• Business

    Έκπληξη από τον εφοπλιστή Κ. Λεντούδη: Προχωρά σε επιθετική εξαγορά πλοίων από εταιρία που χρεοκόπησε

    Κρίτων Λεντούδης, Εφοπλιστής, Ιδιοκτήρης της Evalend Shipping

    Κρίτων Λεντούδης, Εφοπλιστής, Ιδιοκτήρης της Evalend Shipping


    Με μια νέα κίνηση-ματ επανέρχεται στο προσκήνιο της ναυτιλίας ο Έλληνας εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, ιδιοκτήτης του ναυτιλιακού ομίλου Evalend Shipping. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις των brokers, ο κ. Λεντούδης φέρεται να έχει προχωρήσει στην εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.

    Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Evalend Shipping Tankers που διαχειρίζεται τις δραστηριότητες του ομίλου στον κλάδο των μεταφορών υγρών φορτίων πιστεύεται ότι προχώρησε στην εξαγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου handysize Royal Flos, Royal Natura, Strilen και Ema Querida (όλα χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής 2008) – τα οποία ανήκαν στο στόλο της Hanjin.

    Το mononews.gr ήλθε σε επικοινωνία με τη ναυτιλιακή, ωστόσο, μέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν κατέστη δυνατό να επιβεβαιώσει την είδηση.

    hanjin
    Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Royal Flos” της Hanjin Shipping είναι χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής του έτους 2008
    hanjin
    Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Royal Natura” της Hanjin Shipping είναι χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής του έτους 2008

    Σύμφωνα πάντα με τους brokers, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη κατέβαλε το ποσό των 13,5-14 εκατ. δολαρίων για το καθένα από τα τέσσερα χημικά δεξαμενόπλοια (και για τα 4 κατέβαλε συνολικά 54-56 εκατ. δολάρια) – όλα έχουν κατασκευαστεί στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries. Αν το συγκεκριμένο ποσό αληθεύει, δεν είναι μακριά από τις εκτιμήσεις της πλατφόρμας δεδομένων VesselsValue, η οποία εκτιμά τη συνολική αξία των τεσσάρων αυτών πλοίων στα 50,4 εκατ. δολάρια.

    Ωστόσο, υπάρχουν και ορισμένοι brokers που υποστηρίζουν ότι η εξαγορά των τεσσάρων χημικών δεξαμενόπλοιων δεν έχει ολοκληρωθεί. Πάντως οι εκτιμήσεις των περισσοτέρων συγκλίνουν ότι τα πλοία της πάλαι ποτέ κραταιάς νοτιοκορεάτικης εταιρείας θα ταίριαζαν ιδανικά στο προφίλ της Evalend.

    evalend
    Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Motivator” της Evalend Shipping Tankers είναι χωρητικότητας 13.100-dwt και κατασκευής του έτους 2007
    evalend
    Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Patriotic” της Evalend Shipping Tankers είναι χωρητικότητας 13.100-dwt και κατασκευής του έτους 2008

    Σημειώνεται ότι η θυγατρική Evalend Shipping Tankers διαθέτει και διαχειρίζεται τη δεδομένη περίοδο έναν στόλο που αποτελείται από τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων, από τα οποία τα Motivator (χωρητικότητας 13,100-dwt και κατασκευής 2007), Patriotic (χωρητικότητας 13,100-dwt και κατασκευής 2008) και Mentor (χωρητικότητας 13,000-dwt και κατασκευής 2007) έχουν επίσης κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries.

    Επιπλέον, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη έχει παραγγείλει στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard και δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) χωρητικότητας 38.000-cbm τα οποία αναμένεται να παραλάβει μέσα στο έτος 2017.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Frontline ναύλωσε τάνκερ VLCC του ομίλου Χανδρή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νικόλας Μαρτίνος: η νέα στρατηγική κίνηση της Thenamaris

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ηλίας Γκότσης: Επεκτείνει τον στόλο της η Eurotankers με το τρίτο της πλοίο μέσα σε ένα χρόνο



    ΣΧΟΛΙΑ