• Business

    Reuters: «Βόμβα» για τους αντιπροσώπους το deal Ford – Alibaba

    • NewsRoom
    Ford


    Στην υπογραφή συμφωνίας με τον κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba θα προχωρήσει η Ford, σε μια απόπειρα να τσεκάρει τις δυνατότητες πώλησης αυτοκινήτων μέσω Internet.

    Οπως αναφέρει το Reuters, το οποίο έβγαλε πρώτο την είδηση, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα δοκιμάσει τη δυνατότητα των ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Κίνα, μέσω του online βραχίονα Tmall της Alibaba, καθώς και μέσω ενός νέου concept καταστήματος.

    Σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το πρακτορείο, τα αυτοκίνητα που θα αγοράζονται online θα παραδίδονται στους πελάτες μέσω καταστημάτων της Ford, τα οποία θα αναλαμβάνουν επίσης τη συντήρηση και την επισκευή τους.

    Όμως, η Ford μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει και το νέο concept λιανικής της Tmall, το «Automotive Vending Machine», ένα πολυώροφο πάρκινγκ που μοιάζει με τεράστιο μηχάνημα αυτόματης πώλησης, για να πουλάει απευθείας στους καταναλωτές.

    Σύμφωνα με την Alibaba, οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να δουν τα σταθμευμένα αυτοκίνητα από το κινητό τους και να επιλέξουν αν θα αγοράσουν κάποιο αμέσως ή αν θα κάνουν πρώτα test drive. Το αυτοκίνητο θα παραδίδεται στο ισόγειο.

    Το μοντέλο αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όσους έχουν την οικονομική άνεση να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο πληρώνοντας ως προκαταβολή το 10% της αξίας του και το υπόλοιπο σε μηνιαίες δόσεις μέσω της θυγατρικής Alipay της Alibaba.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το μεγάλο στοίχημα της Fiat: Η επιστροφή της Alfa Romeo στη F1 και η συμμαχία-έκπληξη με τη Hyundai

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: H Porsche παρουσιάζει το πιο δυνατό πολυτελές σεντάν του κόσμου: την 2018 Panamera Hybrid Sport Turismo

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η General Motors κάνει πραγματικότητα το όνειρο κάθε οδηγού: Τώρα το αυτοκίνητο παραγγέλνει και… καφέ!



    ΣΧΟΛΙΑ