• Business

    Αθρόα προσέλευση καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ – Με προστατευτικά τζάμια οι υπάλληλοι στα ταμεία!


    Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν η κίνηση στα σούπερ μάρκετ το Σάββατο, με πλήθος κόσμου να συρρέει για να προμηθευτεί τα απαραίτητα, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να αναθεωρήσει το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές. Σε κάποιες περιπτώσεις σχηματίστηκαν ουρές έξω από τα σημεία πώλησης, από καταναλωτές που περίμεναν υπομονετικά αρκετή ώρα προκειμένου να πραγματοποιήσουν τα ψώνια τους, κρατώντας την αναγκαία απόσταση ασφαλείας.

    Οι… ουρές πέρα από την αυξημένη προσέλευση αποδίδονται και στο γεγονός πως τηρούνται αυστηρά τα νέα μέτρα για την αποφυγή του συνωστισμού μέσα στο κατάστημα (ένα άτομα ανά 15 τ.μ.). «Υπάρχει άνθρωπος στην είσοδο του καταστήματος που εποπτεύει την ροή και δίνει τα νούμερα προτεραιότητας», σημειώνει χαρακτηριστικά στέλεχος μεγάλης αλυσίδας, τονίζοντας πως οι έλεγχοι από τα κλιμάκια του υπουργείου είναι συνεχείς.

    Οι διοικούντες των μεγάλων αλυσίδων –στην συντριπτική πλειονότητά τους- εμφανίζονται αρνητικοί στην επανεξέταση του μέτρου της κυριακάτικης λειτουργίας, λέγοντας πως οι εργαζόμενοι έχουν φθάσει στα όριά τους, από την υπερπροσπάθεια που καταβάλλουν για να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση των τελευταίων εβδομάδων. «Οι υπάλληλοι είναι στα όρια της εξάντλησης. Δεν προλαβαίνουν να ξαναγεμίσουν τα ράφια…», επισημαίνει καλά πληροφορημένη πηγή.

    Υπογραμμίζει μάλιστα πως η εκστρατεία των έκτακτων προσλήψεων που ξεκίνησαν αρκετές εταιρείες για να καλύψουν τα κενά και να διατηρήσουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης έχει μείνει πίσω… καθώς πολλοί υποψήφιοι υπαναχωρούν τελικά, εξαιτίας του φόβου για την υψηλή μεταδοτικότητα του ιού αλλά και του φόρτου εργασίας που συνεπάγεται αυτή τη στιγμή, μια θέση σε σούπερ μάρκετ.

    Είναι χαρακτηριστικό πως οι υποψήφιοι ζητάνε η συνέντευξη για την πρόσληψη να γίνει με βιντεοκλήση!

    Στο μεταξύ, κάποιες αλυσίδες αυξάνουν τα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να προστατεύουν τους πελάτες και τους εργαζομένους τους. Πέρα από τα αντισηπτικά στις εισόδους, αναμένεται να τοποθετήσουν προστατευτικά τζάμια στα ταμεία για να προστατεύσουν τις «ταμίες», οι οποίες είναι περισσότερο εκτεθειμένες. Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει τοποθετήσει ήδη σε κάποια καταστήματα τα συγκεκριμένα τζάμια.

    Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι στο διάστημα της κρίσης του κορονοϊού έχουν μειωθεί δραστικά οι προσφορές σε πολλά ήδη, μεταξύ των οποίων και τα τρόφιμα, τα καθαριστικά και τα απολυμαντικά.  Πηγές από το λιανεμπόριο υπογραμμίζουν πάντως πως υπάρχουν ακόμη πολλές προσφορές για τους καταναλωτές και τονίζουν πως δεν παρατηρείται τάση αύξησης των τιμών.

     



    ΣΧΟΛΙΑ