• Business

    ΔΕΗ: «Βροχή» οι κλήσεις για το νέο πρόγραμμα διακανονισμού των οφειλών- 933 μόνο σε μια ημέρα

    • NewsRoom
    ΔΕΗ


    Καταιγισμό κλήσεων δέχθηκε χθες το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ, από πολίτες που επιθυμούσαν να ρυθμίσουν τα χρέη τους τηλεφωνικά.

    Υπενθυμίζεται ότι η χθεσινή ήταν η πρώτη ημέρα κατά την οποία οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τις οφειλές τους μέσω τηλεφώνου, χωρίς δηλαδή να υποχρεούνται να μεταβούν σε κάποιο κατάστημα.

    Όπως πληροφόρησαν αρμόδια στελέχη της επιχείρησης, οι κλήσεις που δέχθηκε χθες το τηλεφωνικό κέντρο 11770 τετραπλασιάστηκαν, ενώ ολοκληρώθηκαν συνολικά 933 ρυθμίσεις οφειλών. Αξίζει να αναφερθεί ότι τον Σεπτέμβριο πραγματοποιούνταν, κατά μέσο όρο, 280 κλήσεις ανά ημέρα, που αφορούσαν σε αίτηση για ρύθμιση. Η μεγάλη αυτή αύξηση των κλήσεων που δέχθηκε το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ αντανακλά την ενίσχυσή του από την εταιρεία, με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής όσων καλούσαν για να ρυθμίσουν τα χρέη τους.

    Σημειώνεται ότι η σημαντική αυτή αύξηση έρχεται παράλληλα με το νέο πρόγραμμα διακανονισμών, που τέθηκε σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα, βάσει του οποίου προβλέπεται χαμηλότερη προκαταβολή, αλλά και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής.

    Έτσι, διαμορφώνονται ως εξής:

    -Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10% και 5 μηνιαίες δόσεις.

    -Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10% και 8 μηνιαίες δόσεις.

    -Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15% και 12 μηνιαίες δόσεις.

    -Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις.

    -Από 3000 ευρώ και πάνω, υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30% και 24 μηνιαίες δόσεις.

    Επισημαίνεται, επιπλέον, ότι η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ, με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τα εξής στοιχεία:

    -Tον τελευταίο λογαριασμό του,

    -Tην αστυνομική του ταυτότητα και

    -To ΑΦΜ του.

    Αυτά είναι, άλλωστε, στοιχεία, τα οποία πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.

    Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:

    «Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (….) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».

    Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.



    ΣΧΟΛΙΑ