F

Business

Γιώργος Στάσσης (ΔΕΗ): Στηρίζουμε τη χώρα και τους πελάτες μας – Η εμπορική στρατηγική της Νέας ΔΕΗ

Χρηματιστήριο: Η ΔΕΗ κρατάει την αγορά πάνω από τις 870 μονάδες

Γιώργος Στάσσης. Επικεφαλής ΔΕΗ


Η μόνη ενεργειακή εταιρεία που προσφέρει σήμερα δωρεάν πάγιο, έστω για ένα διάστημα, και δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης είναι η ΔΕΗ και, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε στη χθεσινή της παρουσίαση ο Πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Στάσσης, η σχέση της ΔΕΗ με τον πελάτη μπαίνει στο επίκεντρο με μια σειρά ενεργειών.

Η νέα ταυτότητα της εταιρείας έχει ισχυρό εμπορικό χαρακτήρα καθώς η εταιρεία ακόμη και αν είναι υποχρεωμένη να μειώσει το μερίδιό της στην λιανική, επιδιώκει να αυξάνει τα έσοδά της και την αποδοτικότητά της, ώστε το μερίδιό της ακόμη και αν το μειώνει ποσοτικά να το βελτιώνει ποιοτικά.

Οι ενέργειες που ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της εταιρείας, ένα χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, σχετίζονται τόσο με μείωση τιμών όσο και με ανανέωση της εικόνας και τον τρόπο λειτουργίας της, αλλά και με μια σειρά από νέα προϊόντα που σταδιακά θα έρθουν και αποδεικνύουν ότι η σχέση με τον πελάτη είναι στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της ΔΕΗ. Και αυτό θα το πετύχει αυξάνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που του προσφέρει, αυξάνοντας την προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών της αλλά και βελτιώνοντας την εισπραξιμότητα. Γι’ αυτό και δίνει έμφαση στην επικοινωνία με το κοινό και την εξυπηρέτηση πελατών. Επόμενος στόχος της ο μετασχηματισμός της σε μια εταιρεία με πλειάδα υπηρεσιών, που αφορούν το σπίτι. Επιδίωξή της  η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών για την κατοικία  συνδυάζοντας ευέλικτα ενεργειακά πακέτα με ενεργειακές υπηρεσίες κάθε τύπου, ώστε και περισσότερα έσοδα να έχει και υψηλότερης προστιθέμενης αξίας να είναι.

Οι ενέργειες που ανακοίνωσε για την ενίσχυση της εμπορικής της πολιτικής

Ειδικότερα, η ΔΕΗ, ανακοίνωσε νέο πακέτο ανακούφισης για τους πελάτες της λόγω της καλής πορείας των οικονομικών της αποτελεσμάτων, δείχνοντας το κοινωνικό της πρόσωπο και την πρόθεσή της να μοιραστεί την επιτυχή της πορεία και με το πελατειακό της κοινό.
‘Ετσι από 1η Οκτωβρίου ως 31 Δεκεμβρίου η ΔΕΗ προσφέρει δωρεάν πάγιο για όλους, έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες  (Ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών και άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο) και σε οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις με κατανάλωση πάνω από 2000 KWH και διπλασιάζει την έκπτωση ebill από 5 σε 10 ευρώ.
Επίσης, θέλοντας να περάσει στους πελάτες της, το μήνυμα μιας σύγχρονης και δυναμικής εταιρείας, η ΔΕΗ ανακαινίζει τα καταστήματά της κάνοντας πιο λειτουργικά και αλλάζει και το λογότυπό της.
Μετά το ΔΕΗ myHome Online, το πρώτο ψηφιακό προϊόν της ΔΕΗ, έρχονται και νέα προϊόντα, που θα απευθύνονται στις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών. Ξεκινώντας από τις επόμενες ημέρες και έως το τέλος του έτους, η σειρά ΔΕΗ myHome θα εμπλουτίζεται με νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας.
Επίσης ο Πρόεδρος της εταιρείας εξήγγειλε τον εκσυγχρονισμό της εμπορικής της λειτουργίας και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών αλλά και νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών χωρίς χρέωση, στο 800-900-1000.
Ανακοίνωσε ότι σε 24 καταστήματα η εξυπηρέτηση θα γίνεται ως τις 8 το βράδυ ενώ σε 74 καταστήματα η εξυπηρέτηση θα γίνεται με ραντεβού χωρίς καθόλου αναμονή.
Η ΔΕΗ να γίνει πρότυπο σύγχρονης ενεργειακής εταιρείας

Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια αναγέννησης της ΔΕΗ, τόνισε ο Πρόεδρος, κ. Γιώργος Στάσσης, ένα ταξίδι που έχει αρκετό δρόμο μπροστά του ώστε η ΔΕΗ να γίνει πρότυπο σύγχρονης ενεργειακής εταιρείας.

“Η ΔΕΗ κλείνει μια εποχή στασιμότητας και μετατρέπεται σε μια σύγχρονη ενεργειακή εταιρεία διεθνούς εμβέλειας” τόνισε.

Το 2024 το μερίδιο της ΔΕΗ στις ΑΠΕ θα φτάσει το 20% από 2% σήμερα, τόνισε ο Πρόεδρος της ΔΕΗστην παρουσίαση της Νέας ΔΕΗ πραγματοποιεί αυτή την ώρα, περιγράφοντας τη στρατηγική της εταιρείας για το μέλλον, ενώ εξήγγειλε ότι η ΔΕΗ προχωρά σε μια μεγάλη πράσινη συμφωνία.

Αναφερόμενος στην ηλεκτροκίνηση ο κ. Στάσσης τόνισε ότι πρόκειται για το επόμενο στοίχημα. «Προχωράμε με 1.000 σταθμούς και 10.000 μεσοπρόθεσμα. Έχουμε υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με επιχειρήσεις που διαθέτουν μεγάλους χώρους στάθμευσης. Επίσης, τα νέα οχήματα της επιχείρησης θα είναι μόνο ηλεκτροκίνητα» τόνισε.

Επίσης τα νέα οχήματα της εταιρείας θα είναι ηλεκτροκίνητα, σημείωσε  δείχνοντας εμείς πρώτοι το δρόμο για πολίτες και επιχειρήσεις.

Σχετικά με το τί έχει πετύχει η εταιρεία τους τελευταίους 14 μήνες, σημείωσε ότι από 318,4 εκατ. ζημιές το πρώτο εξάμηνο του 2019 το πρώτο εξάμηνο του 2020 είχε προ φόρων κέρδη 51,2 εκατ. ευρώ. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 η μετοχή της ΔΕΗ είχε απαξιωθεί και σήμερα έχει σχεδόν τριπλασιαστεί και η κεφαλαιοποίησή της έχει περάσει το 1 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, τόνισε, το business plan της εταιρείας αντιμετωπίζεται πολύ θετικά από την αγορά και σημείωσε «σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα της επιχείρησης προσαρμόζοντας τους στόχους και τις προτεραιότητές μας στις διεθνείς τάσεις της αγοράς ενέργειας». «Βάζουμε τη ΔΕΗ στις ράγες του ενεργειακού μετασχηματισμού», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά την πορεία της απολιγνιτοποίησης, σημείωσε ότι ήδη οι μονάδες 1 και 2 στο Αμύνταιο, ισχύος 600 MW σταμάτησαν τη λειτουργία τους, ενώ επιταχύνεται περαιτέρω το πρόγραμμα απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, επισπεύδοντας κατά 6 μήνες το κλείσιμο της μονάδας Μεγαλόπολη 3. Όπως είπε το 2020 η παραγωγή από λιγνίτη αντιστοιχεί σε 5,5 TWH δηλαδή στο 10% της κατανάλωσης της χώρας.

«Προχωράμε σε μια μεγάλη πράσινη συμφωνία  ταυτόχρονα με την αντικατάσταση λιγνιτικών μονάδων και την προώθηση της πράσινης ενέργειας»,  σημείωσε «εξασφαλίζοντας την ενεργειακή σταθερότητα της χώρας». «Η μετάβαση στη νέα ενεργειακή εποχή θα γίνει ομαλά», τόνισε.

Αναβάθμιση του δικτύου Διανομής

“Παράλληλα προχωράμε στο λειτουργικό εκσυγχρονισμό της ΔΕΗ, με σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση του δικτύου Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας”, σημείωσε.

Όπως εξήγησε στόχος είναι η ψηφιοποίηση του δικτύου, με την εισαγωγή έξυπνων μετρητών, συστημάτων αυτοματοποίησης και κεντρικής διαχείρισης, συστημάτων GIS / Scada, θέτοντας έτσι τις βάσεις για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν στο μέλλον.

Και αυτό το μέλλον δεν είναι τόσο μακριά. Η εφαρμογή ορισμένων από αυτά τα συστήματα έχει ήδη ξεκινήσει στην Ευρώπη. Ο κόσμος αλλάζει, ο καταναλωτής μπορεί ταυτόχρονα να είναι και παραγωγός ενέργειας. Μπορεί να παράγει ρεύμα από ένα φωτοβολταϊκό στο σπίτι του, να αποθηκεύει ενέργεια, να φορτίζει το αυτοκίνητό του από ρεύμα που παράγει ο ίδιος, να πουλάει το περίσσευμα ενέργειας, να διαχειρίζεται την ενέργεια που καταναλώνει μέσα από έξυπνες συσκευές. Και για να τα απολαμβάνει όλα αυτά, χρειάζονται σύγχρονα δίκτυα.

Νέο Λογότυπο

Ο Πρόεδρος της ΔΕΗ παρουσίασε το νέο λογότυπο της εταιρείας, που παραπέμπει στον ήλιο και στην αέναη κίνηση. Ο νέος λογότυπος περιγράφει  μια επιχείρηση η οποία πρέπει να είναι σε διαρκή κίνηση, σε διαρκή εξέλιξη, να είναι “ένα με το μέλλον”.

 

Στη νέα ενεργειακή εποχή η ΔΕΗ χρειάζεται μια πιο σύγχρονη εικόνα, σημείωσε που θα συμβολίζει την ανανέωση, αλλά και τον εκσυγχρονισμό της χώρας.

Η ΔΕΗ ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, τόνισε, ο κ. Στάσσης, «κλείνει μια εποχή στασιμότητας και ανοίγει μια εποχή προοπτικής».

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η ΔΕΗ είναι πλέον μια σύγχρονη ενεργειακή δύναμη

Για μια σημαντική ημέρα για τη ΔΕΗ, η οποία από σήμερα αλλάζει, έκανε λόγο ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης: «Αποδείξαμε ότι στην ανοιχτή οικονομία υπάρχουν πολλοί δρόμοι για την πρόοδο. Και ότι ακόμη και υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες μπορεί να επιτευχθεί ο εταιρικός μετασχηματισμός μιας δημόσιας επιχείρησης. Αρκεί να υπάρχει σχέδιο, αποφασιστικότητα και διαδικασίες. Και, πρώτα απ’ όλα, οι άνθρωποι που θα υλοποιήσουν αυτό το σχέδιο. Η ΔΕΗ, λοιπόν, μετατρέπεται με γοργά βήματα, σε μία δυναμική, ανταγωνιστική εταιρεία με ανανεωμένο, υψηλά καταρτισμένο προσωπικό. Μια δημόσια επιχείρηση που αυξάνοντας τον πλούτο της, αυξάνει ταυτόχρονα, λόγω της στρατηγικής της σημασίας και τον εθνικό πλούτο. Αξίζουν λοιπόν συγχαρητήρια στην ηγεσία και στα στελέχη της που το πέτυχαν. Στον Προέδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Στάσση, σε όλη την ηγεσία της ΔΕΗ η οποία βρίσκεται σήμερα μαζί μας, μαζί με τις θυγατρικές της, αλλά και σε κάθε εργαζόμενη και κάθε εργαζόμενο της επιχείρησης, ξεχωριστά. Ναι θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει έναν όρο που δυστυχώς έχει φθαρεί, η ΔΕΗ αποτελεί ένα υποδειγματικό και αθόρυβο success story. Όλα αυτά αποτυπώνονται συμβολικά και στο νέο  λογότυπο της ΔΕΗ ο οποίος παραπέμπει στον ήλιο και στην αέναη κίνηση. Ο νέος λογότυπος περιγράφει  μια επιχείρηση η οποία πρέπει να είναι σε διαρκή κίνηση, σε διαρκή εξέλιξη, να είναι «ένα με το μέλλον». Γιατί το μέλλον της ΔΕΗ της ανήκει. Το μέλλον της ΔΕΗ μας ανήκει! Χρόνια πολλά, λοιπόν. Και πολλές επιτυχίες στη νέα πορεία της ΔΕΗ».

Κωστής Χατζηδάκης: Η ΔΕΗ είναι παράδειγμα επιτυχίας για την οικονομία και τη χώρα

«Η ΔΕΗ που είχε μετατραπεί σε συστημικό κίνδυνο στις αρχές του 2019 σήμερα είναι παράδειγμα επιτυχίας για την οικονομία και τη χώρα. Κανένας τομέας δεν αποτυπώνει ίσως τόσο ξεκάθαρα την αλλαγή που γίνεται κάθε μέρα πράξη, όσο η ίδια η ΔΕΗ». Αυτό υπογράμμισε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, στην ομιλία του κατά την εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της Επιχείρησης.

«Η ΔΕΗ που πριν από μερικά χρόνια ήταν κερδοφόρα, έφτασε ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία το 2019. Σήμερα, έχει εξυγιανθεί και εμφανίζει πάλι κέρδη», είπε ο κ. Χατζηδάκης. «Ενώ η εταιρεία είχε συνειδητά οδηγηθεί με τις ΝΟΜΕ στη μείωση του μεριδίου της στην αγορά, προς όφελος των ανταγωνιστών της, χάνοντας περίπου 600 εκατ. ευρώ. Σήμερα, χωρίς ΝΟΜΕ, είναι και πάλι ανταγωνιστική, προς όφελος της εθνικής οικονομίας και των καταναλωτών. Η ΔΕΗ ήταν κολλημένη στο λιγνίτη, με ελάχιστη συμμετοχή στις ΑΠΕ. Σήμερα, η εταιρεεταία εισέρχεται σε μια νέα εποχή πράσινης ενέργειας».



ΣΧΟΛΙΑ