεί όπου άρχισαν να χτίζουν πριν από περίπου 15 χρόνια τον στόλο τους, ο οποίος πλέον (λέγεται ότι) αριθμεί περισσότερα από 15  δεξαμενόπλοια.

    Αύξηση κεφαλαίου εμπεριέχει και το σενάριο της εισόδου της ολλανδικής εταιρείας στην Ελλάκτωρ η οποία ελέγχει επισήμως το 5,43% και ασκώντας το δικαίωμα προαίρεσης (call option) για το 12,5% του Λεωνίδα Μπόμπολα φτάνει στο 17,5%. Μέχρι τις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας στο μεταξύ το σενάριο της εισόδου των Ολλανδών ήταν το μοναδικό.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Reggeborgh εμμέσως ελέγχει ακόμα ένα 10%, μέσω συμμαχιών, απολύτως αναγκαίων εφόσον τελικά οι μετοχικές αλλαγές στον κατασκευαστικό όμιλο προχωρήσουν με «επιθετικό» τρόπο και όχι κατόπιν συμφωνίας όλων των πλευρών.

    Η ατέρμονη σεναριολογία και οι αντικρουόμενες φήμες γύρω από την έκβαση των όποιων συζητήσεων λαμβάνουν χώρα, εντείνει την ανησυχία εντός του ομίλου και ειδικά στη θυγατρική Άκτωρ που αντιμετωπίζει πρόβλημα ρευστότητας.

    Διαβάστε ακόμα:

    Ελλάκτωρ: Όλα τα «μυστικά» για το ανοδικό άλμα του ομολόγου του που κερδίζει 17,3% μέσα στον Νοέμβριο

    Ελλάκτωρ: «Πάει» σε μεγάλη ΑΜΚ – Όλες οι τελευταίες πληροφορίες

    Γιατί «σάρωσε» η Πειραιώς Sec, το call του Ψάλτη, ο παίχτης Γρύλος και η κρούση των Ολλανδών στον Παναγιωτόπουλο της REDS

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ