• Business

    Dimand – Prodea: Στο τέλος του 2023 η απόβαση στο Φιξ της Θεσσαλονίκης

    Δημήτρης Ανδριόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Dimand

    Δημήτρης Ανδριόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Dimand


    Στα τέλη του 2023, σε περίπου ενάμιση χρόνο από σήμερα, τοποθετεί η κοινοπραξία των Dimand και Prodea την ολοκλήρωση της κατασκευής του office park, απέναντι από το παλιό εργοστάσιο της Φιξ στη Θεσσαλονίκη.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, τόνισε στο πλαίσιο της φετινής Prodexpo North ότι το έργο βρίσκεται εδώ και ένα μήνα στη φάση της κατασκευής, χαρακτηρίζοντάς το “μεγάλη αστική ανάπλαση”, την κατασκευή της οποίας έχει αναλάβει η Τέρνα.

    Μάλιστα, Dimand και Prodea σχεδιάζουν επίσης την ανάπτυξη κατοικιών στο συγκρότημα, που θα αφορούν σε επιπλωμένα διαμερίσματα. Θυμίζουμε πως αυτή θα είναι η πρώτη επένδυση τόσο της Dimand όσο και της πρώτης σε αξία χαρτοφυλακίου ελληνικής ΑΕΕΑΠ στην αγορά γραφείων της συμπρωτεύουσας, την οποία ο κ. Ανδριόπουλος αποκάλυψε πως η Dimand σκανάρει από το 2016.

    Στα δυτικά οι ευκαιρίες της “νεόδμητης” αγοράς γραφείων της Θεσσαλονίκης

    Πρόσφατα στελέχη της Prodea είχαν δηλώσει πως η εταιρεία – στην οποία η Dimand συμμετέχει με 65% και η Prodea με 35% – βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με υποψήφιους χρήστες για το κτίριο των 21.000 τετραγωνικών μέτρων, χωρίς να είναι γνωστό αν θα προχωρήσει στη μίσθωση ή την πώληση του ακινήτου. Σε κάθε περίπτωση, “στόχος είναι να φέρει νέες εταιρείες στη Θεσσαλονίκη”.

    Ο σχεδιασμός προβλέπει την οικοδόμηση τεσσάρων κτιρίων, ενώ κάθε κτίριο αποτελείται από ισόγειο και πέντε υπέργειους ορόφους. Επόμενη θα είναι επίσης η αναδιαμόρφωση της περιοχής γύρω από το παλιό εργοστάσιο της Fix, χάρη στην άφιξη περίπου 2.500 εργαζομένων. Η κοινοπραξία στοχεύει στην πιστοποίηση του κτιρίου κατά LEED στη βαθμίδα Gold, ενώ οι κοινόχρηστοι χώροι θα επιτρέπουν τη διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών του ακινήτου.

    Η επιλογή της δυτικής πλευράς της πόλης μάλλον δεν ήταν τυχαία, με τον κ. Ανδριόπουλο να σχολιάζει πως η “Θεσσαλονίκη δεν έχει μία δομημένη αγορά γραφείων”, ενώ logistics και μεγάλα εμπορικά έχουν κατευθυνθεί στα ανατολικά, όπου τοποθετείται και το αεροδρόμιο Μακεδονία. “Νομίζουμε ότι η αγορά γραφείων θα εξελιχθεί στη δυτική είσοδο”, κατέληξε.



    ΣΧΟΛΙΑ