• Business

    Δωδώνη: Τα πρώτα βήματα εκτός γαλακτοβιομηχανίας

    • Άννα Διανά
    Μιχάλης Παναγιωτάκης

    Μιχάλης Παναγιωτάκης CEO Δωδώνη


    Τα πρώτα της βήματα προς τον μετασχηματισμό της σε εταιρεία τροφίμων κάνει η Δωδώνη.

    Η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία υπό τον Μιχάλη Παναγιωτάκη μπαίνει στην ευρύτερη αγορά τροφίμων με το λανσάρισμα μιας σειράς από σνακ τυριού ενώ από την περασμένη άνοιξη είχε προηγηθεί η κυκλοφορία των φυτικών επιδορπίων Plant’d.

    Πριν αποφασιστεί η τοποθέτησή τους στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ τα σνακ τυριού με φέτα Π.Ο.Π. Δωδώνη  δοκιμάστηκαν στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.

    Η συνέργεια με τη Unismack

    To νέο εγχείρημα της Δωδώνη που βρίσκεται  κάτω από την ιδιοκτησιακή ομπρέλα του CVC Capital Partners, υλοποιείται από τη Unismack. Τα σνακ παράγονται στο εργοστάσιο της Unismack στο Κιλκίς, εταιρεία την οποία είχε εξαγοράσει το 2019 η Lime Capital Partners, κοινών συμφερόντων με την SI Foods, που πούλησε την πλειοψηφία των μετοχών της «Δωδώνη» στη CVC Capital.  Η Unismack που δραστηριοποιείται στην παραγωγή και διάθεση προϊόντων σνακ και κράκερ, με έμφαση στην έρευνα και ανάπτυξη “better-for-you” προϊόντων υψηλής διατροφικής έχει τρεις μονάδες παραγωγικής δυναμικότητας 5.000 τόνων. Επιπλέον, πρόσφατα ανακοίνωσε την επίσημη λειτουργία της νέας παραγωγικής μονάδας στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών. Η νέα θυγατρική εταιρεία, η οποία  λειτουργεί με την επωνυμία SnackCraft LLC απασχολεί 35 εργαζόμενους και εκτιμάται ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2023 θα απασχολεί συνολικά  100 εργαζόμενους.

    Μ. Παναγιωτάκης: Επενδύουμε σε προϊόντα υψηλής ποιότητας

    Τα νέα προϊοντα, Βaked Cheese Thins, έχουν ήδη τοποθετηθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ και σύντομα θα περάσουν και στα σημεία πώλησης της μικρής λιανικής. Διατίθενται σε τρεις συνδυασμούς και ειδικότερα Tomato & Oregano, Jalapeno Chilli και Caramelised Onion.

    Όπως σημείωσε ο κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης, CEO της Εταιρείας: «Χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους παραγωγής και λειτουργίας, επενδύουμε σταθερά στο να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, χρησιμοποιώντας τις καλύτερες πρώτες ύλες. Δίνοντας έμφαση στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, στη Δωδώνη η φιλοσοφία μας στραμμένη στο υπερσύγχρονο R&D τμήμα μας και γύρω από το πώς θα αναπτύξουμε ένα νέο προϊόν. Τα Baked Cheese Thins, ψημένα με την αγαπημένη Φέτα Π.Ο.Π Δωδώνη, αποτελούν μια νέα, υγιεινή πρόταση για όλα τα μέλη της οικογένειας, εμπλουτίζοντας έτσι το ευρύ χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας στην αγορά, προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές στους Έλληνες και διεθνείς καταναλωτές.»

    Εξαγωγές σε περισσότερες από 50 χώρες

    Η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη με κυρίαρχη θέση στην αγορά φέτας, με πάνω από 12 προϊοντικές κατηγορίες και περισσότερους από 100 κωδικούς επενδύει στην ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων της ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου η γαλακτοβιομηχανία δέχεται ισχυρές πιέσεις λόγω αύξησης των πρώτων υλών, του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού αλλά και του περιορισμού της κατανάλωσης. Κάτι που αποτυπώθηκε και στα οικονομικά αποτελέσματα της περσινής χρήσης όπου ο τζίρος της αυξήθηκε κατά 3% φτάνοντας στα 141,4% ωστόσο η κερδοφορία της συμπιέστηκε κυρίως λόγω της εκρηκτικής αύξησης της τιμής του γάλακτος, το οποίο για τη Δωδώνη ανέρχεται στο 85% του κόστους παραγωγής. Πάντως η γαλακτοβιομηχανία έχει έντονη εξωστρέφεια με παρουσία σε περισσότερες από  50 χώρες και το ένα στα δύο ευρώ που μπαίνουν στα ταμεία της προέρχονται από τις εξαγωγές. Η επιδίωξη εισόδου και επέκτασης του Ομίλου σε νέες αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού και  η βελτίωση και επέκταση των παραγωγικών υποδομών, της ζώνης γάλακτος και της λειτουργίας διάθεσης των προϊόντων του αποτελεί στρατηγική επιλογή της διοίκησης. Επιπλέον δίνει βαρύτητα  στην παραγωγή νέων  προϊόντων και προϊόντων με υψηλή προστιθέμενη αξία, που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών.

    Διαβάστε επίσης

    Γιάννης Βασιλάκος στο mononews.gr: Πού ποντάρει η Κωτσόβολος για να πιάσει τα περσινά κέρδη



    ΣΧΟΛΙΑ