• Business

    Αγγελική Φράγκου: Γιατί η Navios Partners πούλησε το MSC Cristina

    Αγγελική Φράγκου Navios

    Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής Navios Maritime Partners


    Η κ. Αγγελική Φράγκου, η πρόεδρος της ναυτιλιακής Navios Maritime Partners LP., εξήγησε αναλυτικά τους λόγους που η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει στην πώληση ενός ιδιαίτερα επικερδούς φορτηγού πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατόπιν σχετικών προειδοποιήσεων από τους αναλυτές ότι η εταιρεία μπορεί να πάρει την κάτω βόλτα για πρώτη φορά τον επόμενο χρόνο.

    Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της ναυτιλιακής για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, η κ. Φράγκου έκανε επίσης γνωστό ότι η Navios Partners θα προχωρήσει στην πώληση του χωρητικότητας 13.100-teu MSC Cristina (κατασκευής του 2011), σε μια εταιρεία, της οποίας τα στοιχεία δεν αποκαλύπτονται. Το ποσό της πώλησης του συγκεκριμένου φορτηγού πλοίου τύπου container ανήλθε στο εντυπωσιακό νούμερο των 125 εκ. δολαρίων και αναμένεται να παραδοθεί στην αγοράστρια εταιρεία μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2017, όταν θα πέσουν και οι τελικές υπογραφές.

    Αφού η Navios Partners αποπληρώσει μέρος του χρέους και καλύψει ένα γραμμάτιο του πλοίου, η πώληση αυτή θα ενισχύσει τη ρευστότητα της εταιρείας της κ. Φράγκου κατά 80 εκ. δολάρια περίπου.

    Κατά τη διάρκεια ενός conference call, η γνωστή εφοπλίστρια, δήλωσε ότι η πώληση του MSC Cristina οδήγησε στο να βελτιωθούν σημαντικά τα ταμειακά διαθέσιμα, ενώ παράλληλα, αποτέλεσε μια επιπλέον χείρα βοηθείας για τη ναυτιλιακή. Η κ. Φράγκου εξήγησε ότι η κίνηση αυτή ταίριαξε με την προσεκτική στρατηγική της Navios Partners, που παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και το πώς θα εξελιχθεί η πορεία του κλάδου μεταφοράς ξηρού χύδην και εμπορευματοκιβωτίων τον επόμενο χρόνο.

    msc cristina
    To container MSC Cristina

    “Έχουμε πλήρη συμμόρφωση με τα LTVs μας, αλλά πάντα πρέπει να προσέχει κανείς να έχει επιπλέον προστασία και αυτή είναι η πραγματικότητα, έτσι οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση”, δήλωσε η κ. Φράγκου απαντώντας στις ερωτήσεις των αναλυτών.

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι η πώληση του συγκεκριμένου container έγινε γνωστή στο κοινό παράλληλα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Navios Partners για το δεύτερο τρίμηνο της εταιρείας, αλλά και με το γεγονός ότι η ναυτιλιακή προστέθηκε στις εταιρείες εκείνες που έχουν προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις με τον κορεάτικο ναυτιλιακό γίγαντα, Hyundai Merchant Marine (ΗΜΜ) για τη μείωση των τιμών των ναύλων στα πλοία που η τελευταία ναυλώνει.

    Όπως δήλωσε η Ελληνίδα εφοπλίστρια, η συμφωνία στην οποία περιήλθε με την HMM, θα οδηγήσει σε απώλειες για τη Navios Partners ύψους 7,7 εκ. δολαρίων, εξαιτίας της μείωσης της τάξεως του 20% για τα 5 φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που η κορεάτικη εταιρεία έχει ναυλώσει.

    Είναι γνωστά άλλωστε τα τεράστια οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η HMM, ωστόσο, στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, η εταιρεία εμφάνισε θετικά έσοδα, παρά το γεγονός ότι  οι λειτουργικές της ζημιές αυξήθηκαν.

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η HMM, που προς το παρόν βρίσκεται υπό τον έλεγχο των πιστωτών της, κατέγραψε καθαρά έσοδα 215,7 δισ. γουόν Ν. Κορέας, δηλαδή, 195,3 εκ. δολαρίων έναντι ζημιών 168,6 δισ. γουόν το δεύτερο τρίμηνο του 2015.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/giorgos-ikonomou-mpelades-tous-danistes-tis-ocean-rig/67271

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/plio-tou-angelikousi-sigkroustike-alieftiko-sti-thalassa-tis-anatolikis-kinas/67228



    ΣΧΟΛΙΑ