ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον αποκλεισμό της Εθνικής Οδού για 15 λεπτά θα προχωρήσουν αύριο το πρωί στις 9.30 οι εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή τους. Όπως σημειώνουν σε ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων της Χαλυβουργικής, που υπογράφει ο Πρόεδρος του Σωματείου κ. Γάκης οι εργαζόμενοι της εταιρείας είναι απλήρωτοι εδώ και τρεις μήνες.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συντάξεις χηρείας: Ρύθμιση-ασπίδα για 130.000 δικαιούχους μετά την απόφαση του ΣτΕ – Στο τραπέζι και η περικοπή μετά την τριετία
- Ράφα Ναδάλ: Η αυτοκρατορία των 200 εκατ. ευρώ που χτίζει μετά το τένις
- Συνταγματική Αναθεώρηση: Αμνηστία για πολιτικά εγκλήματα, επιστολική ψήφος και εκλογικός νόμος στο επίκεντρο
- Attica Πολυκαταστήματα: Ολοκληρώθηκε η παράλληλη διάθεση 900.000 μετοχών
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.