• Business

    Σ. Παληός: Η Diana Shipping “ποντάρει” δυναμικά στην αγορά ξηρού φορτίου

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    O εφοπλιστής Συμεών Παληός και η σύζυγος του Γεωργία


    Δύο νέες συμφωνίες ναύλωσης έκλεισε ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, ιδιοκτήτης της ναυτιλιακής εταιρίας Diana Shipping, αυξάνοντας σε έξι τα νέα ναυλοσύμφωνα που έχει υπογράψει από τις αρχές του νέου έτους.

    Συγκεκριμένα, η εταιρία υπέγραψε σύμβαση με την SwissMarine Services S.A., με έδρα τη Γενεύη, για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Newcastlemax, Los Angeles, για χρονική περίοδο από 13 έως maximum 15 μήνες. Τα ακαθάριστα ημερήσια έσοδα που θα εισπράξει κυμαίνονται κατά 14% πάνω από το μέσο όρο των ναύλων των πέντε προκαθορισμένων διαδρομών όπως δημοσιεύονται στο Baltic Exchange, μείον 5% που είναι η προμήθεια τρίτων. Η ναύλωση ξεκίνησε την Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017.

    Το πλοίο Los Angeles είναι χωρητικότητας 206,104 dwt και κατασκευάστηκε το 2012.

    Η δεύτερη συμφωνία που ανακοίνωσε η Diana Shipping είναι με την εταιρία BG Shipping Co. Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, και αφορά τη ναύλωση πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Panamax, το Selina, χωρητικότητας 75,700 dwt και κατασκευής 2010.

    Η ναύλωση θα έχει χρονική διάρκεια από εννέα (9) έως 12 μήνες και τα ακαθάριστα έσοδα θα ανέλθουν στα 4.500 δολ. ημερησίως για τις πρώτες 30 ημέρες και στα 7.100 για την υπόλοιπη περίοδο, μείον 5% προμήθεια τρίτων. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ από τις 24 Ιανουαρίου 2017.

    Η εταιρία προσδοκά συνολικά ακαθάριστα έσοδα ύψους 1,84 εκατ. δολ. για τη minimum περίοδο ναύλωσης.

    Σημειώνεται ότι στις αρχές του νέου έτους, ο εφοπλιστής Συμεών Παληός είχε ανακοινώσει συμφωνία με την εταιρία Koch Shipping Pte. Ltd. (Σιγκαπούρη), για τη ναύλωση ενός εκ των φορτηγών πλοίων της τύπου capesize, του P. S. Palios, καθώς και με την Cargill International S.A. με έδρα τη Γενεύη, για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Myrto.

    Παράλληλα, λίγες ημέρες αργότερα ναύλωσε στην Cargill International S.A. το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Santa Barbara (χωρητικότητας 179.426-dwt και κατασκευής 2015) και στη γερμανική Uniper Global Commodities SE το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Salt Lake City (χωρητικότητας 171.810-dwt και κατασκευής 2005).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Οριστικοποιήθηκε η είσοδος της DryShips στις μεταφορές υγραερίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Ποιοι και γιατί επενδύουν 51,5 εκατ. δολ. στη ναυτιλιακή του

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ξεφορτώνει ελληνικά ναυτιλιακά δάνεια στην ιαπωνική Orix η RBS



    ΣΧΟΛΙΑ