Business

Δ. Ξυνού (ΟΚ! Anytime Markets): «Προτεραιότητα η ανάπτυξη εκτός Αττικής»

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
  • Συνέντευξη στον Γιώργο Μανέττα

Δέσποινα Ξυνού, CEO της εταιρείας ΟΚ! Anytime Markets


Η ανάπτυξη εκτός Αττικής και η μετεγκατάσταση υφιστάμενων καταστημάτων σε καλύτερους χώρους αποτελούν στην παρούσα φάση προτεραιότητα για την εταιρεία ΟΚ! Anytime Markets.

Η αλυσίδα μικρών σούπερ μάρκετ μετά την πρόσφατη επέκταση στην Αράχωβα, προσανατολίζεται στη δημιουργία νέων σημείων εκτός από τις τουριστικές περιοχές και στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η Πάτρα και η Θεσσαλονίκη.

Την ίδια ώρα, δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποιο μεγάλο παίκτη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Είναι ένα ενδεχόμενοι που εξετάζει, χωρίς ωστόσο αυτή τη στιγμή να υπάρχουν διαπραγματεύσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Για τα σχέδια αλλά και την πορεία της ΟΚ! Anytime Markets στη διάρκεια της πανδημίας μιλάει στο mononews.gr η πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Δέσποινα Ξυνού.

Πρόσφατα επεκτείνατε το δίκτυό σας στην Αράχωβα. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία και που αποσκοπεί;

Η συνεργασία προέκυψε στο πλαίσιο της στρατηγικής των ΟΚ! Anytime Markets για το 2020, την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων σε περιοχές εκτός Αττικής. Η Αράχωβα επιλέχθηκε με γνώμονα τον προσανατολισμό της εταιρείας σε τουριστικού ενδιαφέροντος περιοχές, οι οποίες προσφέρουν τη δυνατότητα ανάπτυξης του concept ΟΚ! The Grocery Store.

Ένα concept ιδιαίτερο, μιας που αποτελεί μια πρόταση που συνδυάζει αρμονικά τα χαρακτηριστικά ενός παραδοσιακού παντοπωλείου (οικείο περιβάλλον) με τις παροχές που προσφέρει ένα convenience store (διευρυμένο ωράριο άμεση εξυπηρέτηση, ποικιλία, φρεσκάδα προϊόντων και στις καλύτερες τιμές).

Σε ποιες νέες περιοχές της Ελλάδας στοχεύετε να αποκτήσετε παρουσία; Που δίνεται μεγαλύτερη έμφαση;

Μετά την Αράχωβα, η εταιρεία προσανατολίζεται, εκτός από τις τουριστικές περιοχές, στα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η Πάτρα και η Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, στις περιοχές αυτές δίνουμε έμφαση σε συνεργασίες με μικρές τοπικές αλυσίδες, διατηρώντας πάντα τη στρατηγική και τον άξονα δράσης μας.

Η εταιρεία αναπτύσσει καταστήματα προσανατολισμένα να καλύπτουν τις ανάγκες τις γειτονίας, ακόμα και όταν οι μεγάλες σάλες παραμένουν κλειστές, πάντα με την ποιότητα και τις καλύτερες τιμές που προσφέρουν τα OK! Anytime Markets, ικανοποιώντας και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

ΟΚ! Anytime Markets

Πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του κορονοϊού τις εργασίες σας; Με τι ρυθμούς «τρέχουν» οι πωλήσεις σας και πώς βλέπετε να εξελίσσονται από εδώ και πέρα;

Είναι γεγονός ότι η πανδημία έχει επηρεάσει θετικά, σε επίπεδο πωλήσεων, όχι μόνο εμάς, αλλά ολόκληρο τον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι πωλήσεις μας για το 9μηνο ανέρχονται στο +22% και η εκτίμηση μας είναι ότι, μέχρι το τέλος του έτους, θα κλείσουμε με άνοδο 18%.

Ας ελπίσουμε η κατάσταση δε θα επιδεινωθεί και θα ενισχυθούν οι εργασίες και άλλων κλάδων, ώστε να δούμε ανάκαμψη της οικονομίας γενικότερα.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει και διεισδύει σε μεγάλο βαθμό και στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Εξετάζετε το ενδεχόμενο να εισέλθετε στον χώρο των ηλεκτρονικών αγορών και, αν ναι, υπό ποια μορφή (πχ. με δικό σας e-shop ή μέσω κάποια ψηφιακής πλατφόρμας όπως το efood, η BOX, κα.);

Ακόμα δεν έχουμε παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όμως είναι ένα project το οποίο εντάσσουμε στους μακροχρόνιους στόχους μας. Αυτή την περίοδο, προτεραιότητά μας είναι να αναπτύξουμε το δίκτυο των καταστημάτων μας εκτός Αττικής.

Παράλληλα, βασική μας μέριμνα παραμένει και το μεγάλο πρόγραμμα ανακαινίσεων παλιότερων καταστημάτων, αλλά και το πρόγραμμα relocation καταστημάτων, με στόχο τη μεταφορά τους σε πιο κεντρικά σημεία και την επαναλειτουργία τους σε καλύτερο χώρο.

Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποιον από τους μεγάλους παίκτες του κλάδου, με δεδομένο πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο ενισχύεται όλο και περισσότερο;

Εξετάζουμε το ενδεχόμενο, αλλά στην παρούσα φάση δεν έχουμε έρθει σε συζητήσεις με κάποιον μεγάλο παίκτη. Η στρατηγική μας αυτή την περίοδο προσανατολίζεται σε συνεργασίες με μικρότερες αλυσίδες εκτός Αττικής για την επέκταση του δικτύου μας.

Ποια είναι η ΟΚ! Anytime Markets

Τα καταστήματα ΟΚ! Anytime Markets Α.Ε αποτελούν μια μορφή Mίνι Super Market και το μόνο πρεσβευτή στην Ελλάδα ενός οργανωμένου δικτύου καταστημάτων ευκολίας, τα οποία λειτουργούν καθημερινά από τις 8.00 πμ. έως τις 23.00 μμ.

Τα καταστήματα είναι εμβαδού 80 έως 120 τ.μ και το μείγμα των προϊόντων που διακινούν αποτελείται από 3.500 προϊόντα από περίπου 500 Έλληνες και ξένους προμηθευτές: γαλακτοκομικά, τρόφιμα ξηρού φορτίου, ψυγείου-κατάψυξης, οπωρολαχανικά και είδη πρώτης ανάγκης καθώς και καπνικά προϊόντα , όλα στη λογική του συσκευασμένου αγαθού κατανάλωσης.

Η εταιρεία ΟΚ! Anytime Markets Α.Ε. ξεκίνησε επίσημα την δραστηριοποίηση της στον χώρο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα το 2004. Συνολικά η εταιρεία απασχολεί πάνω από 480 εργαζομένους και αναπτύσσει το δίκτυο των καταστημάτων της, με την μέθοδο του Franchising. Σήμερα διαθέτει 117 καταστήματα και 3 Grocery stores (Kολωνάκι, Μύκονο και Αράχωβα).

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ