Σε νέο επίπεδο βάζει η ΔΕΗ τον ανταγωνισμό στην προμήθεια ενέργειας, προσφέροντας στους πελάτες της, πρώτη, περισσότερα από μόνο ενέργεια, στην τιμή ενός λογαριασμού 60 ευρώ. Μαζί με την ενέργεια, προσφέρει δωροεπιταγές, προσφορές, μίλια με την Aegean και έκπτωση στις αγορές από τον Κωτσόβολο, μειώνοντας έμμεσα το κόστος του μηνιαίου λογαριασμού.
Με το ΔΕΗ myHome Plan, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτης της να έχουν πλήρη έλεγχο του κόστους ενέργειας καθώς με το ΔΕΗ myEnergy Coach μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, ώστε να γνωρίζουν τι καταναλώνουν και πώς να εξοικονομούν ακόμα περισσότερο. Βοηθάει ώστε το κόστος ενέργειας να είναι σταθερά στα 60€ κάθε μήνα και αυτό προβλέπεται για εύρος κατανάλωσης 2.500-4.500 kWh ετησίως. Έχει πάγιο 5 ευρώ και σταθερή τιμή 14,5 λεπτά την κιλοβατώρα. Η μηνιαία σταθερή χρέωση αφορά χρεώσεις προμήθειας και ρυθμιζόμενες χρεώσεις, χωρίς ΦΠΑ. Πραγματοποιείται εκκαθάριση της ενέργειας που καταναλώθηκε 2 φορές τον χρόνο, στον 6ο και στον 12ο μήνα της σύμβασης.
Επίσης, το νέο προϊόν ΔΕΗ myHome Plan, που ανακοίνωσε χθες είναι σχεδιασμένο για τις ανάγκες των οικογενειών συνδυάζοντας την ενέργεια με περισσότερες εκπτώσεις. Το νέο προϊόν προσφέρει σταθερή τιμή χρέωσης, εξασφαλίζοντας στην οικογένεια τη δυνατότητα να διατηρεί σταθερό το κόστος ενέργειας κάθε μήνα με τη βοήθεια του ΔΕΗ myEnergy Coach, του ψηφιακού συμβούλου της ΔΕΗ. Παράλληλα, προσφέρει μια σειρά από αποκλειστικά προνόμια και προσφορές, εξασφαλίζοντας σημαντικές εκπτώσεις μέσα από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons στο οποίο περιλαμβάνονται 182 συνεργάτες.
Το νέο προϊόν ΔΕΗ myHome Plan προσφέρει:
Σταθερή τιμή χρέωσης με πλήρη έλεγχο και αποκλειστικά προνόμια για όλη την οικογένεια:
- 30% έκπτωση στο ναύλο Family και έως 2.500 Miles+Bonus μίλια από την AEGEAN
- 10% έκπτωση για αγορές μικροσυσκευών στον Κωτσόβολο
- 5€ δωροεπιταγή κάθε μήνα για την efood
- Προσφορές και εκπτώσεις για αγορές, φαγητό, ψυχαγωγία και υπηρεσίες μέσω του ΔΕΗ myRewards Coupons
Πέρα από τον ανταγωνισμό για τις τιμές ενέργειας
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής για εξασφάλιση πιστών και ποιοτικών πελατολογίων όλες οι εταιρείες προμήθειας ενέργειας προετοιμάζουν προγράμματα πιστότητας πελατών για να αυξήσουν την ελκυστικότητά τους, προσφέροντας περισσότερα στο μηνιαίο κόστος της ενέργειας.
Τα προγράμματα πιστότητας πελατών είναι κυρίως συνυφασμένα με τα προγράμματα ποντοδότησης και επιβράβευσης που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για τους πελάτες τους. Ουσιαστικά είναι οι δομημένες και μακροπρόθεσμες ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιεί μια επιχείρηση για να οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, που θα της αποφέρουν επαναληψιμότητα αγορών και θα αποτρέψουν τους πελάτες της να στραφούν προς τον ανταγωνισμό. Το πρόγραμμα επιβράβευσης, δημιουργεί έναν ισχυρό δεσμό με τους πελάτες, που στηρίζεται στη διαχρονικότητα. Η τελευταία έννοια αποτελεί τη λέξη-“κλειδί” για τα προγράμματα πιστότητας και τα διαφοροποιεί από απλές προωθητικές ενέργειες.
Η ΔΕΗ ήδη έχει το πρόγραμμα επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons , που παρέχει στους πελάτες της ΔΕΗ αποκλειστικές προσφορές από 182 συνεργάτες σε προϊόντα και υπηρεσίες, χωρίς καμία χρέωση απόκτησης προσφοράς. Στις συνεργαζόμενες εταιρείες περιλαμβάνονται η Aegean, Κωτσόβολος, factory Outlet, Sephora, Affidea κλπ.
Στην ενότητα ΔΕΗ myRewards, στο myΔΕΗ, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν κουπόνια για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες κάθε μέλους της οικογένειας. Η εξαργύρωση γίνεται είτε online είτε στα φυσικά καταστήματα των συνεργαζόμενων εταιρειών, μέσω κωδικού που λαμβάνεται μέσω Viber, SMS ή email.
Δίνει έμφαση στις λύσεις όχι μόνο στις τιμές
Προσφέροντας πολλά περισσότερα εκτός από ενέργεια, η ΔΕΗ επενδύει σε λύσεις που βοηθούν τους πελάτες της να διαχειριστούν καλύτερα την κατανάλωσή τους, να μειώσουν τα κόστη τους και να υιοθετούν βιώσιμες πρακτικές.Με το ΔΕΗ myHome Plan, οι πελάτες ΔΕΗ αποκτούν τον πλήρη έλεγχο του ενεργειακού τους κόστους, απολαμβάνουν σταθερότητα και εξασφαλίζουν παράλληλα μια σειρά από σημαντικά οφέλη, που μετατρέπουν την ενέργεια σε εργαλείο καθημερινής αξίας.
Η ΔΕΗ δίνει έμφαση στις λύσεις και όχι απλώς στις τιμές, θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες της ένα πλήρες φάσμα νέων υπηρεσιών. Με στρατηγικές συνέργειες όπως αυτή με την αλυσίδα Κωτσόβολος, αλλά και με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, η εταιρεία χτίζει το δικό της μοντέλο everything as a service, με στόχο να φέρει τον καταναλωτή στο επίκεντρο.
Όπως υπογράμμισε πρόσφατα ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, το νέο αφήγημα της ΔΕΗ βασίζεται στη δημιουργία αξίας: περισσότερες επιλογές, περισσότερη καθοδήγηση, περισσότερες υπηρεσίες. «Δεν πουλάμε ταρίφες, πουλάμε λύσεις» ήταν το χαρακτηριστικό μήνυμα που έστειλε προς την αγορά.
Η στρατηγική της ΔΕΗ στηρίζεται σε τρεις άξονες:
- Πλούσιο και διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων ώστε ο καταναλωτής να έχει επιλογές.
- Συμβουλευτική υποστήριξη για την επιλογή της βέλτιστης λύσης.
- Προσφορά αξίας πέρα από την απλή τιμή της κιλοβατώρας.
Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της ΔΕΗ βρίσκεται η πελατοκεντρικότητα. Η εταιρεία επενδύει στην ψηφιοποίηση, λανσάροντας ήδη τον digital bill που προσφέρει αναλυτική πληροφόρηση για το λογαριασμό, ενώ σύντομα θα παρουσιάσει και τον λογαριασμό μέσω QR Code. Η νέα αυτή δυνατότητα θα συνδέει τον πελάτη με έναν ψηφιακό βοηθό που θα εξηγεί με απλό τρόπο κάθε χρέωση, κάνοντας την εμπειρία με τη ΔΕΗ πιο διαφανή και φιλική.
Διαβάστε επίσης
ΔΕΗ myHome Plan: Νέο προϊόν σχεδιασμένο για τις ανάγκες των οικογενειών
The Journey of Energy: Τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια από τη ΔΕΗ στη ΔΕΘ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιο μοντέλο είναι η Ferrari της Πόπης Σεμερτζίδου που δέσμευσε η Αρχή για το Ξέπλυμα και πόσο κοστίζει
- AEGEAN-INDIGO: Μαζί στο στοίχημα για την αγορά της Ινδίας- Στόχος ο 4πλασιασμός της σημερινής κίνησης
- ΠΑΣΟΚ–ΣΥΡΙΖΑ στη ΔΕΘ: Συγκλίσεις χωρίς πυξίδα, μέτωπα χωρίς ηγεσία
- H συνταγή Γκρίνμπεργκ για τον ΚΜ, που θα πάνε ΤΩΡΑ οι τράπεζες και LAMDA, οι αλλαγές στην Metlen, οι δικηγόροι και οι millionaires που χωρίζουν, οι νέες business της Δήμητρας Κούστα και της Άννας Βίσση και ποσo κάνει η Ferrari της Πόπης
