• Business

    Αρ. Πίττας: Γιατί παραμένει στο “κόκκινο” η Euroseas

    Α. Πίττας: Σημαντικό deal από τη Euroseas για τη ενίσχυση του στόλου της

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas


    Η υποχώρηση των τιμών των ναύλων τόσο στην αγορά ξηρού φορτίου όσο και στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, επηρέασε αρνητικά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου της ναυτιλιακής Euroseas, του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα. Ωστόσο, κατόρθωσε να περιορίσει τις ζημιές της σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

    Έτσι, κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2016, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρία, εμφάνισε ζημίες 2,8 εκατ. δολαρίων έναντι 5,4 εκατ. δολαρίων την ίδια περυσινή περίοδο. Παράλληλα τα έσοδα της Euroseas στο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 20% και διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. δολάρια, με το μέσο όρο των τιμών των ναύλων της να διαμορφώνεται στα 6.565 δολάρια ημερησίως.

    Ο πρόεδρος της εταιρίας Αριστείδης Πίττας τόνισε ότι ενώ η αγορά ξηρού φορτίου παρουσίασε βελτίωση τον Απρίλιο, μερικά από τα κέρδη περιορίστηκαν το Μάιο και οι τιμές των ναύλων κυμαίνονται τώρα γύρω απ’ τα επίπεδα του λειτουργικού κόστους.

    Σύμφωνα με τον εφοπλιστή, οι ναύλοι στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων για τα πλοία της Euroseas βρίσκονται λίγο πάνω από τα επίπεδα του λειτουργικού κόστους αλλά δεν έχουν ανακάμψει μετά το κινεζικό νέο έτος, όπως αναμένονταν.

    Στο μεταξύ, η ναυτιλιακή προσπαθεί να ανανεώσει το στόλο της, ενώ ταυτόχρονα εστιάζει στη διαχείριση των ταμειακών της ροών. Η εταιρία έχει μειώσει την αποπληρωμή των χρεών της και αναμένει να εντάξει στο στόλο της δύο πλοία τύπου ultramax εντός του έτους. Σύμφωνα με τον κ. Πίττα, η Euroseas αναζητά το πλοίο που θα αντικαταστήσει το Captain Costas, χωρητικότητας 1,742 teu και κατασκευής 1992, το οποίο πούλησε αυτό το μήνα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/senaria-katastrofis-gia-to-petreleo-o-mavros-kiknos-ke-ta-fortia-sta-azitita/47787



    ΣΧΟΛΙΑ