• Business

    Χρήστος Βιτσικάνος (L’Artigiano): «Καλή η μείωση του ΦΠΑ, αλλά χρειάζονται πολλά ακόμη»

    • Στον Γιώργο Μανέττα
    βιτσικανος

    Χρήστος Βιτσικάνος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’ Artigiano


    Στη λειτουργία δυο νέων καταστημάτων μέχρι τέλος του έτους στοχεύει η αλυσίδα εστίασης L’Artigiano, ενώ παράλληλα εξετάζει το ενδεχόμενο προσθήκης τραπεζοκαθισμάτων (dine in) και σε άλλα σημεία του δικτύου της, μετά το πολύ ενθαρρυντικό ξεκίνημα στην Ακρόπολη.

    Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, που κερδίζουν διαρκώς έδαφος, με την εταιρεία να ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει νέα εφαρμογή, που θα κάνει ακόμη πιο γρήγορη και εύκολη τη διαδικασία της παραγγελιοληψίας από το site της.

    Όπως λέει στο mononews.gr ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας, Χρήστος Βιτσικάνος, «η σχετική σταθερότητα που έχει επέλθει το τελευταίο διάστημα στην αγορά, αλλά και τα πρώτα σημάδια ανάπτυξης» δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και την υλοποίηση νέων επενδύσεων.

    Ο κ. Βιτσικάνος υπογραμμίζει, ακόμη, πως σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της κατάστασης στον κλάδο της εστίασης που επλήγη όσο λίγοι στη διάρκεια της κρίσης, έπαιξε και η πρόσφατη μείωση του ΦΠΑ, ωστόσο σπεύδει να τονίσει πως «χρειάζεται να ξεπεραστούν αρκετοί ακόμα σκόπελοι», για να ανακάμψει και να ανασυγκροτηθεί η αγορά».

    lartigiano
    L’ Artigiano
    Πείτε μας λίγα λόγια για το πρώτο Dine In κατάστημα της εταιρείας και για τα επόμενα σχέδια;

    Προσφάτως εγκαινιάσαμε το πρώτο dine in κατάστημα (με τραπεζοκαθίσματα) στην περιοχή της Ακρόπολης, ένα σημείο που χαρακτηρίζεται ως η «καρδιά» της πρωτεύουσας, αφού, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, η τουριστική κίνηση παραμένει έντονη. Πρόκειται για ένα νέο concept που θέσαμε επί τάπητος, αφού η δημιουργικότητά μας δεν σταματά ποτέ. Ο φιλόξενος, ζεστός και συνάμα μοντέρνος χώρος του καταστήματος που λειτουργεί self service, διαθέτει αρχιτεκτονικό σχεδιασμό που υιοθετεί όλα τα στοιχεία του casual dining με open space κουζίνα και το κοινό μπορεί να επιλέξει μέσα από ένα πλήθος ξεχωριστών γεύσεων που προσφέρει το εμπλουτισμένο μενού.

    Εκτός από τις αυθεντικές πίτσες, τις λαχταριστές μακαρονάδες και τις ολόφρεσκες σαλάτες στο dine in κατάστημά μας μπορεί κανείς να απολαύσει ακόμα και καφέ, χυμό, αναψυκτικά αλλά και τα προϊόντα της κατηγορίας Colazione, όπως γευστικές ομελέτες, τραγανές μπρουσκέτες και χειροποιήτη focaccia, που λανσάραμε σχετικά πρόσφατα διευρύνοντας τις περιστάσεις απόλαυσης.

    Με τα ήδη θετικά δείγματα που σημειώνει το πρώτο dine in κατάστημα της Ακρόπολης, θα είχε ενδιαφέρον να υιοθετηθεί το ίδιο concept και από άλλα καταστήματά μας που βρίσκονται σε σημεία της πόλης, όπου χαρακτηρίζονται κομβικά, λόγω κίνησης ή και τουριστικής περιόδου.

    Στοχεύετε να ανοίξετε νέα καταστήματα;

    Δεδομένης της σχετικής σταθερότητας που έχει επανέλθει το τελευταίο διάστημα στην αγορά και σε συνδυασμό με τα πρώτα σημάδια ανάπτυξης, δημιουργείται πρόσφορο έδαφος για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της εκάστοτε επιχείρησης. Αριθμώντας μέχρι σήμερα συνολικά 19 καταστήματα και με γνώμονα την αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας μέσα από νέες ιδέες και όραμα, στοχεύουμε στο άνοιγμα δυο νέων καταστημάτων μέχρι το τέλος της χρονιάς επεκτείνοντας περαιτέρω το δίκτυό μας.

    lartigiano
    L’ Artigiano
    Πώς κινούνται οι εργασίες σε επίπεδο αποτελεσμάτων σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά και πώς κρίνετε τον ανταγωνισμό γενικά;

    Τα τελευταία δείγματα της αγοράς αξιολογούνται θετικά σε οικονομικό επίπεδο συνολικά για τις επιχειρήσεις, αλλά και συγκεκριμένα για τη L’ Artigiano. Αυτό που επέτρεψε την ευημερία της εταιρείας, παρότι η οικονομική ύφεση ταλάνισε τον κλάδο σημαντικά για χρόνια, είναι το rebranding του συνόλου των καταστημάτων μας.

    Στα πλαίσια του rebranding δώσαμε έναν αέρα ανανέωσης στους χώρους μας, που κέρδισε το καταναλωτικό κοινό. Η φροντίδα για την αισθητική μας, αλλά και οι γεύσεις που προσφέρουμε, αποτελούν το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και μετουσιώνονται στη σταθερή αύξηση των πωλήσεων. Η προετοιμασία κάθε γεύματος τη στιγμή της παραγγελίας, οι περίφημες χειροποίητες ζύμες για τις πίτσες που παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματά μας και ωριμάζουν φυσικά για 24 ώρες, καθώς και η προσήλωσή μας στην επιλογή άριστης ποιότητας πρώτων υλών διαφυλάσσουν την ταυτότητά μας και επιβεβαιώνουν τη σταθερή προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.

    Συνολικά, ο κλάδος της εστίασης παρουσιάζει τα πρώτα θετικά δείγματα που προμηνύουν βελτίωση της οικονομικοπολιτικής κατάστασης που ίσχυε μέχρι πρόσφατα, στο οποίο συνετέλεσε σημαντικά και η μείωση του ΦΠΑ. Ωστόσο, για να επιτευχθεί η ανάπτυξη εκείνη που θα εξασφαλίσει την ανασυγκρότηση της αγοράς χρειάζονται να ξεπεραστούν αρκετοί ακόμα σκόπελοι.

    Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν κερδίσει σημαντική θέση στην αγορά. Πώς βλέπετε το δικό σας εγχείρημα και ποιες πρόσθετες δράσεις σκοπεύετε να αναπτύξετε;

    Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτέλεσαν την διεπαφή ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές για την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών συμβάλλοντας σημαντικά στην περεταίρω ανάπτυξή τους. Ο κλάδος της εστίασης επηρεάστηκε εξίσου από τα νέα τεχνολογικά δεδομένα και σήμερα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού προβαίνει σε ηλεκτρονικές παραγγελίες.

    Ο παραδοσιακός τρόπος παραγγελιοληψίας δίνει τη θέση του σε πιο σύγχρονες πρακτικές, οι οποίες περιλαμβάνουν τη χρήση smartphones και tablets. Στη L’ Artigiano ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού και προσβλέποντας στη συνεχή αλληλεπίδρασή μας με όλο το ηλικιακό φάσμα, δίνουμε έμφαση στο site διευκολύνοντας την περιήγηση του κοινού.

    Παράλληλα, το νέο μας App για τις online παραγγελίες, που θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα, θα βελτιστοποιήσει τη διαδικασία παραγγελιοληψίας, κάνοντάς την πιο εύκολη, γρήγορη και εύχρηστη ενισχύοντας την πιστότητα και την προτίμηση των πελατών μας.



    ΣΧΟΛΙΑ