• Business

    Γιώργος Βαϊδάνης: Μόδα με την σφραγίδα Made in Greece


    Τα ρούχα σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα. Με πάνω από 140 σημεία πώλησης , εργάζονται, άμεσα και έμμεσα, περισσότεροι από 200 άνθρωποι. Μέσα στα “συντρίμμια” της κρίσης, η εταιρεία του Γιώργου Βαϊδάνη εξελίσσεται, αναπτύσσεται, εντός και εκτός συνόρων, και εξάγει, κερδίζοντας σημαντικά μερίδια έναντι του ανταγωνισμού.Τα «όπλα» της TWENTY-29 / EPSILON είναι η ποιότητα και οι χαμηλότερες τιμές.

    Αντωνία Βαϊδάνη, Θάνος Βαϊδάνης, Στεφανία Βαϊδάνη, Γιώργος Βαϊδάνης
    Αντωνία Βαϊδάνη, Θάνος Βαϊδάνης, Στεφανία Βαϊδάνη, Γιώργος Βαϊδάνης

    Για την οικογένεια Βαϊδάνη , η μόδα είναι υπόθεση …οικογενειακή. Η κόρη του Γιώργου και της Αντωνίας Βαϊδάνη, Στεφανία, κάνει τα πρώτα της βήματα ως σχεδιάστρια μόδας με το προσωπικό της brand ρούχων Stefania V.

    Ρούχα Stefania V
    Ρούχα Stefania V

    Ο “πατριάρχης” της οικογένειας μίλησε στο mononews.gr για τη μόδα, τα σχέδια της εταιρείας, την κρίση στην Ελλάδα, τις τιμές, τον ανταγωνισμό και το πως έφτασε η εταιρεία του να ανταγωνίζεται “στα ίσια” τις ξένες φίρμες.

    Ποιά χαρακτηριστικά διαφοροποιούν την δική σας επιχείρηση από τον ανταγωνισμό;

    Υπάρχουν τρία brand names η TWENTY-29, η EPSILON και η STEFANIA V. Tο κάθε ένα από αυτά, αντιπροσωπεύει διαφορετικά στύλ ντυσίματος, η κοινή συνισταμένη όμως και των τριών είναι η κομψότητα σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα του ρούχου μας. Ο χώρος είναι ανταγωνιστικός, αλλά έχουμε καταφέρει να διακριθούμε και να κερδίσουμε ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής αγοράς λόγω της άψογης παρουσίας του τελικού αποτελέσματος, της κομψής και παράλληλα πρακτικής εφαρμογής του ρούχου μας, σε συνδυασμό με εκλογικευμένες τιμές και με σωστές και συνεχώς προσαρμοσμένες πολιτικές εξυπηρέτησης που αναπτύσουμε απέναντι στον πελάτη μας.

    TWENTY-29
    TWENTY-29

    Πόσο εύκολο είναι το επιχειρείν στην Ελλάδα;
    Το επιχειρείν ήταν πάντα δύσκολο στην Ελλάδα, με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα μας όμως ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ακόμη πιο δύσκολο. Αυτό έγκειται βεβαίως στην έλλειψη σταθερού φορολογικού, ασφαλιστικού και τραπεζικού συστήματος. Δεν υπάρχουν πλέον καθόλου κίνητρα τα οποία να προσφέρονται από το κράτος για το επιχειρείν, τουναντίον δραστηριοποιείσαι και προγραμματίζεις τις επόμενες επιχειρηματικές κινήσεις σου έχοντας ανασφάλεια για το αύριο με μόνο κίνητρο το προσωπικό σου όνειρο και το μεράκι σου. Αντιθέτως όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες με τις οποίες ανταγωνιζόμαστε χαίρουν σταθερού περιβάλλοντος, προστασίας, κινήτρων για καινούριες επενδύσεις, επέκταση στις ήδη υπάρχουσες δραστηριότητες τους και για τις εξαγωγές τους.

    ScreenHunter_365 Feb. 11 23.04
    Το γεγονός ότι είστε ελληνική εταιρεία , σας δημιουργεί προβλήματα στην δραστηριότητα σας στο εξωτερικό;

    Ιδιαίτερα προβλήματα όχι, αλλά σίγουρα υπάρχει ένα κλίμα γενικότερης έλλειψης εμπιστοσύνης προς την ελληνική αγορά, τη συνεργασία με τον Έλληνα επιχειρηματία., εξ΄αιτίας όπως προανέφερα του ασταθούς οικονομικού περιβάλλοντος. Βέβαια τα προβλήματα αυτά περιορίζονται, όταν έχεις έναν “πρότερο έντιμο βίο” στο χώρο ως επιχειρηματίας, όταν έχεις υποδομές σαν εταιρεία, η όποια διστακτικότητα απέναντι σου ελαχιστοποιείται.

    ScreenHunter_367 Feb. 11 23.06
    Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση τον κλάδο της ένδυσης;

    Η ολοένα και εντεινόμενη κρίση που βιώνει η χώρα μας έχει επηρρεάσει σημαντικά τον κλάδο της ένδυσης, σταδιακά εδώ και μια 10ετία σχεδόν, και δυστυχώς δε διαφαίνονται σημεία ανάκαμψης.
    Ποια είναι η τιμολογιακή πολιτική σας;

    Η τιμολογιακή μας πολιτική καθορίζεται πάντα σύμφωνα με την οικονομική κατάσταση της χώρας και κατ΄επέκταση την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Γνώμονας μας είναι πάντα η συνάρτηση ποιότητας-τιμής, ώστε να κερδίζουμε την προτίμηση του πελάτη καθώς επίσης και η καλή, έντιμη, σταθερή συνεργασία μαζί του, κατανοώντας και εμείς από τη μεριά μας τις δικές του δυσκολίες.

    Αντωνία και Στεφανία Βαϊδάνη.
    Αντωνία και Στεφανία Βαϊδάνη.

    Σε ποιους άξονες βασίζεται η επιχειρηματική στρατηγική σας;

    Παρακολουθούμε στενά την τάση της μόδας, δεν διαπραγματευόμαστε για κανένα λόγο την καλή ποιότητα του προίοντος μας, και πάντα προσπαθούμε να τα συνδυάζουμε όλα αυτά με εκλογικευμένες τιμές.Όλα αυτά εκτιμούνται από τους πελάτες μας, με αποτέλεσμα να μας έχουν κατατάξει σε μια από τις πρώτες θέσεις στην τόσο δύσκολη ελληνική αγορά.

    Η φέρελπις σχεδιάστρια μόδας, Stefania V.
    Η φέρελπις σχεδιάστρια μόδας, Stefania V.

    Ποιες συμβουλές δίνετε στην κόρη σας, σχεδιάστρια ρούχων Stefania V. ;
    Η κόρη μου Στεφανία, αυτή την περίοδο βρίσκεται στο Μιλάνο και σπουδάζει fashion στην πιο καταξιωμένη σχολή στο χώρο της μόδας στο INSTITUTO MARANGONI. Ήταν μια απόλυτα δική της επιθυμία, ανεπηρέαστη από οποιαδήποτε άλλη προτροπή επέλεξε αυτή την επαγγελματική πορεία στην οποία την οδήγησε η έμφυτη κλίση της, έχοντας βέβαια ερεθίσματα από το επαγγελματικό περιβάλλον της οικογένειας. Λειτουργώντας τόσο αυτόνομα, έχει αποφασίσει να παραμείνει στο εξωτερικό και κατόπιν της ολοκλήρωσης των σπουδών της, καθώς βλέπει ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οι δυνατότητες, για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον, να εξελιχθεί στο χώρο αυτό, να εμπλουτίσει τις γνώσεις της, να προκληθεί,για να εξελίξει το ταλέντο της. Δεδομένων των κατάστασεων και των συνθηκών δε θα μπορούσα παρά να συνηγορήσω σε αυτή της την απόφαση και να τη συμβουλέψω να ακολουθήσει το όνειρο της στο εξωτερικό, ευελπιστόντας ότι τα πράγματα θα αλλάξουν αργότερα στη χώρα μας.
    Τι πιστεύετε ότι είναι αυτό που δεν αφήνει την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα να αναπτυχθεί;

    Η επιχειρηματικότητα δεν αναπτύσσεται πλέον στην Ελλάδα, λόγω της αστάθειας του φορολογικού συστήματος , της αμφιβολλίας μέσα στην οποία ζούν όλες οι επαγγελματικές ομάδες με αποτέλεσμα να μην κινείται η αγορά, λόγω του ότι δεν υπάρχει καμία υποστήριξη από την πολιτεία, ούτε οικονομική, ούτε έστω και ως προς την εξάλειψη της γραφειοκρατίας για παράδειγμα,και βεβαίως λόγω του ότι δεν υπάρχει καμία στήριξη και οικονομικών διευκολύνσεων στον επιχειρηματία από τις τράπεζες.



    ΣΧΟΛΙΑ