• Business

    Gucci: Βουτιά 14% στα έσοδα εξαιτίας της Κίνας

    • NewsRoom

    Φρανσουά Ανρί-Πινό, Ceo Kering


    Το lockdown στη Κίνα ανέκοψε την εντυπωσιακή πορεία των luxury brands, τα οποία έχασαν ένα μεγάλο μέρος της πελατείας τους και των εσόδων τους. Η Gucci ήταν ένα από τα brands που επλήγησαν περισσότερο, με τα έσοδά της να απογοητεύουν, καθώς κατέγραψε βουτιά 14% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

    Ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας, Kering, στον οποίο ανήκει η Gucci είδε τα έσοδά του να μειώνονται κατά 7% τα ίδιο διάστημα, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στο πιο δημοφιλές του brand.

    Κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, ο όμιλος απέδωσε τα απογοητευτικά αποτελέσματα στα lockdown ης Κίνας αλλά και στην μειωμένη ζήτηση από τις ΗΠΑ, λόγω του ισχυρού δολαρίου.

    Τα αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, με τη συνολική εικόνα από τα luxury brands να είναι μικτή. Κάποια, όπως η LVMH και η L’Oreal κατάφεραν να διατηρήσουν τον ρυθμό ανάπτυξής τους και κατά το τελευταίο εξάμηνο του έτους.

    Αντίθετα, brands όπως Richemont, στο οποίο ανήκει η Cartier και Burberry Group Plc αντιμετώπισαν σημαντικό πλήγμα από το κλείσιμο της Κίνας, καθώς οι Κινέζοι αποτελούν ένα σημαντικό μερίδιο των συνολικών εσόδων στην luxury βιομηχανία.

    Τα έσοδα της Gucci τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους μειώθηκαν κατά 14% στα 2,73 δισεκατομμύρια ευρώ (2,92 δισεκατομμύρια δολάρια), με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι η πτώση δεν θα ξεπεράσει το 11%.

    Για τον όμιλο, ο οποίος κατέχει επίσης τα brands  Yves Saint Laurent, Bottega Veneta και Balenciaga, οι αναλυτές είχαν προβλέψει απώλειες της τάξης του 3%.

    Ο οικονομικός διευθυντής Jean-Marc Duplaix είπε ότι η απόδοση της Gucci το 2022 «δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας», προσθέτοντας ότι ο όμιλος είναι πεπεισμένος ότι θα μπορούσε να φέρει αλλαγές στο brand το 2023.

    Περίοδος αναδιάρθρωσης για τον οίκο

    H Gucci έχει προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές στις αρχές το 2023, σε μια προσπάθεια ανανέωσης του brand της.

    Πριν λίγες εβδομάδες όρισε τον Sabato De Sarno ως δημιουργικό διευθυντή της Kering SA, μετά την αποχώρηση του διάσημου σχεδιαστή Alessandro Michele στα τέλη του 2022.

    Ο De Sarno θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή για την Gucci στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο και θα βρίσκεται υπό την καθοδήγηση του Διευθύνοντα Σύμβουλο της Gucci, Marco Bizzarri.

    Ο διορισμός του De Sarno, ελάχιστα γνωστός στον χώρο της μόδας, έρχεται μετά την αποχώρηση του Michele, ο οποίος βοήθησε να ξεπεράσει η Gucci το όριο πωλήσεων των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ (10,87 δισεκατομμύρια δολάρια).

    Διαβάστε επίσης:

    Moët Hennessy (LVMH): Μπαράζ επενδύσεων στο ροζέ κρασί – Εξαγόρασε το εμβληματικό Château Minuty



    ΣΧΟΛΙΑ