• Business

    Αθηνά Ποπώφ (Mondelēz): «Στόχος μας να δημιουργούμε νέες τάσεις στην κατηγορία της σοκολάτας»


    Στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών παραμένει η Mondelez International, η οποία κυκλοφόρησε μια σειρά από καινούρια προϊόντα τους προηγούμενους μήνες. Η εταιρεία, η οποία έχει στο χαρτοφυλάκιό της ορισμένα από τα πιο γνωστά και δημοφιλή brands σοκολάτας στην αγορά, όπως η Lacta και Υγείας Παυλίδης συνεχίζει να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει παρά τις δυσκολίες και τον σκληρό ανταγωνισμό. Όπως λέει στο mononews.gr, η Marketing Manager της εταιρείας για την Ελλάδα και την Κύπρο, Αθηνά Ποπωφ, «στόχος είναι η παραγωγή νέων προϊόντων που όχι κεντρίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών αλλά δημιουργούν νέες τάσεις στην κατηγορία της σοκολάτας» και τονίζει πως η εταιρεία θα συνεχίσει να κινείται με την ίδια πετυχημένη στρατηγική, η οποία εστιάζει «σε δυνατές καμπάνιες σε όλα τα μέσα από επικοινωνίας και στην ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών σε όλα τα κανάλια, ώστε να γίνει ακόμη πιο προσιτή σε όλους».

    Πως εξελίσσονται οι εργασίες της εταιρείας; Πως αντιμετώπισε το καταναλωτικό κοινό τα νέα προϊόντα που λανσάρατε στην κατηγορία της σοκολάτας;

    Τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεκινήσαμε τη σοκολατική περίοδο πολύ δυναμικά με πρωταγωνιστές τις στρατηγικές μας μάρκες Lacta και Υγείας Παυλίδη, με πολλά νέα προϊόντα που είχαν στόχο να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών, αλλά και να δημιουργήσουν νέες τάσεις στην κατηγορία της σοκολάτας. Η επένδυσή μας σε νέες προϊοντικές προτάσεις βρήκε ανταπόκριση στους καταναλωτές οι οποίοι με την προτίμησή και την εμπιστοσύνη τους στις αγαπημένες τους μάρκες, μας τίμησαν και φέτος αναδεικνύοντας τη Lacta και την Υγείας Παυλίδη σε κορυφαίες θέσεις των καταναλωτικών επιλογών τους στην κατηγορία της σοκολάτας.

    Φέτος παρουσιάσαμε μία νέα και πραγματικά καινοτόμο σειρά σοκολατών, τις Lacta Milk Noir, που συνδυάζουν δύο κόσμους σοκολάτας, γάλακτος και μαύρης, σε μία μοναδική νέα αίσθηση σοκολάτας γάλακτος. Η νέα Lacta Milk Noir, σε 3 γεύσεις, Κλασική, με Αλατισμένα Αμύγδαλα και τέλος με Καραμελωμένα Φουντούκια, προσφέρει την απαλότητα της σοκολάτας γάλακτος που λιώνει απαλά στο στόμα με την έντονη αίσθηση κακάο, αφού είναι σοκολάτα γάλακτος με περισσότερο κακάο. Η νέα μας σειρά αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την νέα της γευστική πρόταση που κέντρισε το ενδιαφέρον των φίλων της Lacta αλλά και νέων καταναλωτών που βρήκαν στη Lacta Milk Noir τη νέα γεύση σοκολάτας που έψαχναν.

    Επιπλέον, πολύ θετική υποδοχή είχαν οι νέες γεύσεις Lacta OREO φράουλα που συνδυάζει τη Lacta με το Νο1 μπισκότο στον κόσμο – το OREO –  σε μία νέα γεύση φράουλα, η Lacta Big Time Salted Almonds & Caramel, με αλατισμένα αμύγδαλα, μέσα σε απολαυστική ρευστή καραμέλα και η Lacta Peanut Caramel – μία  μπάρα σοκολάτας με φιστίκια και καραμέλα σε επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος.

    Στην οικογένεια Υγείας Παυλίδη, ενδυναμώσαμε την γκάμα των προϊόντων μας με την Υγείας Παυλίδη με 70% κακάο με τη νέα μας γεύση αλατισμένο αμύγδαλο. Με τη νέα μας σοκολάτα  δημιουργήσαμε μία νέα δυνατή και πολύ αναπτυσσόμενη σειρά για αυτούς που αφενός θέλουν ακόμα περισσότερη ένταση στη γεύση και αφετέρου επιζητούν τις υπό συγκεκριμένες συνθήκες θετικές ιδιότητες που έχει το κακάο για τον οργανισμό. Η υποδοχή που επιφύλαξε το καταναλωτικό κοινό στη νέα γευστική πρόταση της Υγείας Παυλίδη ξεπέρασε και τις δικές μας προσδοκίες και σήμερα η σειρά αυτή – Παυλίδης Υγείας 70% – είναι από τις πλέον αναπτυσσόμενες στην κατηγορία.

    Ποια στρατηγική θα ακολουθήσετε όσον αφορά στην προώθηση των προϊόντων σας;

    H Mondelez international, έχοντας πάντα σαν άξονα ανάπτυξης την καινοτομία αλλά και την ενίσχυση της σύνδεσης των καταναλωτών με τις αγαπημένες τους μάρκες, συνδυάζει τα νέα προϊόντα με δυνατές καμπάνιες υποστήριξης μέσα από χρήση όλων των μέσων επικοινωνίας. Αυτή η στρατηγική έχει αποδειχτεί στο παρελθόν απολύτως πετυχημένη γι’ αυτό και είναι κάτι που συνεχίζουμε.

    Παράλληλα δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι οι εποχές που διανύουμε είναι σίγουρα δύσκολες για όλους, γι’ αυτό και στη τρέχουσα περίοδο ενισχύσαμε το προωθητικό μας πλάνο ώστε να γίνουμε ακόμα περισσότερο προσιτοί σε όλους!

    Φυσικά στόχος μας είναι να υποστηρίζουμε και να ενισχύουμε και τα δύο βασικά κανάλια διανομής μας, περίπτερο και supermarket, με στοχευμένες ενέργειες, προκειμένου να εξασφαλίζουμε ότι θα αναπτυχθούν παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.

    Στο supermarket, σχεδιάσαμε ένα νέο προωθητικό πλάνο, ακόμα πιο έντονο και πιο ελκυστικό για τον καταναλωτή / αγοραστή, υποστηρίζοντας στο σημείο πώλησης τόσο την αγαπημένη σοκολάτα γάλακτος Lacta αλλά και τον leader στη κατηγορία της μαύρης σοκολάτας, Υγείας Παυλίδη.

    Ειδικά για το κανάλι του περιπτέρου φέτος ενισχύσαμε ακόμα περισσότερο το προωθητικό πλάνο μας, με νέες προσφορές στα βασικά προϊόντα μας ώστε να βοηθήσουμε στην καλύτερη διακίνηση τους αλλά και την ενίσχυση του συγκεκριμένου κλάδου που τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει τεράστιες προκλήσεις ως αποτέλεσμα της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας.

    Με τι ρυθμούς «τρέχει» η κατανάλωση στις κατηγορίες της σοκολάτας και των σνακ που δραστηριοποιείστε;

    H κατανάλωση της κατηγορίας παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, σε αντίθεση με άλλες βασικές κατηγορίες,  αντιστάθηκε και φέτος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η σοκολάτα αποτελεί μία μικρή και πολύ προσιτή απόλαυση για όλους, μικρούς και μεγάλους, που κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί!

    Το 2017 είδαμε ότι παρουσίασε αυξητικές τάσεις και αυτό είναι κάτι πολύ θετικό. Μάλιστα η ανάπτυξη αυτή αφορούσε σε αξία αλλά και όγκο, γεγονός που καταδεικνύει ότι είναι πραγματικά οργανική. Επίσης είναι πολύ ευχάριστο ότι προήλθε και από τα δύο κανάλια – περίπτερο και supermarket – με πολύ κοντινά ποσοστά ανάπτυξης.

    Αυτό το θετικό momentum βλέπουμε να συνεχίζεται και το 2018 με αυξητικές τάσεις ωστόσο θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα το προσεχές φθινόπωρο που θα ξεκινήσει η νέα σοκολατική περίοδος.

    Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην κατηγορία αυτή; Μήπως οι μικρότερες συσκευασίες κερδίζουν έδαφος;

    Είναι ενδιαφέρον ότι όλες οι υπο-κατηγορίες της σοκολάτας, όπως ταμπλέτες, μπάρες, μικρές μπουκίτσες παρουσίασαν θετικό πρόσημο το 2017. Αυτή η τάση βλέπουμε να συνεχίζεται και φέτος. Αυτό που έχει γίνει σαφές είναι ότι οι καταναλωτές είναι ανοικτοί σε νέες προτάσεις που προσφέρουν μια καινούρια γευστική εμπειρία.

    Εκτιμούμε ότι η τάση για μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία – είτε πρόκειται για νέες γευστικές προτάσεις είτε για νέα formats/ συσκευασίες – θα συνεχιστεί και στο προσεχές διάστημα. Αναμένουμε ότι η κατηγορία της σοκολάτας θα επιδείξει στο τέλος της χρονιάς ένα θετικό ποσοστό ανάπτυξης για άλλη μία χρονιά.

    Στην κατηγορία σας υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός ειδικά από τις ελληνικές βιομηχανίες του χώρου. Πως τον αντιμετωπίζετε;

    Επί της αρχής ο ανταγωνισμός είναι πάντα προς όφελος του καταναλωτή. Χάρη στον ανταγωνισμό, ανεξάρτητα από το χώρο δραστηριοποίησης, θέτεις πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο, βελτιώνεις την ποιότητα των προϊόντων, καινοτομείς, ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις της αγοράς και τις ανάγκες του  άμεσα και τελικά γίνεσαι καλύτερος. Στη Mondelez είμαστε υπέρ του υγιούς ανταγωνισμού σε οποιαδήποτε αγορά όπου  δραστηριοποιούμαστε έχοντας πάντα στόχο να κάνουμε τη διαφορά μέσα από τα προϊόντα μας και τα μοναδικά brands μας.

    Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η νέα επένδυση στο εργοστάσιο του Παυλίδη; Τι ύψους θα είναι και τι θα αφορά; Μπορεί να είναι ανταγωνιστική μια μονάδα παραγωγής στην Ελλάδα, με δεδομένη την υψηλή φορολογία και τις διάφορες επιβαρύνσεις που υπάρχουν;

    Οι επενδύσεις στο εργοστάσιο Παυλίδη δε σταμάτησαν ποτέ, ούτε φυσικά κατά τη διάρκεια της τρέχουσας δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που βιώνει η χώρα μας τη τελευταία δεκαετία. Αν και η σοκολατοποιία Παυλίδη έχει μια ιστορία που ξεπερνάει τα 150 χρόνια, πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο  που πληροί όλα τα standards ποιότητας και ασφάλειας. Για να βρίσκεται στο επίπεδο αυτό, οι επενδύσεις είναι διαχρονικές και συνεχείς. Στο πλαίσιο αυτό οι επενδύσεις στην υλικοτεχνική υποδομή του εργοστασίου θα συνεχιστούν και την τρέχουσα χρονιά, ωστόσο, στην παρούσα φάση δε θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα συγκεκριμένο ποσό.



    ΣΧΟΛΙΑ