• Business

    Πήτερ Λιβανός: H νέα κίνηση της GasLog που θα διευρύνει τις δραστηριότητες της

    Πήτερ Γ. Λιβανός

    Πήτερ Γ. Λιβανός, εφοπλιστής GasLog Ltd.


    H ναυτιλιακή εταιρία GasLog, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, προχώρησε στην παραγγελία των απαραίτητων υλικών και εξαρτημάτων για την μετατροπή ενός πλοίου της τύπου LNG σε πλωτή τερματική μονάδα αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU), στο ναυπηγείο Keppel, στη Σιγκαπούρη. Πρόκειται για μία διαδικασία που απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να ολοκληρωθεί. 

    Σημειώνεται ότι το ναυπηγείο Keppel θεωρείται ένα από τα κορυφαία στην μετατροπή πλοίων σε FSRU. Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου κυμαίνεται στους 18 έως 20 μήνες, ενώ η GasLog επιδιώκει με την παραγγελία να περιορίσει το χρόνο κατά 6 έως 8 μήνες. Τα εξαρτήματα και τα ανταλλακτικά έχουν χρόνο παράδοσης περίπου 12 μήνες ενώ το κόστος τους ανέρχεται στα 16 εκατ. δολάρια.

    Με την κίνηση αυτή η GasLog έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μία πιο γρήγορα χρονικά λύση για τη δημιουργία FSRU. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλος της ναυτιλιακής, Paul Wogan, “η επιτυχία της GasLog να αναπτυχθεί στα FSRU και οι επαφές που έχει αναπτύξει στην συγκεκριμένη βιομηχανία της επιτρέπουν να προχωρήσει στην έγκαιρη παραγγελία των εξαρτημάτων. Η ενέργεια αυτή αποτυπώνει την πρόοδο που έχουμε κάνει σε αρκετά διαφορετικά projects που δρομολογούμε σε όλο τον κόσμο”.

    Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή παρουσίασε στο τρίτο τρίμηνο του 2016 διεύρυνση ζημιών, με τα λειτουργικά της κόστη να αυξάνονται στα 26,8 εκατ. δολάρια, έναντι 25,6 εκατ. δολαρίων που είχαν διαμορφωθεί την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

    Ωστόσο, τα έσοδα κατά τη διάρκεια του τριμήνου σημείωσαν αύξηση και διαμορφώθηκαν στα 120,7 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 105,8 εκατ. δολαρίων που είχε εμφανίσει το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, ενώ τα προσαρμοσμένα έσοδα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 81,1 εκατ. δολάρια, έναντι 65,6 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης: Τα μεγαλόπνοα σχέδια της Latsco. Τι λένε πηγές της εταιρίας στο mononews.gr

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μιχ. Μποδούρογλου: Γιατί πουλάει για scrap πλοία ηλικίας 9 ετών – Όλο το παρασκήνιο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Χατζηιωάννου: Επενδύει σε μεταχειρισμένα πλοία η Safe Bulkers



    ΣΧΟΛΙΑ