• Business

    Fourlis: Θετική η «πρεμιέρα» του «μίνι IKEA» στον Πειραιά – Αυξημένη προσέλευση χωρίς καθόλου διαφήμιση

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Βασίλης Φουρλής Fourlis

    Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής Ομίλου Fourlis


    Εάν «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός», τότε η πορεία του πρώτου «μίνι ΙΚΕΑ» στην Ελλάδα που άνοιξε πριν από δυο 24ώρα τις πύλες του προμηνύεται ευοίωνη.

    Αν και η επίσημη έναρξη καθυστέρησε περίπου δυο μήνες λόγω του lockdown, το «ντεμπούτο» του νέου καταστήματος που βρίσκεται στον Πειραιά κρίνεται ως ιδιαίτερα θετικό, παρ’ ότι δεν προβλήθηκε διαφημιστικά.

    Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως από την πρώτη κιόλας μέρα υπήρξε αυξημένη προσέλευση καταναλωτών, με αποτέλεσμα να σχηματισθούν ακόμη και ουρές έξω από το κατάστημα ενώ δηλώνουν πεπεισμένοι για την μελλοντική επιτυχία του.

    «Δεν έχουμε καμία αμφιβολία πως θα πάει καλά…», σημειώνουν και τονίζουν πως το συγκεκριμένο concept συγκεντρώνει κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά: ευκολία πρόσβασης, δυνατότητα επιτόπιων αγορών αλλά και ηλεκτρονικής παραγγελίας μέσα στο κατάστημα, η οποία παραδίδεται την επόμενη μέρα.

    Η αρνητική συγκυρία και τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα δεν φαίνεται να προβληματίζουν την εταιρεία, καθώς το παραπάνω project στήθηκε με μακροπρόθεσμο ορίζοντα που υπερβαίνει τις δυσκολίες της πανδημίας.

    Εκτιμάται επίσης πως δεν πρόκειται να επηρεασθεί το καταστήματα ΙΚΕΑ του Κηφισού, καθώς εκτός του ότι απέχουν μεγάλη απόσταση προσφέρουν διαφορετική αγοραστική εμπειρία και εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.

    Το νέο κατάστημα απασχολεί περίπου 50 άτομα και εκτείνεται σε 2.000 τ.μ. ενώ για την διαμόρφωσή του δαπανήθηκε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ. Aντίστοιχα καταστήματα αναμένεται δημιουργηθούν το επόμενο διάστημα και σε Πάτρα και Κρήτη. Είχε προηγηθεί η λειτουργία mini IKEA στην Βάρνα της Βουλγαρίας τον περασμένο Σεπτέμβριο.

    Αύξηση 50% στις πωλήσεις

    Όσον αφορά στη πορεία των πωλήσεων του ομίλου Fourlis μετά την επαναλειτουργία των καταστημάτων, πληροφορίες αναφέρουν πως εξακολουθούν να κινούνται σε υψηλούς διψήφιους ρυθμούς για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα, οι οποίοι αγγίζουν το 50% (Intersport – ΙΚΕΑ). Εκτιμάται μάλιστα πως παρ’ ότι τα καταστήματα ήταν κλειστά μέχρι και τις 18 Ιανουαρίου, ο τζίρος Ιανουαρίου ενδέχεται να πλησιάσει τα αντίστοιχα περσινά επίπεδα. Κάτι που δείχνει πως υπήρχε συσσωρευμένη αρκετή ζήτηση, η οποία σταδιακά εκτονώνεται με την επανεκκίνηση του εμπορίου.

    Σχετικά με τις ελλείψεις που παρουσιάστηκαν τους προηγούμενους μήνες λόγω της μεγάλης αύξησης στην κατανάλωση οικιακού εξοπλισμού διεθνώς, αναμένεται να εξομαλυνθεί πλήρως μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.

    Διαβάστε επίσης:

    Επιτυχημένη η «πρεμιέρα» της αγοράς – Τι τζίρο έκαναν Attica, Φάις, Notos, ΙΚΕΑ & Intersport

    FOURLIS: Δημιουργεί κατάστημα ΙΚΕΑ νέας γενιάς στη Σόφια

    ΙΚΕΑ, Nike και Adidas «βάζουν πλάτη» στην Fourlis– Σε Κρήτη και Πάτρα τα δυο νέα «μικρά ΙΚΕΑ»



    ΣΧΟΛΙΑ