array(0) {
}
        
    
Menu
0.23%
Τζίρος: 164.57 εκατ.

Winners & Losers: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι του Μαΐου

            
Business

HoReCa Empowered: Ώρα να γράψεις το δικό σου success story σε αυτό που αγαπάς

Τι χρειάζεται κάθε νέος επαγγελματίας για να πετύχει; Γνώσεις, κατάρτιση που θα του δώσει τις απαραίτητες δεξιότητες, ιδέες, επαφή με τον χώρο, έμπνευση, αλλά, πάνω από όλα, ευκαιρίες. Ευκαιρίες να δει, να μάθει, να εξελιχθεί.

Σε μια αγορά που κατακλύζεται από νέες τάσεις και με το τουριστικό προϊόν της χώρας να αναβαθμίζεται συνεχώς, η αλήθεια είναι πως οι προκλήσεις για τους νέους και τις νέες επαγγελματίες που θέλουν να χαράξουν τη δική τους επιτυχημένη πορεία στον χώρο της Καφεστίασης και της φιλοξενίας γίνονται όλο και περισσότερες. Το ίδιο, όμως, ισχύει και για τις απαιτήσεις που υπάρχουν, αφού το μείζον θέμα για τον ελληνικό τουρισμό είναι η έλλειψη απαραίτητων δεξιοτήτων.

Απάντηση στα ζητήματα αυτά ήρθαν να δώσουν, για ακόμη μία χρονιά, τα Masterclasses του HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δίνοντας την ευκαιρία σε 700 νέους και νέες επαγγελματίες HoReCa  να εξελίξουν τις γνώσεις τους στις σύγχρονες τάσεις και τεχνικές mixology, spirits και καφέ.

Το πρόγραμμα ταξίδεψε και φέτος σε έξι διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας, βοηθώντας επαγγελματίες της καφεστίασης σε περιοχές με μεγάλη τουριστική ανάπτυξη να εξελιχθούν, να δικτυωθούν και να χαράξουν τη δική τους επιτυχημένη διαδρομή.

Στα 8 Masterclasses του προγράμματος που πραγματοποιήθηκαν στα  «Chilai» και «Μπαρ Θερμαϊκός» στη Θεσσαλονίκη, «ΝΑΟΚ Azur» στην Κέρκυρα, «Nobus» στο Ηράκλειο, «Παλλάς» στα Χανιά, «Opera Grande» στη Ρόδο, και «Line Athens» και «Golf Prive» στην Αθήνα, 13 κορυφαίοι επαγγελματίες HoReCa μέσα από συνολικά 48 ώρες εκπαιδευτικών σεμιναρίων βοήθησαν τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους μέσα από στοχευμένες θεματικές ενότητες.

Με σκοπό να εμπνεύσουν τη νέα γενιά και να τη βοηθήσουν να διεκδικήσει το δικό της success story, κορυφαίοι επαγγελματίες του κλάδου υλοποίησαν καινοτόμες εκπαιδεύσεις στα παρακάτω θέματα:

Ο Στάθης Κορέμτας και ο Σάββας Πετρούτσος, Coffee Experts της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ανέλυσαν τις βασικές αρχές και μεθόδους εκχύλισης, γευστικής αξιολόγησης και διασφάλισης σταθερά κορυφαίας γεύσης του καφέ.

Ο Βασίλης Κυρίτσης, Schweppes Lead Activation Strategist & CoOwner των «The Clumsies», «Line Athens», «Walk In», η Μαίρη Ταλαιπώρου, Schweppes Head Brand Ambassador για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, και οι Γιάννης Οικονόμου Schweppes Brand Activator, Bar Manager στο «Casablanca Social Club» και ο Πέτρος Μυτιληναίος, Schweppes Brand Activator, Εισηγητής / Bar Instructor ΙΕΚ ΑΚΜΗ, δημιουργός του «no waste» concept, αναφέρθηκαν στα απαραίτητα στοιχεία για τη δημιουργία μίας κορυφαίας εμπειρίας φιλοξενίας και τις δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας σύγχρονος bartender. Ανέλυσαν, επίσης, βασικές αρχές mixability αλλά και τα απαραίτητα στοιχεία για τη δημιουργία του «perfect serve», του άψογου δηλαδή αποτελέσματος στη δημιουργία ενός long drink.

Η Τζώρτζια Παπαγιαννοπούλου, Three Cents Brand Activator και ο Δημήτρης Καϊταλίδης, Three Cents Brand Activator,Coowner του «Dos Margaritas» & Εισηγητής στην Bar Academy, μίλησαν για την επίτευξη ενός κορυφαίου γευστικού αποτελέσματος cocktail με απλότητα και ισορροπία, ξεκινώντας από την αξία της επιλογής των σωστών πρώτων υλών και τονίζοντας τη σημασία της βιωσιμότητας.

Ο Θοδωρής Αναγνώστου, Edrington Brand Ambassador & Εισηγητής στην Bar Academy, εστίασε στο σύγχρονο bartending και την αποτελεσματική συνεργασία της ομάδας που στελεχώνει ένα bar για την επίτευξη κορυφαίας εμπειρίας για τους επισκέπτες του, ενώ εστίασε και στην «κατάρριψη» διαφόρων στερεοτύπων γύρω από ένα από τα πιο δημοφιλή ποτά, το ουίσκι.

Διακεκριμένοι επαγγελματίες του Οργανισμού WSPC, όπως οι κ.κ. Κωνσταντίνος Λαζαράκης, Master of Wine, Πρόεδρος – Head of WSPC Education, Principal of WSPC Wine School, Ανδρέας Ματθίδης, DipWSET, QGraderVice Head of WSPC EducationPrincipal of WSPC Spirits School, Νίκος Λουκάκης, Principal of WSPC Sommelier AcademyTutor of WSPC Wine & Spirits School και Πάνος Τζίμας, DipWSETTutor of WSPC Wine School & WSPC Quality Assurance Coordinator, μίλησαν για τις βασικές αρχές της παραγωγής και της γευσιγνωσίας παλαιωμένων και μη αποσταγμάτων.

Επιπλέον, ως επιστέγασμα των όσων έμαθαν στα masterclasses, περισσότεροι από 40 συμμετέχοντες διακρίθηκαν και έλαβαν παγκοσμίως αναγνωρισμένες υποτροφίες στον καφέ από τον Specialty Coffee Association και στα premium spirits από τoν Οργανισμό WSPC, ενισχύοντας σημαντικά τις επαγγελματικές προοπτικές τους και την παρουσία τους στον κλάδο της καφεστίασης.

 «Άλλο ένα κεφάλαιο του HoReCa Empowered ολοκληρώθηκε, γεμάτο ιδέες, συνεργασίες και ενέργεια για το αύριο. Ήρθαμε κοντά με 700 νέους επαγγελματίες, δίνοντας έμπνευση, κίνητρο και γνώση για να κάνουν το δικό τους επαγγελματικό ταξίδι με επιτυχία. Η πορεία μας συνεχίζεται με ακόμα περισσότερο πάθος και αγάπη για τον κλάδο της εστίασης», δήλωσε χαρακτηριστικά, με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο Σάββας Πετρούτσος, Coffee Expert, Coca-Cola Τρία Έψιλον.

«Οι εξελίξεις μας δείχνουν ότι η τεχνική, η τεχνογνωσία, η σωστή προσέγγιση, θα είναι σημαντικά στοιχεία για τον τρόπο που θα εξελιχθεί όχι μόνο η εστίαση, αλλά και όλο το τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα. Έτσι για μένα το HoReCa Empowered κάνει τα πράγματα σωστά και ακριβώς έτσι όπως τα θέλουμε. Είναι για εμάς τιμή που το WSPC συνεργάζεται με την Coca-Cola Τρία Έψιλον σε αυτή την πρωτοβουλία», τόνισε από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Λαζαράκης, Master of Wine, Πρόεδρος – Head of WSPC Education, Principal of WSPC Wine School.

Τι έχουν να δηλώσουν, όμως, οι ίδιοι οι συμμετέχοντες;

Όπως είπε η Αλεξάνδρα, F&B Manager, «θεωρώ ότι το masterclass του HoReCa Empowered και η υποτροφία που κέρδισα εδώ μου δίνουν βάσεις για να μπορώ να αντιληφθώ όλο το φάσμα της εστίασης και να μπορώ να κάνω πράγματα με το σωστό τρόπο».

Από την πλευρά της η Λυδία, η οποία εργάζεται στον κλάδο της Εστίασης, επικεντρώθηκε στη σημασία της υποτροφίας που πήρε «Η υποτροφία που έλαβα είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για μένα. Θα μου δώσει ακόμα μεγαλύτερη γνώση και μεγαλύτερη σιγουριά πάνω στο αντικείμενο, και θα με βοηθήσει να προχωρήσω επαγγελματικά».

Την ίδια ώρα, πολλοί από τους συμμετέχοντες εξέφρασαν την ελπίδα να υπάρξουν κι άλλες, αντίστοιχες δράσεις στον χώρο, που θα δώσουν την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερους νέους και νέες να «απογειώσουν» τις δεξιότητες και, κατά συνέπεια, τις ευκαιρίες να χαράξουν μια επιτυχημένη διαδρομή στον τομέα που αγαπούν.

Προσβλέποντας, λοιπόν, στις επόμενες πρωτοβουλίες, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα HoReCa Empowered μπορείτε να βρείτε εδώ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Winners & Losers: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι του Μαΐου
Ποιοί δικαιούνται επιστροφή ενοικίου έως και 800 ευρώ τον ερχόμενο Νοέμβριο – Ποιοι χάνουν την επιδότηση για τρια χρόνια
Το ξαφνικό ενδιαφέρον σε Εθνική-Πειραιώς, big success για την Βρεττού, τα μεγάλα παιδιά στην IDEAL, με πόσα έφυγε ο Τσαμάζ από τον ΟΤΕ, o εκδότης και οι πλαστές ταυτότητες, ένα quiz με τη σύζυγο υπουργού και τι συμβαίνει στο Cape Sounio
EKT: Αρχίζουν τα δύσκολα για τους traders- Γρίφος η επόμενη κίνηση για τα επιτόκια
Χρηματιστήριο: Ποιες είναι οι κρυφές και φανερές επενδύσεις του Helikon
Theon: Πώς ο Χατζημηνάς έφτασε την κεφαλαιοποίηση πάνω από 2 δις – Αυξάνονται οι παραγγελίες και το ανεκτέλεστο
Αγωνία για τα ασανσέρ – Τι θα κάνουν οι ιδιοκτήτες μετά τις 30 Ιουνίου
Στάσσης (ΔΕΗ): Σχέδια για data centers και εκτός Ελλάδας – Μέχρι και Μέση Ανατολή και έως 5 GW
Premia Properties: Επέκταση στον τουρισμό σε στρατηγική συνεργασία με τη Nordic Leisure Travel Group
Wall Street: Ο πόλεμος Τραμπ-Μασκ βύθισε στο -14% την Tesla και παρέσυρε σε πτώση τον S&P 500