• Business

    Διπλό deal της Navig8 με δύο ελληνικές ναυτιλιακές

    ναυτιλία


    Η Navig8 επεκτείνει τη συνεργασία της με δύο ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείας, προχωρώντας σε ανανέωση των συμφωνιών ναύλωσης για δύο aframaxes της Metrostar Management Corp, συμφερόντων του Θεόδωρου Αγγελόπουλου, και εντάσσοντας στο pool VL8 ένα δεύτερο VLCC από την Transmed του Χαράλαμπου Μυλωνά.

    Η Navig8 ναύλωσε τα αδελφά πλοία Crudesun και Crudemed (αμφότερα χωρητικότητας 115.600 dwt, κατασκευής 2018) της Metrostar για έξι μήνες έναντι 22.500 δολαρίων ημερησίως, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, ενώ διατηρεί οψιόν επέκτασης της ναύλωσης για άλλους έξι μήνες, στην τιμή των 25.000 δολαρίων ημερησίως.

    Σημειώνεται ότι η Metrostar τοποθέτησε τα δύο πλοία στο aframax pool V8 της Navig8 αμέσως μετά την παραλαβή τους από τα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding πέρυσι. Τα είχε παραγγείλει μαζί με δύο ακόμα πλοία το 2017, πληρώνοντας κάτι παραπάνω από 40 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα.

    Τα άλλα δύο πλοία, τα τάνκερ LR2 Prostar και Prosky (αμφότερα χωρητικότητας 114.000 dwt, κατασκευής 2019) φέρονται να έχουν τοποθετηθεί στο pool Taurus Tankers της Teekay, σύμφωνα με το TradeWinds.

    Σημειωτέον ότι τα τέσσερα αυτά πλοία είναι τα μοναδικά που διαθέτει στον στόλο της η Metrostar, μετά από μία σειρά πωλήσεων πλοίων της μεταξύ του 2013 και του 2017, που πιθανόν πυροδοτήθηκαν από την έκθεση του Θεόδωρου Αγγελόπουλου στον τραπεζικό κολοσσό UBS που επλήγη από τη χρηματοπιστωτική κρίση, καθώς και στον τομέα του πετρελαίου και του φυσικού αερίου, που επηρεάστηκε βαθιά από την επιβράδυνση της αγοράς.

    Νέα συμφωνία με την Transmed

    Παράλληλα, η Navig8 ανακοίνωσε την προσθήκη ενός ακόμα VLCC στο pool VL8. Πρόκειται για το Maridaki (χωρητικότητας 300.000 dwt, κατασκευής 2005), το οποίο ήταν προηγουμένως γνωστό ως Aquarius Wing και φέρεται να πωλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο έναντι ποσού γύρω στα 35 εκατ. δολάρια.

    Αν και η Transmed του Χαράλαμπου Μυλωνά εμφανιζόταν να είναι πίσω από την εξαγορά, επισήμως δεν υπήρχε κάποια επιβεβαίωση. Ωστόσο, η μετονομασία του πλοίου σε Maridaki φαίνεται να επιβεβαιώνει τις υποψίες για την ταυτότητα του αγοραστή, καθώς η Transmed έχει ήδη ένα πλοίο του οποίου το όνομα παραπέμπει σε μικρά ψαράκια, το Atherina (χωρητικότητας 319.900 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο επίσης έχει ενταχθεί στο pool VL8.



    ΣΧΟΛΙΑ