Business

Amazon: Ανοίγει κατάστημα ρούχων με high-tech δοκιμαστήρια

  • Newsroom


Η Amazon εγκαινιάζει το πρώτο της κατάστημα ένδυσης, με την ονομασία Amazon Style, όπως ανακοίνωσε.

Το κατάστημα θα ανοίξει στο προάστιο Γκλέντεϊλ του Λος Άντζελες, στην Καλιφόρνια, εντός του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία έχει ήδη πειραματιστεί με φυσικές μορφές λιανικής σε παντοπωλεία και βιβλία, αλλά δεν έχει πουλήσει ποτέ ρούχα ή παπούτσια σε αυτά τα καταστήματα.

Το νέο κατάστημα θα διαθέτει γυναικεία και ανδρικά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ από γνωστά και ανερχόμενα brands σε προσιτές τιμές.

In the fitting rooms, Amazon has added touchscreen displays, which shoppers can use to rate items or request different styles or sizes to be delivered to their fitting room.

«Θα βρείτε τα πάντα, από το βασικό τζιν των 10 δολαρίων μέχρι ένα διαχρονικό κομμάτι των 400 δολαρίων», είπε στο CNBC η Simoina Vasen, διευθύνουσα σύμβουλος του Amazon Style. «Θέλουμε να ανταποκριθούμε σε κάθε budget και κάθε τιμή».

Η Amazon άρχισε να δραστηριοποιείται στο φυσικό λιανικό εμπόριο όταν άνοιξε ένα βιβλιοπωλείο το 2015 και στη συνέχεια εισήλθε στο χώρο εξαγοράζοντας το πολυτελές παντοπωλείο Whole Foods έναντι 13,7 δισ. δολαρίων το 2017.

 Μία high-tech εμπειρία αγορών

Η Amazon φιλοδοξεί να προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία στους αγοραστές, οι οποίοι θα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο smartphone τους για να περιηγηθούν στο κατάστημα.

Αφού συνδεθούν στην εφαρμογή Amazon, θα σαρώσουν έναν κωδικό QR στο αντικείμενο για να βλέπουν τα άλλα μεγέθη και χρώματα, τις αξιολογήσεις των προϊόντων και άλλες πληροφορίες, όπως εξατομικευμένες προτάσεις για παρόμοια αντικείμενα.

«Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές χωρίς να απαιτείται από τους πελάτες να περάσουν από τα ράφια για να βρουν το σωστό χρώμα, μέγεθος και εφαρμογή», ​​είπε η Vasen.

Παράλληλα οι αγοραστές θα μπορούν με ένα κουμπί στην εφαρμογή Amazon για να προσθέσουν το αντικείμενο στο δοκιμαστήριο ή να το στείλουν στον πάγκο παραλαβής.

Στα δοκιμαστήρια, οι πελάτες θα μπορούν να βαθμολογήσουν το προϊόν σε οθόνη touchscreen και να ζητήσουν διαφορετικά στυλ ή μεγέθη του προϊόντος, τα οποία θα τους παραδίδονται εκεί.

Αυτό θα γίνεται μέσω ειδικού ντουλαπιού, όπου ο υπάλληλος του καταστήματος θα βάζει το προϊόν που έχει ζητήσει ο πελάτης μέσω της οθόνης.

Διαβάστε ακόμη:

Brian Chesky: Ο CEO της Airbnb αποφάσισε να ζει σε διαφορετική πόλη κάθε δύο εβδομάδες



ΣΧΟΛΙΑ