• Business

    H&M: Οι 4 άξονες στρατηγικού μετασχηματισμού σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία

    Mehmet Arisoy, Country Sales Manager της H&M για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία


    Σε νέα πορεία εξέλιξης και μετασχηματισμού μπαίνει ο Όμιλος H&M με πολλές ιδέες και καινοτομίες που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη αυτή.

    Όπως τόνισε ο country sales manager Η&Μ Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, Mehmet Arisoy, σε συνέντευξή του στο κυπριακό περιοδικό IN Business, οι καινοτομίες αυτές θα παρουσιαστούν εντός του 2019.

    Οι καινοτομίες της H&M εστιάζονται, μάλιστα, σε τέσσερις στρατηγικούς τομείς.

    «Πρώτη προτεραιότητά μας παραμένει η δημιουργία της καλύτερης δυνατής αγοραστικής προσφοράς», τόνισε ο κ. Arisoy.

    «Στο πλαίσιο αυτό ο συγχρονισμός φυσικών και ψηφιακών καναλιών μάς έχει επιτρέψει να έχουμε παρουσία όπου βρίσκονται οι πελάτες μας, την οποιαδήποτε στιγμή», σημείωσε.

    Δεύτερον, για να εξασφαλιστεί μια πιο γρήγορη, αποδοτική κι ευέλικτη ροή προϊόντων, εξετάζονται νέες πρωτοβουλίες που σχετίζονται με προηγμένη ανάλυση δεδομένων (data analytics) και την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) – από τη διαδικασία σχεδιασμού, μέχρι την παραγγελία και καταμερισμό των προϊόντων.

    Τρίτος τομέας είναι η δημιουργία μιας σταθερής – με δυνατότητα επέκτασης – πλατφόρμας υποδομών.

    «Επί της ουσίας είναι η τεχνολογική μας βάση, καθώς επιδιώκουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές και λειτουργίες που κάνουν την αγοραστική τους εμπειρία όσο πιο απρόσκοπτη γίνεται», επεσήμανε.

    Τέλος, για να συμβαδίσει η εταιρεία με το γρήγορα εξελισσόμενο τοπίο του λιανικού εμπορίου και να είναι μπροστά από τις εξελίξεις, εστιάζει στη στρατηγική επέκταση των φυσικών και online καταστημάτων της, καθώς και στη δημιουργία νέων συλλογών και επιχειρηματικών μοντέλων.

    «Αυτή η πρωτοβουλία μετασχηματισμού έρχεται ως απάντηση στη γρήγορη αλλαγή που υφίσταται ο κλάδος του retail, άρχισε και συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς, με σκοπό τόσο την αύξηση της κερδοφορίας όσο και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του ομίλου Η&Μ», κατέληξε ο κ. Arisoy.

    Ελπίδες ότι τα χειρότερα έχουν περάσει

    Όπως έχει γράψει επανειλημμένα το Bloomberg και το mononews.gr, η σουηδική αλυσίδα ένδυσης Hennes & Mauritz (Η&Μ) αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα το τελευταίο διάστημα λόγω του μεγάλου στοκ που είχε συσσωρεύσει. Η εταιρεία, όμως, φαίνεται να παρουσιάζει πλέον σημάδια ανάκαμψης, με τη διοίκησή της να ευελπιστεί ότι τα χειρότερα έχουν περάσει, ενώ σημειώνει σημαντική πρόοδο στο θέμα της διαχείρισης του στοκ της.

    Η αξία των απούλητων ενδυμάτων μειώθηκε ελαφρά ως ποσοστό των πωλήσεων και διαμορφώθηκε στο 18,2% στο τέλος Μαΐου από το ποσοστό ρεκόρ του περασμένου Αυγούστου, που ήταν στο 18,9%.



    ΣΧΟΛΙΑ