Η Hermès ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 9,6% στο τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις ανταγωνίστριες εταιρείες του κλάδου πολυτελών ειδών, καθώς οι εύποροι καταναλωτές ξοδεύουν χρήματα για τις εμβληματικές της τσάντες των 10.000 δολαρίων.

Οι συγκρατημένα αισιόδοξες δηλώσεις της εταιρείας για την αγορά της Κίνας —η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων ειδών πολυτελείας— ήρθαν λίγο μετά από τα παρόμοια σήματα ανάκαμψης που έδωσαν άλλοι μεγάλοι παίκτες του κλάδου, όπως οι LVMH και L’Oréal.

1

«Μπορούμε να παρατηρήσουμε μια πολύ μικρή βελτίωση στο τρίτο τρίμηνο» στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Eric de Halgouet σε τηλεφωνική συνέντευξη με δημοσιογράφους, επισημαίνοντας τη σταθεροποίηση των τιμών των ακινήτων στις μεγάλες πόλεις και τις θετικές τάσεις των χρηματιστηριακών αγορών.

Οι πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου ανήλθαν σε 3,88 δισ. ευρώ (ή 4,52 δισ. δολάρια), σημειώνοντας άνοδο 9,6%, πολύ κοντά στις προβλέψεις των αναλυτών που περίμεναν αύξηση 10%, σύμφωνα με έρευνα της Visible Alpha που επικαλείται η UBS.

Οι πωλήσεις στα δερμάτινα είδη —κατηγορία που περιλαμβάνει τις κλασικές τσάντες Birkin, Constance και Kelly, και αντιστοιχεί σχεδόν στο ήμισυ των ετήσιων πωλήσεων— αυξήθηκαν κατά 13,3%.

Η Hermes, η οποία διατηρεί αυστηρό έλεγχο της παραγωγής – με σταθερό ρυθμό 6-7% ετησίως, απογοητεύει συχνά τους αγοραστές που πρέπει να περιμένουν μήνες για να αποκτήσουν μια τσάντα. Ωστόσο, αυτή η πολιτική την καθιστά πιο ανθεκτική από άλλους οίκους μόδας στην παρατεταμένη κάμψη της αγοράς πολυτελών προϊόντων.

Οι μάρκες υψηλής ραπτικής αντιμετωπίζουν μειωμένη ζήτηση στην Κίνα, μια αγορά-κλειδί που έχει πληγεί από την κρίση στον τομέα των ακινήτων, καθώς και από την αστάθεια στις Ηνωμένες Πολιτείες, εν μέσω εμπορικών εντάσεων.

Η έκθεση αποτελεσμάτων της LVMH την περασμένη εβδομάδα πυροδότησε άνοδο 80 δισ. δολαρίων στις μετοχές του κλάδου πολυτελών ειδών, λόγω των προσδοκιών ότι ο κλάδος έχει ξεπεράσει την δύσκολη περίοδο στην Κίνα. Ωστόσο, οι αναλυτές προειδοποιούν ότι είναι νωρίς να μιλήσουμε για το τέλος της διετούς ύφεσης στον κλάδο.

Διαβάστε επίσης:

Hermès: Η Grace Wales Bonner είναι η νέα διευθύντρια δημιουργικού της ανδρικής συλλογής του γαλλικού οίκου

Fendi: Η Maria Grazia Chiuri επιβεβαιώνεται στον ρόλο της υπεύθυνης δημιουργικού 

Kering-L’Oréal: Όλο το παρασκήνιο πίσω από το deal των 4 δισ. και τη στρατηγική σύμπραξη των δύο κολοσσών