Ναυτιλία

Δ. Διαμαντίδης: Απέκτησε και έβδομο πλοίο της χρεοκοπημένης Toisa

Διαμαντής Διαμαντίδης, εφοπλιστής-Delta Tankers


Ο Διαμαντής Διαμαντίδης είναι όπως όλα δείχνουν ο εφοπλιστής που απέκτησε ένα ακόμα πλοίο τύπου kamsarmax από τον στόλο της χρεοκοπημένης Toisa του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου, το έβδομο κατά σειρά για τον Έλληνα πλοιοκτήτη.

Πρόκειται για το πλοίο Trade Unity (χωρητικότητας 82.000 dwt, κατασκευής 2016), το οποίο σύμφωνα με τη βάση ναυτιλιακών δεδομένων Equasis εμφανίζεται να εντάχθηκε στον στόλο της Marmaras Navigation (συμφερόντων του Διαμαντή Διαμαντίδη) στις 27 Σεπτεμβρίου. Η τιμή πώλησης κυμαίνεται γύρω στα 24,5 εκατομμύρια δολάρια, η ίδια τιμή δηλαδή έναντι της οποίας η Marmaras απέκτησε άλλα τρία αδελφά πλοία του Trade Unity από τον στόλο της Toisa. Το κόστος εξαγοράς των επτά πλοίων εκτιμάται σχεδόν στα 160 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Διαμαντής Διαμαντίδης, πέρα από τα τέσσερα αυτά kamsarmaxes, έχει επίσης αγοράσει και τρία τάνκερ suezmax της Toisa. Έτσι, ο στόλος της Marmaras διαθέτει πλέον 32 πλοία, δέκα περισσότερα σε σχέση με δύο χρόνια πριν, ενώ αυτός της αδελφής της εταιρείας των τάνκερ, Delta Tankers, διαθέτει 27 suezmaxes και aframaxes. Τον Αύγουστο μάλιστα η εταιρεία φέρεται να μπήκε και στην αγορά των VLCCs με την απόκτηση του πλοίου Shanghai (χωρητικότητας 319.000 dwt, κατασκευής 2015) έναντι 51 ή 52 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με το TradeWinds, αυτή θα είναι και η τελευταία εξαγορά πλοίου της Toisa στην οποία θα προχωρήσει ο Έλληνας εφοπλιστής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα πλοία της Toisa που έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα έχουν πάει σε ελληνικές εταιρείες, με εξαίρεση τη Zodiac Maritime, που έχει αγοράσει έξι πλοία, ενώ τα μόνα πλοία της Toisa για τα οποία δεν έχει αποσαφηνιστεί το ποιος είναι ο αγοραστής είναι τα Trade Vision (χωρητικότητας 81.800 dwt, κατασκευής 2011) και United Fortitude (χωρητικότητας 112.700 dwt, κατασκευής 2010).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φ. Εμπειρίκος: Super deal για την Αeolos! Ναύλωσε πλοίο 18 ετών

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Εξασφάλισε δάνειο για την αναβάθμιση των πλοίων της η Star Bulk

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γιατί οι ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές στέλνουν τα τάνκερ τους στα διαλυτήρια. Οι τελευταίες κινήσεις



ΣΧΟΛΙΑ