Business

Fourlis: Η άνοδος των πωλήσεων και η πορεία του νέου ΙΚΕΑ

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Fourlis

Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής Ομίλου Fourlis


Με αύξηση τζίρου και κερδοφορίας έκλεισε, σύμφωνα με πληροφορίες το 2021 ο Όμιλος Fourlis παρά το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες του έτους η επέλαση της μετάλλαξης Όμικρον καθώς και η διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας διεθνώς, επιβράδυναν τους ρυθμούς αύξησης σε σχέση με την υπόλοιπη χρονιά.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που είχαν διατυπωθεί από τη διοίκηση του Ομίλου, με επικεφαλής τον Βασίλη Φουρλή, σε επίπεδο κερδοφορίας αναμενόταν για το 2021 μεταβολή (βελτίωση) τάξεως των 20 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Υπενθυμίζεται ότι στο 9μηνο του έτους οι πωλήσεις του Ομίλου Fourlis κατέγραψαν αύξηση 13,3%, φτάνοντας τα 316,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 60,2 εκατ. ευρώ αυξημένες συνολικά κατά 54,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA(OPR), ανήλθαν σε 26,7 εκατ. ευρώ έναντι  17,3 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020, αυξημένα κατά 53,9%.

Οι επιπτώσεις από τη μετάλλαξη Όμικρον και τη διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας

Τους τελευταίους μήνες του 2021, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, υπήρξε μια επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης, καθώς η εμφάνιση της μετάλλαξης Όμικρον επηρέασε την αγορά, η οποία μέχρι εκείνη την περίοδο είχε ιδιαίτερα θετική πορεία. Μάλιστα οι ρυθμοί αύξησης μεταβλήθηκαν, σε σύγκριση με το υπόλοιπο έτος , κυρίως σε Βουλγαρία και Ρουμανία, χώρες με χαμηλότερα ποσοστά εμβολιασμού – όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος.

Ο δεύτερος παράγοντας που επισημαίνεται κατά την ίδια περίοδο είναι οι επιπτώσεις στης αγορά από τη διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας διεθνώς. Σύμφωνα άλλωστε με όσα είχε αναφέρει τον περασμένο Δεκέμβριο ο Βασίλης Φουρλής, οι ελλείψεις στα προϊόντα στα καταστήματα ΙΚΕΑ λόγω των αναταραχών στην αγορά συνολικά, έφταναν έως και το 13%.  «Αυτό δεν σημαίνει ότι χάνουμε το 13% του τζίρου. Μπορεί να χάνουμε και πολύ περισσότερο γιατί κάποια προϊόντα είναι πολύ σημαντικότερα από άλλα» είχε επισημάνει ο κ. Φουρλής μιλώντας στο περιθώρια των εγκαινίων του νέου καταστήματος ΙΚΕΑ (μίνι) στο εμπορικό κέντρο The Mall.

Το νέο ΙΚΕΑ στο The Mall

To όποιο και άνοιξε τις πόρτες του λίγο πριν το τέλος του 2021 ενώ όπως είχε επισημάνει στο mononews o Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος η πορεία του κατά τον πρώτο 1,5 μήνα λειτουργίας είχε ξεπεράσει τις προσδοκίες που υπήρχαν από πλευράς της διοίκησης.

Το κατάστημα συνεχίζει πάντως και έως σήμερα τη θετική του πορεία παρά το γεγονός ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι επιπτώσεις του, επηρεάζουν σε κάθε περίπτωση την καταναλωτική συμπεριφορά.

Μεγάλη παραμένει από την αρχή της λειτουργίας του και η προσέλευση και στο εστιατόριο ΙΚΕΑ που προσελκύει μάλιστα επισκέπτες του εμπορικού κέντρου ανεξαρτήτως των αγορών που πραγματοποιούν στο κατάστημα.

Διαβάστε επίσης:

Fourlis: Άνω των προσδοκιών η λειτουργία του ΙΚΕΑ στο The Mall – Πόλος έλξης και το εστιατόριο – mononewsTV



ΣΧΟΛΙΑ