• Business

    Έλον Μασκ: Η εντολή στους διαφημιστές του Twitter ότι θέλει να σταματήσει τους ψεύτικους χρήστες

    • NewsRoom
    Elon Musk

    Έλον Μασκ


    Ο Έλον Μασκ δήλωσε στους διαφημιστές την Τετάρτη ότι στοχεύει να μετατρέψει το Twitter σε μια δύναμη αλήθειας και να σταματήσει τους ψεύτικους λογαριασμούς, σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τα brands και τις διαφημιστικές εταιρείες που όλο και περισσότερο απομακρύνονται από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

    Σημαντικοί διαφημιστές όπως η General Motors και η General Mills έχουν αποσύρει τις διαφημίσεις τους από το Twitter μετά την ανησυχία για το πώς ο δισεκατομμυριούχος και νέος ιδιοκτήτης του Twitter θα μπορούσε να χαλαρώσει τους κανόνες για τη συγκράτηση του περιεχομένου στην υπηρεσία, σημειώνει το πρακτορείο Reuters.

    Αυξήθηκε η πίεση στους διαφημιστές

    Ένας συνασπισμός ομάδων πολιτικών δικαιωμάτων έχει επίσης αυξήσει την πίεση στους διαφημιστές του Twitter, απαιτώντας να αναστείλουν τις διαφημίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού ο Μασκ απέλυσε περίπου το μισό προσωπικό. Ο Μασκ κατηγόρησε τον συνασπισμό για “μαζική πτώση των εσόδων”.

    “Οι άνθρωποι θα πρέπει να κοιτάξουν το Twitter και να θεωρήσουν ότι είναι ένα καλό πράγμα στον κόσμο”, δήλωσε ο Μασκ, λέγοντας ότι στοχεύει να σταματήσει τους ψεύτικους λογαριασμούς στην πλατφόρμα. “Αν ένας λογαριασμός επιδίδεται σε απάτη, θα τον αναστείλουμε”, είπε, προσθέτοντας ότι το Twitter έχει ως στόχο να είναι αληθινό, ενδιαφέρον και διασκεδαστικό.

    Αλλαγές στο Twitter

    Ο Μασκ κινήθηκε γρήγορα για να κάνει αλλαγές στην εφαρμογή του Twitter, δημιουργώντας κάποια σύγχυση. Ο Μασκ ανέφερε σε ένα tweet την Τετάρτη ότι “σκότωσε” μια νέα “επίσημη” ετικέτα για τους λογαριασμούς του Twitter, την ίδια ημέρα που άρχισε να κυκλοφορεί.

    “Παρακαλώ σημειώστε ότι το Twitter θα κάνει πολλά χαζά πράγματα τους επόμενους μήνες”, έγραψε στο Twitter. “Θα κρατήσουμε ό,τι λειτουργεί και θα αλλάξουμε ό,τι δεν λειτουργεί”.

    Ο Μασκ υπαναχώρησε για την επίσημη ετικέτα μόλις μία ημέρα αφότου ένα στέλεχος της εταιρείας την ανακοίνωσε, οδηγώντας σε σύγχυση σχετικά με τη διαφορά μεταξύ της ετικέτας και του σημερινού μπλε σήματος του Twitter που σηματοδοτεί τους επαληθευμένους λογαριασμούς.

    Διαβάστε επίσης



    ΣΧΟΛΙΑ