• Business

    Αποκαλυπτικό: Την «ελληνική Orchestra» στήνει ο Σ. Καφούνης – Επενδύει στο παιδικό ρούχο κόντρα στην πανδημία

    Θερινές εκπτώσεις: Καύσωνας, ψυχολογία και πυρκαγιές εξανέμισαν τις προσδοκίες και μείωσαν το τζίρο

    Σταύρος Καφούνης, επιχειρηματίας και προέδρος του ΕΣΑ


    Δυναμική επέκταση στην λιανική αγορά παιδικής ένδυσης και υπόδησης πραγματοποιεί ο όμιλος του επιχειρηματία και προέδρου του ΕΣΑ, Σταύρου Καφούνη.

    Ύστερα από δυο χρόνια δοκιμαστικής λειτουργίας του πρώτου φυσικού καταστήματος στο Περιστέρι, η εταιρεία αποφάσισε παρά τη δυσμενή συγκυρία να «στήσει» αλυσίδα παιδικών ρούχων με την επωνυμία «Cool Club», στα πρότυπα της γαλλικής «Orchestra».

    «Αποφασίσαμε να τολμήσουμε και να μην αναβάλλουμε τον σχεδιασμό μας. Παρά την πανδημία συνεχίζουμε τα επενδυτικά πλάνα που έχουμε καταστρώσει για ανάπτυξη καθώς πιστεύουμε στην ελληνική αγορά και στην επόμενη μέρα. Δεν κάνουμε πίσω», επισημαίνει στο mononews.gr ο κ. Καφούνης, σημειώνοντας πως «το νέο εγχείρημα έρχεται να καλύψει το κενό στην αγορά που αφήνουν διεθνείς αλυσίδες παιδικών ρούχων που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα».

    Μάλιστα όπως λέει ο πρόεδρος του ΕΣΑ το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν μεγάλες ανακατατάξεις στην κατηγορία του παιδικού ρούχου καθώς πολλοί παίκτες θα αναγκαστούν να λάβουν δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της πανδημίας.

    Αναλύοντας περαιτέρω τους λόγους για την συγκεκριμένη κίνηση στη παρούσα συγκυρία, ο κ. Καφούνης θεωρεί πως την επόμενη της υγειονομικής κρίσης, οι καταναλωτές θα αναζητήσουν προϊόντα τα οποία συνδυάζουν καλύτερα την αξία με την τιμή. Κάτι που η αλυσίδα «Cool Club», όπως λέει, συνδυάζει άριστα.

    Επιπρόσθετα, η λιανική αγορά παιδικών ρούχων είναι από τις πιο δυναμικές και ανθεκτικές στην ελληνική οικονομία, με τον συνολικό τζίρο να εκτιμάται σε πάνω από 200 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, καθ’ όλη τη διάρκεια της δεκαετούς κρίσης κατάφερε να διατηρήσει τον βηματισμό της ενώ ακόμη και στην πανδημία κατέγραψε ικανοποιητική πορεία (οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε κάποιες περιπτώσεις εταιρειών διπλασιάστηκαν).

    Η «Cool Club» υπάρχει από το 2001 και είναι εταιρεία που εξειδικεύεται στην ένδυση, αξεσουάρ και υποδήματα για παιδιά, η οποία δημιουργήθηκε από σχεδιαστές της εταιρείας SMYK- διεθνής εταιρεία με προϊόντα για παιδιά, αλυσίδα λιανικής με κεντρικά γραφεία που εδρεύουν στην Πολωνία. Ο όμιλος Καφούνη έχει αναλάβει το master franchise για την Ελλάδα, την Κύπρο και το Ισραήλ ενώ εδώ και μερικά χρόνια λειτουργεί και ηλεκτρονικό κατάστημα.

    Το πρώτο κατάστημα της νέας αλυσίδας θα στεγάζεται στο κατάστημα παιδικών ειδών Kidscom στην Αγία Παρασκευή, το οποίο ανήκει επίσης στον όμιλο Καφούνη.

    Το κατάστημα υπέστη πλήρη ανακατασκευή που στοίχησε συνολικά 800.000 ευρώ και αναμένεται να λειτουργήσει αύριο, 11 Μαΐου μαζί με τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων. Στο νέο εγχείρημα του ομίλου Καφούνη θα συμμετέχουν και άλλοι γνωστοί επιχειρηματίες από τον ευρύτερο χώρο του λιανεμπορίου ενώ η συγκεκριμένη δραστηριότητα, έχει αποκτήσει ήδη ξεχωριστή εταιρική οντότητα.

    Η παραπάνω κίνηση θα συνδυαστεί και με την παράλληλη επέκταση του δικτύου καταστημάτων παιδικών ειδών «Kidscom», το οποίο ήδη αριθμεί 7 σημεία πώλησης. Εκεί ο επισκέπτης μπορεί να γνωρίσει από κοντά και να ενημερωθεί πλήρως για κάθε προϊόν της Recaro, Maclaren, Joie, Nuna, Lascal, Babyjogger, Kindercraft, Sparco, Beaba, αλλά και όλων των επώνυμων προτάσεων της εταιρίας σε παιδικά δωμάτια, ξύλινα ασφαλή και ποιοτικά πάρκα, μπάνια, πόρτες ασφαλείας, καθίσματα φαγητού, παιχνίδια και γενικά ειδών που έχουν σχεδιαστεί και μελετηθεί ώστε να εξασφαλίζουν απόλυτη ασφάλεια αλλά και μοναδική λειτουργικότητα και στυλ.



    ΣΧΟΛΙΑ