• Business

    Γ. Οικονόμου: Έτοιμη για αγορές τάνκερ, bulkers και LPG η DryShips

    Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Έτοιμη να προχωρήσει σε αγορές πλοίων διαφόρων ειδών είναι η ναυτιλιακή εταιρεία DryShips, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, μετά τη συμφωνία που συνήψε με την Sifnos Shareholders Inc, επίσης συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου, για μία νέα πιστωτική διευκόλυνση.

    Χάρη στη νέα δανειακή σύμβαση που εξασφάλισε η DryShips από τη Sifnos Shareholders, διαθέτει 76,9 εκατομμύρια δολάρια σε ρευστό και έχει τη δυνατότητα να δανειστεί ακόμα 79 εκατομμύρια δολάρια. Η σύμβαση έχει διάρκεια πέντε ετών και είναι εξασφαλισμένη από όλα τα πλοία της εταιρείας, πλην ενός (συνολικά 17 πλοία), καθώς και από οποιαδήποτε πλοία που θα αποκτήσει μελλοντικά. Η DryShips θα πληρώσει επιτόκιο Libor +5,5% και μία εφάπαξ πληρωμή 2%.

    Είμαστε ικανοποιημένοι που έχουμε πλέον ολοκληρώσει την επαναφορά του ισολογισμού μας”, δήλωσε χθες ο Γιώργος Οικονόμου, προσθέτοντας: “Με συνολική διαθέσιμη ρευστότητα 155,8 εκατομμυρίων δολαρίων, είμαστε τώρα έτοιμοι να αρχίσουμε να αναζητούμε ευκαιρίες προσθηκών σε όλους τους ναυτιλιακούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, τάνκερ και πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου”.

    Η αναφορά αυτή του Έλληνα εφοπλιστή έχει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς η DryShips δεν είχε ποτέ στον στόλο της πλοία μεταφοράς υγραερίου, ενώ κατά το παρελθόν είχε αποσυρθεί από την αγορά των τάνκερ.

    Υπενθυμίζεται ότι πέρα από το deal με την Sifnos Shareholders, η DryShips εξασφάλισε πρόσφατα ακόμη μια σημαντική επένδυση στα πλαίσια των σχεδίων αναδιάρθρωσης που έχει ξεκινήσει. Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε πως ήλθε σε ιδιωτική συμφωνία με την Kalani Investments Limited, στην οποία και θα πουλήσει κοινές ονομαστικές μετοχές της συνολικής αξίας 200 εκατ. δολαρίων, μια διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί – εκτός απροόπτου – μέσα σε 24 μήνες.

    Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που έκανε η DryShips, τα κέρδη που θα προκύψουν από την πώληση των μετοχών αυτών στην Kalani, η ναυτιλιακή του κ. Οικονόμου πρόκειται να τα χρησιμοποιήσει για γενικούς εταιρικούς σκοπούς.

    Παράλληλα, η DryShips σχεδιάζει νέες συμφωνίες με τις TMS Bulkers και TMS Offshore Services (αμφότερες συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου), οι οποίες θα προβλέπουν μείωση των αμφιλεγόμενων χρεώσεών τους κατά 33%, στα 1.644 δολάρια ανά πλοίο, όπως αναφέρεται σε σχετικό έγγραφο που κατατέθηκε στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Ωστόσο, παράλληλα η δεκαετής συμφωνία θα αυξήσει το εύρος των υπηρεσιών που παρέχουν οι δύο εταιρείες στην DryShips από την 1η Ιανουαρίου του 2017παρέχοντας εκτελεστικές υπηρεσίες, με την προϋπόθεση ότι η τελευταία θα διαθέτει τουλάχιστον είκοσι πλοία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: B. Ρέστης: Μυστήριο με την τιμή πώλησης 2 πλοίων του σε Τούρκους

    ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ: Οι 13 φόροι και αυξήσεις, που θα “γονατίσουν” την ελληνική οικογένεια το 2017

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι επενδυτές φοβούνται ακόμα την δραχμή



    ΣΧΟΛΙΑ