• Business

    Ο CEO της Celestyal Cruises σχεδιάζει νέους προορισμούς παρά τις “φουρτούνες”

    • NewsRoom

    Κ. Αναστασιάδης,CEO Celestyal Cruises


    Ο Κυριάκος Αναστασιάδης, ο οποίος χαράζει τη ρότα της Celestyal Cruises από το 2012, είναι ένας άνθρωπος ήρεμος, συγκροτημένος και ευγενής που μιλάει με τη γλώσσα της αλήθειας για το σήμερα και το αύριο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Κάνοντας τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, αναφέρθηκε στα θετικά μηνύματα που στέλνει η κρουαζιέρα στην Ελλάδα παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπήρξαν ιδιαίτερα τον Ιούλιο με το κλείσιμο των τραπεζών, γεγονός που επηρέασε τις κρατήσεις του Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.

    ANASTASIADIS

    Παρά τα εμπόδια,όμως, η τουριστική κίνηση το 2015 σε σχέση με το 2014 εμφάνισε αύξηση κατά 30% στα έσοδα και κατά 13% στους επιβάτες από την Βόρεια Αμερική και 17% από τη Νότια. Εντυπωσιακή αύξηση κατά 135% παρουσίασε ο αριθμός των Τούρκων επιβατών σε ετήσια βάση, που ξεπέρασε τους 20 χιλιάδες και η εκτίμηση του είναι ότι σε περίπου 2 έως 3 χρόνια η Τουρκία μπορεί να αποτελεί την πρώτη χώρα σε επιβατική κίνηση.

    testΔεν παρέλειψε, επίσης,να αναφερθεί και στους νέους προορισμούς στους οποίους σταθερά επενδύει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, καθώς προστίθενται στα δρομολόγια του 2016 το Ναύπλιο, τα Χανιά και η Μυτιλήνη, από το νέο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας Celestyal Nefeli.

    Επιπλέον στο σχεδιασμό  για το 2018 είναι η προσθήκη μιας χειμερινής επταήμερης κρουαζιέρας με την ονομασία «Τρεις Ήπειροι» με το Celestyal Olympia, η οποία θα ξεκινάει από το Λαύριο και θα επισκέπτεται τρεις ηπείρους, Ευρώπη (Ρόδο), Ασία (Αντάλεια – Τουρκία, Άγιοι Τόποι – Ισραήλ) και Αφρική (Πορτ Σαίντ – Αίγυπτος).

    Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη των επιβατών άγγιξε τα 77 εκατ. ευρώ το 2015 και τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας ανήλθαν στα 33 εκ. ευρώ. Η συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία ανήλθε συνολικά στα 110 εκατ. ευρώ, προσφέροντας σημαντική οικονομική ανάσα στη χώρα.

    Η εταιρεία επενδύει σταθερά στους Έλληνες προμηθευτές για τα προϊόντα – τρόφιμα και ποτά- και το 2015 δαπάνησε το ποσό τω 8 εκατομμυρίων ευρώ ενώ στα καράβια της συναντά κανείς 62 ελληνικές ετικέτες κρασιού.

    test 2Ο CEO της Celestyal παρά την ευγενική φύση του δεν μασάει τα λόγια του και μιλάει ευθέως για ευθύνες, πρόσωπα και καταστάσεις.

    Για τον Εθνικό Φορέα Κρουαζιέρας που παραμένει στα χαρτιά αλλά και  για τα ελληνικά λιμάνια που συνεχίζουν να είναι αφιλόξενα για τα κρουαζιερόπλοια.

    Επιπλέον, για τα προβλήματα που έχει ο Πειραιάς, όπως το κυκλοφοριακό, και την ανακολουθία λόγων και έργων της δημοτικής αρχής, που αναγκάζουν τα πλοία της Celestyal Cruises να ρίξουν άγκυρα στο Λαύριο, στο οποίο έχει στόχο να επενδύσει εφόσον κερδίσει και το διεθνή διαγωνισμό για την ανάπτυξη του λιμανιού, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές διάστημα.Ανοιχτή παραμένει και η προσφορά της CLIA Europe για επενδύσεις στην Ελλάδα στον τομέα της κρουαζιέρας.

    Σε λίγες μέρες χαράσσει ρότα για τα λιμάνια της Κούβας ένα από τα πλοία της εταιρείας.Οι δύο χώρες – Ελλάδα και Κούβα- μπορεί να απέχουν μίλια μακριά, ωστόσο, έχουν αρκετά κοινά όπως αφιλόξενα λιμάνια αλλά… φιλόξενους ανθρώπους.

    O ” καθοδηγητής” της Celestyal Cruises δεν είναι τυχαία στο τιμόνι της εταιρείας.Είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής CLIA της Eυρώπης,  μεγάλωσε στη Νότιο Αφρική όπου σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Witwatersrand και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην ανάλυση αγορών και τη διαφήμιση.Διακρίνεται για την πλούσια και πολύπλευρη πείρα που διαθέτει αφού διετέλεσε Γενικός Διευθυντής, CEO και Πρόεδρος σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες όπως η Coca-Cola, η Procter & Gamble, η Polaroid και άλλες, σε μια σειρά χωρών όπως η Ιταλία, η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ελλάδα. Με μητρικές του γλώσσες τα Ελληνικά και τα Αγγλικά,  μιλά επίσης άπταιστα Γαλλικά, Ιταλικά και Πορτογαλικά.



    ΣΧΟΛΙΑ