• Business

    Γ. Σουραβλάς: Μία ακόμα έξυπνη κίνηση από τη Load Line Marine

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Στην απόκτηση ενός πλοίου supramax σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή προχώρησε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Load Line Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Σουραβλά, συνεχίζοντας την επέκταση του στόλου της.

    Αυτή τη φορά, σύμφωνα με Ευρωπαίους και Αμερικανούς ναυλομεσίτες, η εταιρεία απέκτησε το πλοίο Conti Lapislazuli της γερμανικής Conti Group (χωρητικότητας 57.000 dwt, κατασκευής 2011), έναντι 9,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Η τιμή αυτή κρίνεται ιδιαίτερα συμφέρουσα, με δεδομένο ότι το VesselsValue υπολογίζει την αξία του πλοίου στα 12,1 εκατ. δολάρια, ενώ τον προηγούμενο μήνα το ίδιο πλοίο είχε ακουστεί ότι πωλήθηκε έναντι 10,5 εκατ. δολαρίων, όμως η πώληση αυτή δεν οριστικοποιήθηκε ποτέ.

    Σημειώνεται ότι πέρυσι η Load Line αγόρασε ως και τρία supramaxes. Τον περασμένο Νοέμβριο είχε κυκλοφορήσει η πληροφορία ότι είχε αγοράσει το πλοίο Nautical Amethyst (χωρητικότητας 56.900 dwt, κατασκευής 2011) από τη Nautical Bulk Holdings (που συνδέεται με τον Wilbur Ross), όμως το πλοίο δεν έχει ακόμη αλλάξει όνομα και η εξαγορά του δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί επίσημα. Πάντως τον Σεπτέμβριο η Load Line είχε αποκτήσει από την ίδια εταιρεία το αδελφό του πλοίο Nautical Aventurin (κατασκευής 2012), το οποίο πλέον έχει μετονομαστεί σε Epic Trader και ανήκει στον στόλο της ελληνικής εταιρείας.

    Παράλληλα με τις αγορές πλοίων, η Load Line έχει πραγματοποιήσει και ορισμένες επικερδείς πωλήσεις παλιότερων πλοίων της. Τον Απρίλιο του 2017 πούλησε στην Sentra Makmur Lines της Ινδονησίας έναντι 8,8 εκατ. δολαρίων το πλοίο Challenger (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο είχε αποκτήσει τον Ιούνιο του 2016 με μόλις 3 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το TradeWinds, ενώ τον ίδιο μήνα πούλησε έναντι 9 εκατ. δολαρίων το Top Trader (χωρητικότητας 52.400 dwt, κατασκευής 2001), που τρία χρόνια νωρίτερα είχε αγοράσει έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

    Η Load Line διαθέτει σήμερα στόλο αποτελούμενο από εννέα πλοία ξηρού φορτίου, από handysize έως ultramax, με μέση ηλικία τα επτά χρόνια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Προκοπίου: Τα εφοπλιστικά κεφάλαια θα επιστρέψουν και πάλι στους παραδοσιακούς χρηματοδότες τους

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κ. Κωνσταντακόπουλος: Αγορές πλοίων αξίας 900 εκατ. δολ. το 2018 από την Costamare

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Α. Μαρτίνος: Με τέσσερα νέα πλοία η Minerva Marine στην αγορά LNG



    ΣΧΟΛΙΑ