F

Ναυτιλία

Γ. Σουραβλάς: Η Load Line προσθέτει ένα supramax στον στόλο της

Flag Mersinidi Θεόδωρος Βενιάμης

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου supramax “Flag Mersinidi” της Golden Union είναι χωρητικότητας 56.800-dwt και κατασκευής του έτους 2012


Στην απόκτηση ενός πλοίου supramax φέρεται να προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Load Line Marine, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Σουραβλά, σύμφωνα με ναυλομεσίτες.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η Load Line Marine απέκτησε το πλοίο Nautical Aventurin (χωρητικότητας 56.000 dwt, κατασκευής 2012) έναντι σχεδόν 12,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Άλλες πληροφορίες τον περασμένο μήνα ήθελαν το πλοίο να έχει αλλάξει χέρια έναντι 13,6 εκατ. δολαρίων.

Σημειωτέον ότι το πλοίο, κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry, ανήκει στην Nautical Bulk Holdings του Wilbur Ross.

H Load Line εμφανίζεται να έχει στόλο αποτελούμενο από οκτώ πλοία ξηρού φορτίου, μεγέθους από handysize έως και ultramax, με μέση ηλικία τα επτά χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει φέτος πουλήσει δύο πλοία της σε εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές. Τον Απρίλιο πούλησε το πλοίο Challenger (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2001, μετονομάστηκε σε Aliyah Pratama) στη Sentra Makmur Lines έναντι 8,8 εκατ. δολαρίων, κι ενώ το είχε αγοράσει έναντι μόλις 3 εκατ. δολαρίων τον Ιούνιο του 2016.

Τον ίδιο μήνα η εταιρεία πούλησε και το πλοίο Top Trader (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2001), με το TradeWinds να αναφέρει ότι η τιμή πώλησης ήταν στα 9 εκατομμύρια δολάρια, για ένα πλοίο που η Load Line είχε αγοράσει τον Απρίλιο του 2015 έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές αναβαθμίζουν τον στόλο τους. Όλα τα ονόματα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθ. Φειδάκης: Καθ’ οδόν προς το τρίτο της reverse stock split η Globus Maritime;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τα ελληνικά πλοία που βγαίνουν στο σφυρί τις επόμενες εβδομάδες


ΣΧΟΛΙΑ