• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Η&Μ: Σημάδια ανάκαμψης και αύξηση των επενδύσεων για online πωλήσεις

    • Bloomberg


    Η σουηδική αλυσίδα ένδυσης Hennes & Mauritz (Η&Μ) εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης, με τη διοίκησή της να ευελπιστεί ότι τα χειρότερα έχουν περάσει, ενώ σημειώνει σημαντική πρόοδο στην αντιμετώπιση του στοκ που έχει συσσωρεύσει.

    Η αξία των απούλητων ενδυμάτων μειώθηκε ελαφρά ως ποσοστό των πωλήσεων και διαμορφώθηκε στο 18,2% στο τέλος Μαΐου από το ποσοστό ρεκόρ του περασμένου Αυγούστου, που ήταν στο 18,9%. Η μετοχή της εταιρείας σημείωνε άνοδο κατά 10% το πρωί της Πέμπτης στην αγορά της Στοκχόλμης.

    Η αλυσίδα ετοίμων ενδυμάτων αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις το τελευταίο διάστημα, καθώς τα τελευταία τρία χρόνια έχουν συσσωρευτεί απούλητα ρούχα μετά από σειρά λαθών σε θέματα επιλογής σχεδίων. Η μετοχή της μπορεί, σύμφωνα με τους αναλυτές, να εμφανίσει μεταβλητότητα καθώς έχει γίνει στόχος των short sellers.

    Παράλληλα η H&M αποφάσισε να αναθεωρήσει τα σχέδιά της για επέκταση των καταστημάτων της, να μειώσει τις εκπτώσεις, ενώ δεσμεύτηκε για περισσότερες επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    Ειδικότερα,  μείωσε τον στόχο της για το άνοιγμα νέων καταστημάτων το τρέχον έτος κατά 26% σε 130, έχοντας ήδη προσθέσει στον όμιλο περισσότερα από 400 καταστήματα τα τελευταία χρόνια. Η κίνηση αυτή θα της επιτρέψει να αυξήσει τις επενδύσεις στις online πωλήσεις.

    Ήδη φέτος έχει προσθέσει στη λίστα των χωρών όπου διαθέτει online κατάστημα το Μεξικό, την Ταϊλάνδη, την Ινδονησία και την Αίγυπτο.

    Τα προ φόρων κέρδη της μειώθηκαν κατά 1,3% χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ υποχώρησαν κατά όγδοο συνεχόμενο τρίμηνο.

    Η εταιρεία επισήμανε πως ενώ τα αποθέματα της είναι υψηλότερα, τα απούλητα ενδύματα θα είναι ευκολότερο να πουληθούν καθώς η σύνθεση τους παρουσιάζει βελτίωση.

    Στα θετικά νέα για τον όμιλο, οι πωλήσεις της H&M αυξήθηκαν κατά 12% τον Ιούνιο, ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο, κατά το οποίο ο βροχερός καιρός και η ψυχρή Άνοιξη επιβάρυναν τη ζήτηση στον κλάδο ένδυσης της Ευρώπης, επηρεάζοντας ανάλογα τις εταιρείες λιανικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένης και της Inditex SA (Zara).

     



    ΣΧΟΛΙΑ