• Business

    Η. Γκότσης: Υποδέχθηκε δυναμικά το 2017 με νέα εξαγορά δεξαμενόπλοιου

    Ηλίας Γκότσης Eurotankers Inc. ναυτιλία

    Ο Ηλίας Γκότσης, επικεφαλής της Eurotankers Inc. με τη Δωροθέα Ιωάννου του American Club-Piraeus


    Η ναυτιλιακή Eurotankers Inc., της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Ηλίας Γκότσης, προχώρησε σε μια νέα εξαγορά ενός ακόμη μεταχειρισμένου δεξαμενόπλοιου, την πέμπτη κατά σειρά το τελευταίο διάστημα.

    Ειδικότερα, όπως ισχυρίζονται οι brokers, η ελληνική ναυτιλιακή – η οποία ιδρύθηκε το 1990 – προχώρησε στην εξαγορά του δεξαμενόπλοιου μεταφοράς πετρελαίου τύπου aframax Shin Ei (χωρητικότητας 106.361-dwt και κατασκευής 2002), το οποίο ανήκε στην ιαπωνικών συμφερόντων ναυτιλιακή JX Ocean.

    Η επικρατέστερη τιμή γύρω από την οποία κινήθηκε η συναλλαγή μεταξύ των δύο εταιρειών τοποθετείται στα 10,75-10,8 εκατ. δολάρια, χωρίς να προσδιορίζεται επακριβώς.

    • Το mononews.gr προσπάθησε να έλθει σε επικοινωνία με στέλεχος της ναυτιλιακής ώστε να επιβεβαιώσει την είδηση, ωστόσο, μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό.
    Ηλίας Γκότσης Eurotankers
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC “Eurodestiny” της Eurotankers είναι χωρητικότητας 303.896-dwt και κατασκευής του έτους 2003

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι η Eurotankers, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 11 Νοεμβρίου του 2016, ήταν η ναυτιλιακή εκείνη που ήταν τελικά πίσω από την αγορά του δεξαμενόπλοιου μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου Jacques Jacob (χωρητικότητας 71.345-dwt κατασκευής 2000), το οποίο είχε αποκαλυφθεί τον Οκτώβριο του 2016 ότι πωλήθηκε από τη γερμανική Ernst Jacob.

    Η αξία του πλοίου (το οποίο έχει ήδη μετονομαστεί σε Eurovision), σύμφωνα με την πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, εκτιμάται στα 7,1 εκατ. ευρώ, ενώ το τίμημα που κατέβαλε η Eurotankers λέγεται ότι μπορεί να φτάνει και τα 10 εκατ. ευρώ.

    Πρόκειται για το τρίτο δεξαμενόπλοιο που απέκτησε το 2016 η ναυτιλιακή. Η αρχή έγινε τον περσινό Μάρτιο με το Ratna Puja (μετονομάστηκε σε Europrogress, χωρητικότητας 104.582,7-dwt και κατασκευής 2006) έναντι 22,5 εκατ. δολαρίων από ινδική εταιρεία, ενώ τον Αύγουστο ακολούθησε το Kaminesan (μετονομάστηκε σε Eurodestiny, χωρητικότητας 303.896-dwt και κατασκευής 2003), για το οποίο κατάφερε να νικήσει τους πολλούς άλλους «μνηστήρες» και να το αποκτήσει έναντι 28,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αυτό είναι και το μοναδικό δεξαμενόπλοιο κλάσης VLCC που διαθέτει η Eurotankers.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τίτλοι τέλους για τη Hanjin Shipping: Στις 17 Φεβρουαρίου χρεοκοπεί και επισήμως

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Αισιοδοξία για την ανάκαμψη της αγοράς των VLGCs



    ΣΧΟΛΙΑ