• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    H Porsche παρουσιάζει το πιο δυνατό πολυτελές σεντάν του κόσμου: την 2018 Panamera Hybrid Sport Turismo

    • Bloomberg

    Attendees view the Porsche Automobil Holding SE Panamera Turbo S e-hybrid vehicle is displayed during AutoMobility LA ahead of the Los Angeles Auto Show in Los Angeles, California, U.S., on Wednesday, Nov. 29, 2017. Photographer: Troy Harvey/Bloomberg


    Την Τετάρτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, η Porsche έκανε τα αποκαλυπτήρια ενός εκ των πλέον δυνατών οχημάτων μαζικής παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ – και είναι hatchback!

    Το hatchback σεντάν 2018 Panamera Hybrid Sport Turismo έχει ιπποδύναμη που φτάνει τους 680 ίππους και ροπή 850 Nm, αφήνοντας πίσω τόσο την 911 GT3 όσο και την Cayenne Turbo SUV. Για να επιτύχει τα αποτελέσματα αυτά, χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα ώθησης από τη 918 Spyder roadster.

    Mπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 310 km/h – ένα εξαιρετικό μεν χαρακτηριστικό, αλλά όχι κάτι που δεν περίμεναν οι ειδικοί της αυτοκινητοβιομηχανίας.

    «Η προσέγγιση της Porsche στα plug-in υβριδικά είναι ότι διαθέτει μια αξιόπιστη γκάμα [επιλογών]», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Joe Wiesenfelder του Cars.com και, συγκρίνοντάς την με την BMW, ανέφερε ότι η τελευταία υστερεί στα ηλεκτρικά και στα plug-in. Ο λόγος είναι ότι στην περίπτωση της BMW, η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να μετατρέψει σε υβριδικά οχήματα μεγάλα και βαριά. Η Porsche, αν μη τι άλλο, προσπαθεί να τικάρει και αυτό το κουτάκι.

    Οι ηλεκτρικές λεπτομέρειες

    Η ισχύς της Sport Turismo Hybrid προέρχεται από έναν V8 κινητήρα twin-turbo, που αποδίδει 550 ίππους, και έναν ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 136 ίππους. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων «PDK» της Porsche και το στάνταρ ενεργό σύστημα τετρακίνησης.

    Η υψηλής τάσης μπαταρία ιόντων λιθίου θέλει 12 ώρες για να φορτιστεί πλήρως με μία κοινή σύνδεση των 120 V, 10 amp. Με έναν προαιρετικό on-board φορτιστή 7.2 kW, ο χρόνος φόρτισης μειώνεται κάτω των τριών ωρών. Καθένα από τα έξι διαφορετικά προφίλ οδήγησης προσφέρει διάφορα επίπεδα απόδοσης και επιδόσεων και το αυτοκίνητο μπορεί να διανύει σχεδόν 49 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια πριν αναλάβει ο κανονικός κινητήρας εσωτερικής καύσης.

    Πηγή: Troy Harvey/Bloomberg

    Από άποψη αισθητικής, το νέο plug-in turbo hybrid ταιριάζει απόλυτα με τις τέσσερις άλλες εκδόσεις της οικογένειας Panamera Sport Turismo. Η πίσω πόρτα είναι μεγάλη και χαμηλή, η οροφή ψηλή, διαθέτει διαμόρφωση πέντε καθισμάτων, καθώς και μεγάλο χώρο αποσκευών. Το προσαρμοζόμενο σύστημα cruise control και η τετραδιεύθυνση δίνουν τη δυνατότητα σπορ οδήγησης υψηλού επιπέδου τόσο στις στροφές όσο και σε ανώμαλο τερέν. Το προσαρμοζόμενο spoiler οροφής μετακινείται αυτόματα στην υψηλότερη θέση όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου υπερβαίνει τα 89 χιλιόμετρα την ώρα.

    Το νέο hatchback διαθέτει επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό στοιχεία όπως τα κεραμικά φρένα της Porsche (PCCB), πακέτο Sport Chrono, τροχούς 911 «Turbo Design» 21 ιντσών και σύστημα ανάρτησης αέρος τριών θαλάμων που κάνει πιο ομαλή την επιτάχυνση και την αίσθηση του ταξιδιού.

    Σύμφωνα με τον Oliver Blume, πρόεδρο της εκτελεστικής επιτροπής της Porsche, το αυτοκίνητο απευθύνεται καθαρά στην αμερικανική αγορά.

    Πέρυσι, οι πωλήσεις των Panamera Hybrid αυξήθηκαν κατά 66% σε εθνικό επίπεδο. Επιπλέον, οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά για τα turbo της Porsche, με ένα 25% αυτών να πηγαίνει μόνο στην Καλιφόρνια.

    Η τιμή για τα βασικά μοντέλα ξεκινά από τα 188.400 δολάρια, ενώ οι παραδόσεις αρχίζουν την ερχόμενη άνοιξη.



    ΣΧΟΛΙΑ