ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόσφατα, μάρκες πολυτελείας όπως η LVMH (Louis Vuitton, Dior), Hermès, Prada, Chanel, Cartier και Moncler επενδύουν σημαντικά στην Κίνα, μεταβαίνοντας από τον απλό αριθμό καταστημάτων σε εμπειρίες υψηλής αξίας, ανοίγοντας αποκλειστικά καταστήματα, εστιατόρια και διοργανώνοντας VIP εκδηλώσεις, ενώ παράλληλα εστιάζουν σε εξατομικευμένες υπηρεσίες για ανθεκτικούς καταναλωτές με υψηλά εισοδήματα.
Τα αποτελέσματα του ομίλου Kering στην Κίνα
Τα τελευταία αποτελέσματα του ομίλου Kering στην Κίνα δίνουν μικτά μηνύματα: η δύσκολη αγορά με την αδύναμη ζήτηση οδήγησε στο κλείσιμο καταστημάτων και σε στρατηγική αναπροσαρμογή, αλλά η νέα ηγεσία και τα στοχευμένα προϊόντα φέρνουν διαδοχικές βελτιώσεις στο τρίτο τρίμηνο του 2025, με τις πωλήσεις στην Κίνα να βελτιώνονται.
Ταυτόχρονα, αντανακλούν ακόμα τις συνολικές προκλήσεις του ομίλου, ενώ οι μικρότερες μάρκες και τα οπτικά παραμένουν ανθεκτικά, καθώς η Kering στρέφεται προς τη στρατηγική παρουσία στο λιανικό εμπόριο στην κρίσιμη κινεζική αγορά.
Η πρώτη μπουτίκ της Boucheron στην Κίνα είναι γεγονός
Σε αυτό το πλαίσιο, η πρώτη μπουτίκ της Boucheron στην Κίνα είναι γεγονός. Ο οίκος υψηλής κοσμηματοποιίας που ανήκει στον όμιλο Kering ανοίγει την πρώτη του μπουτίκ στην περιοχή Xintiandi της Σαγκάης, μετά τις εμβληματικές της διευθύνσεις στην Place Vendôme 26 στο Παρίσι και στη Ginza του Τόκιο.
Η τρίτη κεντρική μπουτίκ του οίκου παγκοσμίως σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη διεθνή επέκτασή του και αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης στην Ασία υπό την ηγεσία της Hélène Poulit-Duquesne, CEO της Boucheron από το 2015.
Από την Place Vendôme στη Σανγκάη
Η Boucheron ιδρύθηκε το 1858 από τον Frédéric Boucheron, και αναπτύχθηκε μέσα από τις τέσσερις γενιές των άμεσων απογόνων του και έχει καθιερωθεί ως ένα από τα κορυφαία ονόματα στον τομέα των κοσμημάτων, της υψηλής κοσμηματοποιίας και της ωρολογοποιίας.
Η Boucheron, η πρώτη εταιρεία κοσμημάτων που άνοιξε μπουτίκ στην Place Vendôme, ανήκει πλέον στον όμιλο πολυτελείας Kering και διαθέτει πάνω από 90 μπουτίκ σε όλο τον κόσμο.
Η Γαλλία συναντά την Κίνα μέσω της αρχιτεκτονικής shikumen
Η νέα διεύθυνση στη Σαγκάη βρίσκεται σε ένα ιστορικό κτίριο αρχιτεκτονικού τύπου shikumen του 19ου αιώνα, στην καρδιά της περιοχής Xintiandi. Το εσωτερικό των 278 τετραγωνικών μέτρων είναι οργανωμένο σε ξεχωριστούς χώρους: έναν χειμερινό κήπο εμπνευσμένο από τα θερμοκήπια της Ευρώπης του 19ου αιώνα, ένα κινεζικό δάσος που έχει εγκατασταθεί στις κεντρικές βιτρίνες από τον καλλιτέχνη Xiaojing Yan και μια νυφική σουίτα εμπνευσμένη από τον κήπο Yu Garden, διάσημο ορόσημο της Σαγκάης.
Μια σκάλα συνδέει τους εσωτερικούς χώρους με τα VIP σαλόνια, συνδυάζοντας τα συμβολικά χρώματα του οίκου και της Κίνας και παρουσιάζοντας έργα του Jonathan Bréchignac.
Τα VIP lounge διατηρούν την αρχική αρχιτεκτονική shikumen με εμφανή δοκάρια και τούβλα και παρουσιάζουν έργα του Peng Yong μαζί με μοτίβα ταπετσαρίας de Gournay εμπνευσμένα από ιστορικά κινεζικά τοπία.
Ένας πολυτελής προορισμός-εμπειρία
Η μπουτίκ διαθέτει επίσης έναν χώρο αφιερωμένο στην ασιατική τεχνογνωσία και τα αρχεία του οίκου, προσφέροντας στους πελάτες μια εικόνα της ιστορίας των δεσμών της Boucheron με την Κίνα.
Η ροή μέσα στη μπουτίκ έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές του Φενγκ Σούι για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία του πελάτη, ενσωματώνοντας ξύλινη επένδυση, μάρμαρο και έπιπλα γαλλικού στιλ, σύμφωνα με το DNA του οίκου.
Η στρατηγική ενίσχυση της παρουσίας μέσω του πολιτισμού
Η νέα μπουτίκ αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Boucheron για την ενίσχυση της παρουσίας της στην Κίνα, όπου η maison διαθέτει ήδη 17 μπουτίκ στην ηπειρωτική χώρα, και για τη σύνδεση της γαλλικής κληρονομιάς με τους τοπικούς πολιτισμούς, ώστε να προσφέρει στους πελάτες στην Ασία μια ολοκληρωμένη εμπειρία λιανικής πώλησης και κληρονομιάς.
Η είσοδος της Boucheron στην κινεζική αγορά με την πρώτη της μπουτίκ στη Σαγκάη αποτελεί στρατηγικό ορόσημο για τον οίκο, ενισχύοντας την παρουσία του στην Ασία και συνδυάζοντας την πλούσια γαλλική κληρονομιά με την τοπική πολιτιστική ταυτότητα.
Μέσα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη εμπειρία λιανικής πώλησης, που συνδέει ιστορικά στοιχεία, τέχνη και εξατομικευμένες υπηρεσίες, η Boucheron αναδεικνύει την ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των απαιτητικών καταναλωτών.
Η νέα μπουτίκ δεν είναι μόνο ένα σημείο πώλησης, αλλά ένας χώρος όπου η παράδοση και η σύγχρονη πολυτέλεια συναντιούνται, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση του οίκου, όπως και του ομίλου, για βιώσιμη ανάπτυξη και διεθνή επέκταση στην κινεζική αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Le Chat de Boucheron: Η ιστορία του αστραφτερού, χνουδωτού φίλου που ποζάρει και εμπνέει από το 1978
Kering: Νέα επένδυση 14 εκατ. στην Κίνα με απόκτηση μεριδίου στον οίκο κοσμηματοποιίας Borland
Richemont: Αύξηση των πωλήσεων 14% με οδηγό την Cartier και θετικά σημάδια από την Κίνα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Warner Bros. Discovery: Προς απόρριψη η προσφορά της Paramount λόγω χρηματοδότησης και όρων
- Νίκος Πλακιάς: Από εδώ και πέρα η Καρυστιανού θα κρίνεται ως πολιτικό πρόσωπο και όχι ως συγγενής
- Wall Street: Πτώση 300 μονάδων για τον Dow Jones μετά τα στοιχεία για την αγορά εργασίας
- Πετρέλαιο: Βουτιά κάτω από τα 55 δολάρια για το WTI