ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
«Ο Διαμαντής Διαμαντίδης επιχειρηματικά είναι ο πρώτος των πρώτων, σαν προσωπικότητα είναι δύσκολος».
Όταν μια τέτοια δήλωση γίνεται από τον Απόστολο Βακάκη, τον άνθρωπο που έστησε εκ του μηδενός έναν κολοσσό πετυχαίνοντας ένα επιχειρηματικό και σήμερα ένα χρηματιστηριακό θαύμα, τότε αποκτά διαφορετική αξία.
Πολύ περισσότερο όταν η κόρη του Mr. Jumbo, Σοφία Βακάκη μαζί με τον σύζυγό της Πασχάλη, γιο του Διαμαντή Διαμαντίδη, εκ των μεγαλύτερων Ελλήνων πλοιοκτητών, διαγράφουν τη δική τους, πετυχημένη όπως φαίνεται, πορεία στον χώρο της ναυτιλίας.
Η Velos Tanker, που ιδρύθηκε το 2019 και σήμερα τέσσερα χρόνια μετά ο στόλος της φτάνει στα 10 πλοία, «πάει… εκνευριστικά καλά», όπως λέει χαρακτηριστικά ο κ. Απόστολος Βακάκης, μιλώντας στο mononews, στο περιθώριο της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της Jumbo, την περασμένη εβδομάδα.
«Ο Διαμαντίδης μπόλιασε σωστά τον γιο του»
«Πάνε εξαιρετικά καλά και αυτό είναι και μια επιτυχία του Διαμαντίδη που μπόλιασε σωστά τον γιο του» τονίζει ο επικεφαλής της Jumbo.
«Ο Διαμαντίδης είναι εξαιρετικός επιχειρηματίας» συνεχίζει «και η επένδυση που έκανε στον γιο του δείχνει ότι ήταν επιτυχής».
Ο αυτοδημιούργητος Διαμαντής Διαμαντίδης, ο Double D της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας με δύο εταιρείες, τη Delta Tankers και τη Marmaras Navigation, στόλο 58 πλοίων (Vessesls Value) και με πρωταγωνιστικό ρόλο και στο real estate, αποτελεί μια από τις κορυφαίες επιχειρηματικές προσωπικότητες της χώρας, διατηρεί σταθερά μια θέση στη λίστα των Ελλήνων εφοπλιστών.
Ο γιος του Πασχάλης Διαμαντίδη , στα πρώτα του βήματα στον χώρο της ναυτιλίας, προχώρησε στο επενδυτικό εγχείρημα μαζί με τη σύζυγό του Σοφία Βακάκη.
Ωστόσο φαίνεται ότι από την οικογένειά του και δη τον πατέρα του, έχοντας θητεύσει στο πλευρό του στις οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις, πήρε τα αναγκαία εφόδια και όλα όσα χρειάστηκε για να κάνει μια επιτυχημένη επένδυση στον ναυτιλιακό κλάδο.
Με στόλο 10 πλοίων η Velos Tanker
Ο στόλος της Velos είναι εννέα δεξαμενόπλοια διαφόρων μεγεθών, Panamaxes, MR και Aframaxes, των οποίων το ένα φέρει το όνομα Διαμαντής, τα οποία ναυλώνει είτε στη spot αγορά είτε με μακροπρόθεσμες συμβάσεις και ένα bulk Carrier.
Ορόσημο για την εταιρεία του Πασχάλη Διαμαντίδη αποτελεί το τελευταίο απόκτημα λίγους μήνες πριν. Πρόκειται για το πρώτο bulk carrier. Το πλοίο με χωρητικότητα 77.134 dwt, μήκος 224,98 μέτρα, είναι το νεότερο πλοίο που έχει στο στόλο της, καθώς ναυπηγήθηκε το 2014.
Η διαφοροποίηση του στόλου με ένα bulk carrier σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην αγορά ξηρού φορτίου αλλά και την αναπτυξιακή και επεκτατική της πορεία. Αλλωστε, όπως αναφέρεται σε ανάρτηση της εταιρείας στο LinkedIn, «η απόκτηση αυτή είναι ορόσημο για τη Velos και συνιστά απόδειξη της αναπτυξιακής της πορείας».
Το νέο απόκτημα και η στροφή στο ξηρό φορτίο
Η απόφαση του να στραφεί τώρα στην αγορά ξηρού φορτίου έρχεται σε μία καλή περίοδο κατά την οποία οι αξίες των bulkers έχουν υποχωρήσει και υπάρχουν ευκαιρίες εξαγορών. Άλλωστε και ο στόλος των τάνκερ που διαθέτει ο εφοπλιστής «χτίστηκε» με προσεκτικές κινήσεις.
Η Velos Tanker, «τα πάει εξαιρετικά καλά» σύμφωνα με τον κ. Βακάκη. Και την επιτυχία την πιστώνεται ο Πασχάλης.
«Την επιτυχία την πιστώνεται ο γαμπρός μου. Όμως τον δίδαξε ο πατέρας του. Δεν τον δίδαξα εγώ» λέει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Jumbo, της «αυτοκρατορίας» που έχτισε ξεκινώντας από ένα κατάστημα παιχνιδιών στη Γλυφάδα.
Και αυτό έχει τη σημασία του.
Διαβάστε επίσης
Παλίρροια – Σουλιώτης: Τυλίγει 2 εκατ. ντολμαδάκια τη μέρα και σπάει το φράγμα των €100 εκατ.
ΔΕΗ: Ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτηση της Κωτσόβολος
Σαράντης (Όλυμπος): 200% πάνω τα κέρδη για τη μεγαλύτερη γαλακτοβιομηχανία της χώρας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει