• Business

    Εξαγορά-μαμούθ 5 δισ. δολ. στη ναυτιλία – Στα “χέρια” του δανέζικου γίγαντα Maersk Line η Hamburg Sud

    maersk line

    Soren Skou, διευθύνων σύμβουλος της Maersk


    Άλλη μια τεράστια και σημαντική εξαγορά έλαβε χώρα την 1η Δεκεμβρίου 2016 στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων με πρωταγωνιστές το δανέζικο γίγαντα Maersk Line και την έβδομη μεγαλύτερη ναυτιλιακή στον κλάδο των containers παγκοσμίως, τη γερμανική Hamburg Süd, με το “έπαθλο” να κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα – σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς μπορεί να έχει αγγίξει ακόμη και τα 5 δισ. δολάρια – αλλά να παραμένει ένα μυστήριο.

    Είναι γνωστό εδώ και καιρό πως η Maersk βρίσκεται σε διαδικασίες αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 22 Σεπτεμβρίου. Ο δανέζικος όμιλος, στα πλαίσια των σχεδίων επέκτασης πραγματοποιήθηκε και αυτή η γιγάντια εξαγορά μιας από τις σημαντικότερες εταιρείες στα containerships που μετράει ήδη 145 χρόνια ζωής.

    Με αυτή την εξαγορά η Maersk θα αυξήσει το ποσοστό της στην αγορά από το 15,7% στο 18,6%, με τον αναλυτή Φώτη Κατσούλα της Affinity Shipping να εκτιμά ότι το ποσοστό μπορεί να αγγίξει και το 20%. Παράλληλα, τα ετήσια έσοδα που θα προκύψουν μετά την απορρόφηση της γερμανικής ναυτιλιακής αναμένεται να κυμανθούν σε 30 δισ. δολάρια.

    hamburg-sud

    Ο Soren Skou, ο διευθύνων σύμβουλος της δανέζικης εταιρείας, σχολίασε σχετικά ότι “Η σημερινή ημέρα αποτελεί ένα ορόσημο στην ιστορία της Maersk Line. Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι πετύχαμε συμφωνία με τον όμιλο Oetker Group για να αποκτήσουμε τη Hamburg Süd, μια εταιρεία με μεγάλο κύρος. Ο συνδυασμός των πελατειακών μας δικτύων θα μας παράσχει δυνατότητες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων όπως και για την εξερεύνηση νέων πιθανών συνεργιών, με αποτέλεσμα οι πελάτες μας να έχουν περισσότερες επιλογές και να μπορούν να επωφεληθούν από ανώτερης ποιότητας προϊόντα”.

    Για την ιστορία, η γερμανική Hamburg Süd ιδρύθηκε το 1871, ανήκει στην οικογένεια Oetker – που βρίσκεται στο τιμόνι του ομώνυμου ομίλου – και διαθέτει έναν στόλο 130 φορτηγών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Κατόπιν της εξαγοράς της από τη Maersk – η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι και το δεύτερο τρίμηνο του 2017 – πρόκειται να διατηρηθεί ως αυτόνομο brand.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έντονη κινητικότητα στη Seanergy: Αναζητά 25 εκατ. δολ. από τις αγορές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Ζημιογόνο για την StealthGas το τρίτο τρίμηνο του 2016

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Επιδιώκει να φέρει νέα κεφάλαια για την Costamare ύψους 78 εκ δολ



    ΣΧΟΛΙΑ