• Business

    Έρευνα-σοκ: Πώς οι 30άρηδες θα μετατρέψουν τις τράπεζες σε τηλεφωνικούς θαλάμους


    Η γενιά του millenium (18-34 ετών) κινείται ολοένα και περισσότερο προς το e-banking και ως αποτέλεσμα, οι επισκέψεις τους στα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα είναι λιγότερες από ποτέ άλλοτε.

    Πολλοί developers, λοιπόν, επεκτείνουν διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους προκειμένου να διδάξουν τους πελάτες τους πώς να διαχειρίζονται τα χρήματά τους με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Και όσο πιο πολύ αυξάνεται ο ρόλος τους, τόσο πιο πολύ θα διαβρωθεί η σχέση των τραπεζών με τους πελάτες τους.

    Για να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο που θα διαμορφωθεί στο μέλλον του τραπεζικού τομέα, σύμφωνα με τον αναλυτή του Business Insider, John Heggestuen, ο οποίος ερεύνησε τις προτιμήσεις και τις τραπεζικές συνήθειες 1500 ατόμων ηλικίας 18-34 – από τις τραπεζικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν, μέχρι το τι επιλέγουν μέσω αυτών των εφαρμογών, αλλά και το πόσο συχνά τις χρησιμοποιούν.

    Όλη αυτή η εκτενής έρευνα πήρε τη μορφή μιας πολύ σημαντικής μελέτης, με τίτλο “The Digital Disruption of Retail Banking”, που εμβαθύνει στον τραπεζικό τομέα και αποκαλύπτει το τι μέλλει γενέσθαι σχετικά με τις τράπεζες.

    bii-freq of bank visits10.23.15-1

    Κάποια σημεία-κλειδιά της μελέτης είναι τα παρακάτω:

    • Τα τραπεζικά καταστήματα θα εξαφανιστούν. Θα περάσει λίγος καιρός μέχρι να γίνει αυτό, αλλά η συνεχής βελτίωση των διαδικτυακών υπηρεσιών, η συνεχής πτώση στην επισκεψιμότητα των καταστημάτων και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος στις συναλλαγές μέσω των καταστημάτων θα συμβάλλουν συνολικά στον αφανισμό τους.
    • Οι τράπεζες που λειτουργούν με καθυστερήσεις θα χάσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους. Οι πελάτες συνεχώς αναζητούν ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες που τους παρέχονται από τρίτους developers. Αυτό οδηγεί στη διάβρωση των σχέσεων των τραπεζών με τους πελάτες τους, οι οποίες χάνουν έδαφος από το marketing και τις ευκαιρίες που παρέχουν οι ψηφιακές τραπεζικές εφαρμογές. Για πολλές τράπεζες, αυτό θα οδηγήσει σε περισσότερη εμπορευματοποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
    • Τα ΑΤΜ (και τα κανονικά υποκαταστήματα) θα ακολουθήσουν πορεία παράλληλη με τους τηλεφωνικούς θαλάμους. Το μικρότερο κόστος συγκριτικά με τα τραπεζικά καταστήματα σε συνδυασμό με την προτίμηση των πελατών για ενσωματωμένο ΑΤΜ στο κατάστημα που επισκέπτονται, βοήθησε στη δημοφιλία του συγκεκριμένου συστήματος. Όμως, καθώς μειώνονται οι συναλλαγές με μετρητά και επιταγές, τα ΑΤΜ θα πάψουν να είναι απαραίτητα και εν τέλει θα έχουν το ίδιο τέλος με τα τραπεζικά καταστήματα.
    • Τα smartphones θα αποτελέσουν τα θεμελιώδη τραπεζικά κανάλια. Όντας η κυριότερη ηλεκτρονική συσκευή στις μέρες μας, τα smartphones δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να ενημερωθούν πολύ καλύτερα για τα τραπεζικά προϊόντα από το να πάνε σε ένα κατάστημα γι’ αυτό το λόγο. Τα smartphones πάνε οπουδήποτε πάει και ο κάτοχός τους, δίνουν τη δυνατότητα για συλλογή πληροφοριών και ήδη χρησιμοποιούνται κατά κόρον για ψηφιακές αγορές. Έτσι, οι τράπεζες που θα αντέξουν θα είναι και αυτές που θα προσφέρουν και τις καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες για smartphones.

     

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/pio-ine-to-perithorio-anodou-tis-metochis-tou-ote-giati-i-analites-veltiosan-tin-timi-stocho/44819

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/a-andreadis-tafoplaka-stin-touristiki-epichirimatikotita-to-telos-plirotitas/44825

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/afti-ine-i-megaliteri-apili-gia-tin-pagkosmia-ikonomia/44710

     



    ΣΧΟΛΙΑ